וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי האוזמן: "רק כשלחצתי יד לפדרמן, הבנתי שניצחנו"

31.1.2012 / 9:00

המנהל המקצועי של מכבי אשדוד חוגג את הניצחון על מכבי ת"א: "עברנו שנה לא פשוטה". גור אריה: "השגנו הישג אדיר"

במכבי אשדוד חגגו לתוך הלילה את הניצחון המדהים שהשיגה הקבוצה אמש (ראשון) ביד אליהו 73:78 על מכבי תל אביב. השחקנים של עופר ברקוביץ' הגיעו למשחק עם שלושה זרים בלבד לאחר שחרורו של ראמל בראדלי, בלי רובי בוסטיין שעדיין לא הגיע, ועם ארבעה ניצחונות ב-12 משחקים, אך בכל זאת רשמו ניצחון ראשון היסטורי על הדאבליסטית, שמראה כמה פוטנציאל טמון בקבוצה הזאת.

"אמרנו שאנחנו נבוא ונעשה מה שאנחנו יכולים, אבל להגיד שמישהו חשב שאנחנו יכולים לנצח, אני לא שקרן, אני לא אגיד את זה", סיפר לוואלה! ספורט המנהל המקצועי של הקבוצה, עו"ד שי האוזמן, והתפנה להקדיש את הניצחון ההיסטורי, "השנה הזאת אנחנו חוגגים 20 שנה להקמתה מחדש של מכבי אשדוד ומי שהקים מחדש את הקבוצה זה אבי האוזמן, אבא שלי, והניצחון הזה מוקדש לו. לאחר מכן האנשים שאחראיים לכך שיש בכלל מכבי אשדוד הם מאיר גבאי, ניסים דוק ואיציק גבאי ואם אני שמח אז אני קודם כל שמח בשבילם".

באשדוד מודים שלא האמינו לפני המשחק והאוזמן מספר על ההתרחשות בסיום, "רק כשלחצתי יד לדיוויד פדרמן אחרי שהמשחק נגמר הבנו שניצחנו. גם בשנה שעברה הובלנו ביד אליהו במחצית, אבל כשראינו שאנחנו מצליחים לשמור על היתרון למרות הניסיונות שלהם לחזור למשחק והצלחנו ברבע הרביעי לקלוע מספר דו ספרתי של נקודות, אז הבנו שזאת הזדמנות שלא חוזרת וצריך לקחת את זה. כשאתה רואה את מאיר טפירו ודרור חג'ג' מחזיקים את הכדור בביטחון, אתה יודע שהכדור בידיים טובות".

באשדוד שופעים מחמאות ליכולת של השחקנים, ובעיקר לזאת של דרור חג'ג' שקלע 11 נקודות אחרי פתיחת עונה לא טובה, "אני לא חושב שהיכולת של חג'ג' קשורה לעזיבה של ראמל בראדלי", מסביר האוזמן, "הרבה מדברים על הגיל של דרור, ברמה הגופנית הוא כמו ילד בן 20, הוא נמצא במצב מצויין, אני חושב שזה יותר עניין של מיקוד וריכוז, יותר מכל דבר אחר, אין ספק שהתפנו הרבה יותר דקות אחרי שראמל הלך, וצריך להגיד את האמת, צולבים את דרור בכל התייחסות למכבי אשדוד והוא ספג הרבה עלבונות במהלך השנה, והוא היה הראשון שהלכתי לברך אותו, אנחנו אוהבים אותו מאוד ושמחים מאוד שניצחנו ושהוא היה איש המפתח בניצחון".

בשבוע הבא תפגוש אשדוד את בראדלי במדי הפועל ירושלים, והאוזמן מבקש לא להסתכל מעבר למשחק הזה, "אין לנו שום מחשבה על יעדים ועל מקומות בסוף העונה. זה לא קלישאה, עברנו שנה לא פשוטה, ומה שמעניין אותנו כרגע שביום שני האולם יהיה מלא מול הפועל ירושלים ושנצליח לחבר עוד ניצחון. אני מאמין שאפשר לנצח אותם ואנחנו צריכים לעשות את זה".

גור אריה: "רק רצינו שזה ייגמר"

גיבור נוסף של הערב המדהים של אשדוד בתל אביב הוא דניאל גור אריה, שגדל במדים הצהובים. גור אריה הוא לא סקורר, וגם הפעם קלע רק 2 נקודות, אך רשם משחק הגנה מרשים מאוד, שיחק 22 דקות, המספר הרב ביותר של דקות שראה העונה, וברגעים המכריעים השתלט על מספר כדורים מכריעים, שהובילו לניצחון הגדול, "הגענו במצב קשה, שחררו את ראמל שהוא אחד השחקנים הכי משמעותיים בקבוצה, ובאים עם סגל של שלושה זרים וארבעה ישראלים שמשחקים נגד מכבי בחוץ, אז הנקודת התחלה הרבה יותר נמוכה מיום רגיל, אז ההישג הוא אדיר", סיפר גור אריה בשיחה עם וואלה! ספורט.

בניגוד להאוזמן שישב על הספסל, מספר הסנטר האשדודי על ההתרחשויות שהיו על הפרקט מנקודת מבט אחרת, "שלוש דקות לסוף מתחילים לחשוב על הניצחון ואתה כל כך רוצה שזה כבר ייגמר, פתאום הם קולעים שלשה, וטפירו עם 90 אחוז עונשין מחטיא 2 זריקות עונשין אז אתה מרגיש שמאבדים את זה. הלחץ מטורף ורוצים שזה רק ייגמר, כשהמשחק באמת נגמר הרגשתי שחרור של כיף שקשה לי לתאר במילים".

כאמור, באשדוד מנסים להשאר עם הרגליים על הקרקע, לא חושבים גבוה מדי וגור אריה מנסה להציב מטרות, "אני מנסה להיות ריאלי, יש לנו חמישה ניצחונות, אנחנו מקום שמיני, הקבוצה שנמצאת במקום שביעי זאת הבקעה עם ניצחון אחד יותר. יש לנו שבוע הבא את ירושלים שזה משחק לא פחות קשה, יש עוד שבעה משחקים, מגיע זר חדש שאני מקווה שבשלב הזה של העונה יתחבר מהר ויעזור, ולמה לא, יש שבעה משחקים אם ננצח חמישה מהם אז מצבנו יהיה טוב".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully