וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיויד בלאט: "זו היתה הכנה טובה לפנאתינייקוס"

5.3.2012 / 21:08

מאמן מכבי ת"א השווה את הקהל בחולון לשזה שיהיה ביוון: "שם יהיו פי 10 אוהדים". שמיר: "זה מבאס, הפסדנו על חוט השערה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב לא היתה יכולה לבקש לעצמה משחק הכנה טוב יותר לקראת ההתמודדות מול פנאתינייקוס בשלב ההצלבה של היורוליג בעוד כשבועיים, כשהשיגה הערב (שני) ניצחון 77:82 גדול באולם הפחים מול הפועל חולון. הצהובים לא הרשימו מאוד, ובמשך שלושה רבעים הציגו הגנה בעייתית, אבל הוכיחו הרבה אופי מול קהל משולהב, בעיקר תודות למשחק מצויין של דווין סמית' שסיים עם 19 נקודות.

"המשחק היה פחות או יותר מה שציפיתי", אמר מאמן מכבי תל אביב המאושר, דיוויד בלאט בסיום. "היה משחק קשה ותחרותי. בדומה למשחק באדריאטית, ציפיתי להתחלה לא טובה, כי אנחנו עדיין עם חצי רגל במטוס, אבל כשנחתנו סופית נתנו מאמץ אדיר נגד קבוצה מצוינת שבאה מוכנה. חולון קבוצה סופר מאומנת שעושה מעל ומעבר וכל הכבוד לה".

על רגעי ההכרעה אמר בלאט: "שחקנים גדולים עושים דברים גדולים. מכבי, למרות כל מה שקורה, מנצחת. גם עם העומסים וגם בהרכבים שונים ובימים שונים כי אנחנו קבוצה טובה. דווקא המשחק הזה מכין אותנו לפנאתינייקוס בצורה טובה כי זה משחק חוץ קשה. שם יהיו פי 10 אוהדים ורעש, אבל יש דימיון".

מאמן הפועל חולון, דן שמיר היה מאוכזב בסיום מכך שהקבוצה לא ניצחה, אך מעודד מהיכולת של שחקניו: "היה משחק טוב. משחק כזה כמובן מוכרע על טעויות קטנות שמצטברות בדרך. היה חסר קצת, אבל נלמד גם מזה. עשינו יום לא רע בעבודה וכמובן מבאס להפסיד. מכבי קבוצה עם המון עומק, יש שם שחקנים ששיחקו 55 משחקים עם המון תרגילים והם עושים המון דברים".

על הדברים שהוליכו להפסד אמר שמיר: "במהלך הדרך דברים קטנים שרצינו לא לתת נפלנו. הפסדנו על חוט השערה, אבל אלה החיים". על שון דניאל, שנתן הערב משחק נהדר, אמר המאמן: "שון מתקדם וזמן טוב להגיד מילה טובה על איך שהוא עובד. הניצחון בשבוע שעבר עשה לנו דברים טובים, אין לחץ וגם במלחה במחזור הבא, אנחנו רוצים לנצח ולשחק את הכדורסל שלנו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully