וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ - מ.כ הבקעה: "כולנו בטירוף"

12.2.2012 / 20:08

חנוכי חולם לצלוח את חצי גמר הגביע (ב', 18:00, ערוץ 1): "זו תהיה חותמת לעונה גדולה". פרימן: "אנחנו יודעים מה לעשות"

חצי גמר גביע המדינה בכדורסל ייצא לדרך מחר (שני) עם המפגש בין מכבי ראשון לציון למ.כ הבקעה (18:00, ערוץ 1 ו-HD, שופטים: ירון זריף, עומר אסתרון ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות מגיעות במטרה להעפיל לגמר הגביע בפעם השנייה בתולדותיהן, לאחר שהחלו את דרכן במפעל העונה כבר בסיבוב הראשון. ראשון לציון נעצרה בשבוע שעבר בליגה לאחר רצף של שישה ניצחונות ואילו במ.כ הבקעה סופרים כבר שלושה הפסדים רצופים מאז הניצחון ברבע גמר הגביע.

הדרך לחצי הגמר והיסטוריה

* מכבי ראשון לציון גברה בסיבוב א' על אליצור יבנה 70:76, בשמינית הגמר 72:82 על הפועל ירושלים וברבע הגמר 70:79 על הפועל תל אביב.

* מ.כ הבקעה גברה בסיבוב א' על עירוני קרית אתא 65:86, בשמינית הגמר 76:82 על מכבי חיפה וברבע הגמר 64:70 על מכבי אשדוד.

* מכבי ראשון לציון הופיעה ארבע פעמים בעבר בחצי גמר הגביע, ורק פעם אחת העפילה לגמר, בעונת 1991/2.

* מ.כ הבקעה, בגלגולה הקודם כמכבי גבעת שמואל, הגיעה פעמיים לחצי גמר הגביע, כשבעונת 2002/3 היא גם מגיעה לגמר הגביע.

הכנות ושאר ירקות

מכבי ראשון לציון:

הקבוצה של אפי בירנבוים מגיעה למשחק לאחר הפסד ליגה לגלבוע/גליל בשבוע שעבר שקטע רצף של שישה ניצחונות. הכתומים מאמינים ביכולתם לשחזר את הישג השיא של המועדון ולהגיע לגמר בפעם השנייה ברציפות, כשאת עיקר האמונה שואבים בקבוצה מהניצחונות העונה על הבקעה והעקביות ביכולת במהלך רוב העונה. למרות זאת, בראשון לציון לא מזלזלים ביריבה, וערכו במהלך סוף השבוע אימון נוסף ביד אליהו על מנת שהשחקנים יתרגלו לאולם, בו עוד לא שיחקו העונה. כ-2,000 אוהדי הקבוצה צפויים להגיע למשחק.

קפטן הקבוצה ניצן חנוכי אמר לקראת ההתמודדות: "כמובן שיש התרגשות. כולם דרוכים ומוכנים, זה מעמד שיא ואנחנו מוכנים למשחק. המועדון הזה הגיע פעם אחת לגמר וזה היה לפני איזה 20 שנה אז כמובן שאנחנו רוצים לשחזר את זה ושזו תהיה חותמת לעונה גדולה. אנחנו לא מתייחסים למי פייבורטית, זה משחק אחד, כמו שחולון ומכבי ייפגשו למשחק אחד והכל יכול לקרות, אז גם אצלנו זה ככה. שני המפגשים שלנו מול הבקעה בליגה היו מאוד צמודים אז אין לזה משמעות. כולנו בטירוף וכולם מאוד רוצים לנצח, אני בטוח שתראו את זה מחר. יש טירוף בעיר, כולם רוצים בהצלחה שלנו ואנחנו מקווים להחזיר להם".

אדריאן יוטר הוסיף: "ברור שאנחנו חולמים על הגביע. הגיעו לפה ארבע קבוצות שרוצות ללכת עד הסוף, אבל נחכה קצת עם הגמר, בואו קודם נעבור את החצי. נוקיה גורם לך לשחק טוב יותר. מה אפי אמר לנו? בעיקר לשחק חזק ולנצח, זה כל מה שהוא רוצה, ניצחון. לא משנה לי את מי נפגוש אם נגיע לגמר".

מ.כ הבקעה:

במ.כ הבקעה בונים על גביע המדינה כדי לחזור לכושר. הקבוצה מגיעה למשחק לאחר שלושה הפסדים רצופים ולמעשה לא ניצחה ולו משחק אחד מאז הניצחון ברבע גמר גביע המדינה על מכבי אשדוד לפני חודש. בצוות המקצועי בונים על הניסיון הרב של השחקנים הישראלים והזרים של המועדון, ומקווים להביא אגרסיביות רבה על מנת לנסות ולבטל את היתרונות היחסיים שיש לכתומים עליהם. הקבוצה העבירה את האימון המסכם מהשעה 21:00 לשעה 15:00, על מנת להתקרב יותר לשעת המשחק. מעל 1,000 אוהדים צפויים לדחוף את המועדון במעמד השיא.

ראשון פרימן אמר: "אין קבוצה בליגה שאנחנו מכירים יותר טוב ממכבי ראשון לציון, אז אנחנו יודעים בדיוק מה לא לעשות. הקבוצה לא בתקופה לא טובה, אבל מפה אפשר רק לעלות וזו ההשקפה שלנו כרגע. למרות התקופה הלא מוצלחת, המשכנו להתאמן חזק, נמשיך להיות מפוקסים ונגיע למשחק מוכנים כמו שצריך".

יחזקאל סקוורר הוסיף: "לי אין ניסיון במעמדים האלה עדיין אני בטוח שמי שיש לו ניסיון יביא את התרומה שלו. גם אם זה נקודות וגם אם זה לא נקודות בסה"כ כולם תורמים. המפתח הכי חשוב הוא לרוץ הרבה ולשים את הדגש על קיצ'ן, קרופורד ויוטר שקולעים אצלם את רוב הנקודות".

אפי בירנבוים: "רוצים ניצחון שלישי העונה על הבקעה"

גביע המדינה בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully