וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ההפרש גבולי, אפשר לעשות את זה"

2.2.2012 / 23:35

מאמן מכבי ת"א אופטימי: "אנחנו כבדים ולא חדים, אבל אין לנו משחק ליגה השבוע ונוכל סוף סוף להתאמן". לנגפורד: "שמרנו רע"

מכבי תל אביב הסתבכה הערב (חמישי) במאבק על העלייה לשלב ההצלבה ביורוליג עם הפסד 82:74 בקאנטו. הקבוצה של דיוויד בלאט המשיכה ביכולת החלשה מהשבועות האחרונים, התקשתה מול ההגנה הקשוחה של האיטלקים וצנחה למאזן 2:1 בשלב הטופ 16, והיא זקוקה לניצחון בפער גדול משמונה נקודות במשחק מול קאנטו ביד אליהו בשבוע הבא כדי לשמור על הסיכוי להעפיל לשלב הבא.

"משחק קשה", אמר בלאט בסיום. "קאנטו בבית היא קבוצה מאוד קשה. רדפנו אחריהם כל המשחק. כרגע אני מרגיש שאנחנו מאחרים בקצת לכל מהלך, אנחנו כבדים ולא מגיעים לרמת החדות והביצוע שאיפיינה אותנו לאורך רוב השנה, זה אומר משהו ואנחנו צריכים למצוא את הפתרונות. קשה כרגע לקבוצה, אבל אנחנו נילחם בתקופה הקשה הזו בתקווה לצאת ממנה טובים לפחות כפי שהיינו ולחזור לעצמנו".

על הסיכויים להעפיל לשלב הבא אמר בלאט: "ההפרש הוא גבולי, יכולנו לצאת יותר טוב, אם לא שניים שלושה מהלכים בסוף המשחק, אבל אני מאמין שאם פיזית נגיע יותר טוב למשחק ביום חמישי אז אפשר לעשות את זה. סבלנו היום מהעובדה שלנגפורד לא יכול היה להתכונן כראוי בגלל המחלה, וששחקנים אחרים סובלים מעייפות מסוימת וזה משפיע גם מנטלית. השבוע אין לנו משחק ליגה ויכול להיות שנוכל סוף סוף להתאמן כמו שצריך וגם לנוח כמו שצריך לקראת הפוש הגדול שאנחנו חייבים לתת ביום חמישי הבא בנוקיה, שוב מול קאנטו".

קית' לנגפורד, שדווקא היה לא רע והוביל את מכבי עם 16 נקודות, אמר: "הם שיחקו מאוד טוב והשלשות שלהם עשו את ההבדל. שיחקנו רע בהגנה, למרות שהתכוננו לשלשות האלה לפני המשחק. יש לנו משחק קריטי מולם בשבוע הבא ונצטרך ללמד את הלקח מהיום בחשבון. הם לחצו את סופו עם הגנה קשוחה וסיבכו אותנו".

באסילה: "שיחקנו מושלם מבחינה מנטלית ופיזית"

המאמן המנצח, אנדראה טרינקיירי, אמר בסיום: "שיחקנו נהדר, עם אינטנסיביות מדהימה וגם יכולת שאיפשרה לאוהדים ליהנות. שיחקנו נכון מבחינה פסיכולוגית לעיניי 7,000 אוהדים ומול קבוצה גדולה, זה היה קשה אבל הגישה החיובית עזרה לנו בכל התחומים".

ג'יאנלוקה באסילה, שצלף 14 נקודות כולל ארבע שלשות, אמר: "לא היה לי קל אחרי שכמעט לא שיחקתי העונה, אבל אני שמח מאוד מהיכולת שלי ושל הקבוצה. שיחקנו משחק מושלם מבחינה מנטלית ופיזית, פתחו אגרסיבי בהגנה כמו שרצינו ולא הפסקנו לכל אורך המשחק. מכבי רגילה למשחקים כאלה, אבל לא ויתרנו ומצאנו את הקצב ההתקפי שלנו בעזרת האגרסיביות בהגנה וזה היה המפתח שלנו לניצחון".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully