וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לא משנה כמה מאמנים יחליפו פה"

30.1.2012 / 13:50

שחקני הקבוצה מיואשים אחרי תשעה הפסדים ברציפות: "אנחנו לא משחקים כמו קבוצה, אלא כמו חבורה של יחידים מוכשרים"

מכבי חיפה רשמה אמש (ראשון) הפסד תשיעי ברציפות, כשגם הימצאותו של המאמן החדש רמי הדר הקווים לא עוזרת. לא הצליחה לעצור את הרצף. הירוקים עוד הוליכו ביתרון של חמש נקודות קצת יותר מדקה לסיום המשחק, אבל שורה של החלטות לא טובות הובילו לקריסה ובסופו של דבר גם להפסד. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ מול יריבתה לתחתית, ברק נתניה.

"זה לא משנה כמה מאמנים יחליפו פה", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה, "נכון שנראינו יותר טוב לאורך כל המשחק, אבל ברגעים האחרונים הכל חזר על עצמו. אנחנו לא משחקים כמו קבוצת כדורסל, אלא יותר כמו יחידים מוכשרים. ככה לא ננצח אף משחק עד סיום העונה".

דובר הקבוצה והיועץ המשפטי עו"ד טל אבריאל סיים היום את תפקידו בתור דובר המועדון, יעביר חפיפה בימים הקרובים בנושא הכספים ויסיים את תפקידו לגמרי בסוף חודש פברואר. מי שיחליף את אבריאל ששימש בתפקיד במשך ארבע שנים הוא אנדרו ווילסון, מנהל השיווק של חברת טריאנגל. לווילסון יש ניסיון רב במועדון מאז רכש אותו הבעלים ג'ף רוזן ב-2007, והוא בעל ניסיון רב בתחום התקשורת בליגת הבייסבול הישראלית, עם קבוצת ניו יורק יאנקיס, ארגון שחקני הבייסבול בישראל ואתר הרשמי של ליגת הבייסבול האמריקאית ה-MLB.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully