וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "סופו משחק כי הוא גבר ורוצה לתרום לקבוצה"

13.2.2012 / 23:47

המאמן שיבח את השחקן שנפצע בניצחון על חולון: "אנחנו לא קבוצה שאתה רוצה לרדוף אחריה". רוט: "זה לא היה זה"

ברני ארדוב

שני מבחנים גדולים עמדו בפני מכבי תל אביב בתוך מספר ימים. ביום חמישי היא עברה את קאנטו במשחק מכריע ביורוליג, היום היא לא התקשתה להביס 70:91 את הפועל חולון בחצי גמר גביע המדינה, בדרך לגמר 44 בתולדותיה, שייערך ביום חמישי בהיכל נוקיה מול מכבי ראשון לציון.

הרגע המפחיד במשחק עבור הצהובים היה לקראת סיומה של המחצית הראשונה, אז נתקע הסנטר היווני סופוקליס שחורציאניטיס במורן רוט ונפל בצורה לא טובה על הפרקט. סופו התפתל מכאבים וירד לחדרי ההלבשה, אבל הוא שב משם לקראת המחצית השנייה ואף חזר לפרקט, מה שהרגיע את אלפי האוהדים בצהוב- כחול ואת אנשי הקבוצה. ביום שאחרי נשמו במכבי תל אביב לרווחה, אחרי שהתברר שאין החמרה במצבו של שחורציאניטיס.

המאמן דיוויד בלאט אמר בסיום: "שחקנים משחקים פצועים. אם שחקן מסכן את עצמו, בצורה שהוא עלול להזיק לעצמו לטווח הארוך, אתה לא משחק איתו. אם זה להתמודד עם כאב ואי נוחות, אז השחקנים רוצים לשחק. אם הייתה לי את האפשרות, לא הייתי משחק איתו. בחצי גמר ובגמר גביע אתה עולה לשחק פצוע. אני מאמין ומקווה שהפציעה שלו לא חמורה, הוא סוחב בעיה בברך. הוא משחק בגלל שהוא גבר ורוצה לתרום לקבוצה".

בלאט גם דיבר על המאמן המפסיד וחברו דן שמיר: "היינו בהרבה מלחמות ביחד, אני ודן. לא כיף להתחרות עם חברים, אני לא נהנה מזה, אבל כן נהניתי מהמשחק שלנו. היינו חייבים לשחק טוב ושיחקנו טוב. חולון קבוצה שמשחקת כדורסל, ואם אתה רוצה לנצח אותה, אתה חייב להוציא אותה מהדברים הטובים שהיא עושה, הצלחנו לעשות את זה. פתחנו את החצי השני עם שלוש שלשות וחולון היו חייבים לרדוף אחרינו. אנחנו לא קבוצה שאתה רוצה לרדוף אחריה, זה לא קל, בטח לא פה. זה ניצחון מתוק עבור הרבה שחקנים חדשים במכבי, הזדמנות להגיע לגמר, ולהתמודד מול קבוצה מצוינת, ראשון לציון".

גיבור המשחק דווין סמית', שקלע 14 נקודות ברבע השלישי ו-20 בסך הכל עבור מכבי, הוסיף: "חולון קבוצה טובה מאוד, הם גרמו לנו למחצית ראשונה קשה, אבל במחצית השנייה שמרנו יותר טוב וניצלנו את משחק המעבר. הזזנו את הכדור וכולם נכנסו למשחק. אנחנו צריכים לבוא ביום חמישי ולעבוד קשה, להיות מרוכזים".

דן שמיר: "כיף להיות בחצי הגמר, לא כיף לסיים ככה"

דן שמיר היה מעט מאוכזב וחלק מחמאות: "כיף להיות בחצי גמר, אבל לא כיף לסיים ככה. קרדיט למכבי ובלאט על משחק ממש טוב. לכל קבוצה יש את הצד הטוב והצד הלא טוב, והיום היינו בצד הלא טוב, חלק מזה בגלל דיוויד".

לגבי המשחק הוא הוסיף: "מכבי שלטה מההתחלה. ירדנו במינוס שש, זאת סיטואציה לא רעה. פתחנו עם הרכב גבוה, היינו לא אנרגטיים ובכמה דקות טובות של מכבי נגמר המשחק.
כל פעם שקצת נגענו בהם, מכבי הענישו אותנו מאוד. המצוקה שלנו הייתה בהתקפה".

מורן רוט, שרשם משחק אישי לא רע עם 16 נקודות, אבל גם שבעה איבודים, אמר: "מכבי תל אביב רשמו משחק טוב, כל הכבוד להם. באנו, היינו בטוחים שאנחנו יכולים להתמודד איתם, אבל לא שיחקנו את המשחק שלנו. נלחמנו, רצינו, אבל זה לא היה זה. ירדנו למחצית במינוס שש אחרי שהם הובילו כבר ב-14. חשבנו שנבוא עם אנרגיות טובות, אבל דווין סמית' נתן שתי שלשות, הם הגיעו לזריקות קלות, ועשינו הרבה טעויות".

מכבי תל אביב בגמר אחרי 70:91 על הפועל חולון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully