וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: היו"ר התלונן במשטרה נגד היו"ר לשעבר

20.2.2012 / 13:31

משה קליסקי טוען שיצחק פרי איים עליו: "אשלח מישהו שיביא לי את האצבע שלך". פרי הגיב: "העיתונות מוזנת בנתונים שקריים"

למרות ההצלחה הגדולה מהשבוע האחרון, שהסתיימה עם גמר גביע המדינה וקאמבק גדול בניצחון על עירוני אשקלון, לא שקט במכבי ראשון לציון. יו"ר המועדון, משה קליסקי, הגיש הבוקר (שני) תלונה במשטרה על סחיטה באיומים כנגד היו"ר לשעבר יצחק פרי, שאמור לחזור לשמש בתפקיד החל מסוף העונה הקרובה. בנוסף דורש קליסקי כי אותו מינוי של פרי לתפקיד היו"ר יבוטל, ושבסוף העונה ייקבע מי יחליפו בתפקיד.

לטענת קליסקי, ב-21 לינואר הוא נפגש עם פרי שנעל אותו בחדר ואיים עליו שיחשוף מכתב עם שחיתויות כפי ששלח למבקר הקבוצה באותו הבוקר, במידה ולא יתפטר מיידית. קליסקי סירב להתפטר, ובבדיקה שערך עם המבקר התברר כי מדובר בטענה כי היו"ר טס לפיינל פור של היורוליג על חשבון כספים שמגיעים לקבוצה דרך מנהלת הליגה. בבדיקה שנערכה התברר כי קליסקי נסע על חשבון המנהלת והטענות הופרכו.

קליסקי שוכנע על ידי המבקר ומקורבים לא לפנות למשטרה בעקבות השתתפות הקבוצה בחצי גמר גביע המדינה והרצון לא לפגוע בה, אך לאחר זמן נוסף ניהלו השניים מריבה נוספת שבמהלכה לטענת היו"ר הנוכחי של הקבוצה אמר לו פרי: "אשלח מישהו שיביא לי את האצבע שלך".

הויכוח הגדול בין השניים הוא על המשך דרכו של המאמן אפי בירנבוים. לטענתם של קליסקי ושל אנשים נוספים בסביבת המועדון, פרי רוצה לפטר את המאמן בגלל חילוקי דעות שונים, ביניהם על רקע פציעתו של ברנדון באומן אותו בירנבוים סירב להחליף וכן סירוב של המאמן לאפשר לפרי להיכנס לחדר ההלבשה לפני אחד מהמשחקים.

"השהיתי את הפנייה עד החצי גמר והמשחק החשוב מול אשקלון, אבל לא עוד", אמר קליסקי לוואלה! ספורט, "החלטתי הבוקר לגשת ולהגיש תלונה. אני הולך לכנס את ההנהלה ולהודיע שלאור ההתנהלות של פרי אני לא חושב שהוא ראוי להיות יו"ר, בטח כמי שבעבר הביא את הקבוצה לפשיטת רגל, הוריד אותה ליגה והביא אותה לחקירות מס הכנסה על העלמות מס וכיוצא בזה. אין שום סיבה שהוא יהיה היו"ר הבא. בסוף העונה תתכנס ההנהלה או האסיפה הכללית ונחליט על דברים נוספים".

פרי: "מעולם לא איימתי"

יצחק פרי מסר בתגובה: "הופתעתי לשמוע שמשה קליסקי, יו"ר מכבי ראשון לציון, הגיש כנגדי תלונה למשטרה על איומים. כל מי שמכיר את פעילותי הציבורית במשך 40 השנים האחרונות בתחום הספורט, בתחום העירוני ובתחום הארצי יודע שמעולם לא איימתי, לא נקטתי באלימות והדברים לא מתאימים לא לאופי שלי ולא לאורח חיי. תרומתי בכל המישורים הללו מדברת בעד עצמה.

"משה קליסקי נמצא בהליכי פרוק של החברה בבעלותו (שאפו תקשורת), בה הוא חייב מאות אלפי שקלים הן לעובדיו והן לספקים. כנראה שהלחץ שבו הוא נמצא הביאו אותו לקבלת החלטות אשר אינן מקובלות בספורט ובחברה בה אנו חיים. זה החל בנסיעות פרטיות למשחקי הפיינל פור האירופי על חשבון האגודה, המשיך בשנה האחרונה בניסיון כושל לקבל שכר מהאגודה בניגוד לתקנונה הקבוע ועבר למישור אישי בהגשת תלונה שיקרית כנגדי.

"בנושא נסיעותיו הגשתי היום תלונה למשטרת ישראל בצרוף המסמכים הרלוונטיים. למרות הכחשותיו בנושא זה בישיבת ההנהלה מצורף מסמך חתום על ידי האגודה המורה למנהלת לחייב את חשבונה של מכבי ראשון לציון עבור נסיעותיו. המסמכים הועברו לוועדת הביקורת של האגודה אשר המליצה להעביר את המקרה למשרד רואי חשבון חיצוני לבדיקה, דבר שלצערי טרם נעשה עד היום.

"להזכירכם כי עקב הקשיים הכלכליים הודיע משה קליסקי כבר בחודש נובמבר על סיום תפקידו כיושב הראש והציע אותי כמחליפו. נראה לי כי ההישגים של מכבי ראשון לציון בתקופה האחרונה גרמו לו לחשיבה נוספת והוא מנסה בכל דרך לטרפד את המהלך שהוסכם על כל חברי העמותה, כולל פגיעה במרקם העדין של הקבוצה וכל זאת אך ורק על מנת להישאר בתפקידו.

"מעולם לא הצעתי לפטר את אפי בירנבוים. אפי עושה עבודה מעולה והשגיו מדברים בעד עצמו. צר לי שמזה חודש העיתונות מוזנת באופן סדיר בנתונים שקריים ולא מדויקים, דבר המעמיד את אוהדי הקבוצה המסורים בשאלה לאן פניה של מכבי ראשון לציון".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully