וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קאזאן הדהימה את פנאתינייקוס עם 83:89

אלופת אירופה החליקה בבית מול הרוסים המפתיעים שקרובים לשלב הבא. סיינה דרסה את ריאל במדריד, צסק"א עדיין מושלמת

המחזור השני של שלב הטופ 16 ביורוליג נפתח כבר הערב (רביעי), ונראה שהוא ללא ספק המטורף והמפתיע ביותר שהיה לנו עד כה. בראש ובראשונה קיבלנו את קאזאן, שהדהימה עם ניצחון חוץ על פנאתינייקוס 83:89, והיא מתקרבת בצעדי ענק לאחד משני המקומות הראשונים בבית, שעשויים להוביל למפגש עם מכבי תל אביב. פנרבחצ'ה/אולקר כמעט והחליקה מול מילאנו החלשה אך ניצחה בקושי 63:65 בבית ושמרה על סיכוייה להעפיל לשלב הבא. במקביל דרסה סיינה את ריאל במדריד 69:88 בעוד בילבאו הביסה את מלאגה בבית 70:85. בבית ה' שמרה צסק"א מוסקבה על המקום הראשון ועל המאזן המושלם לאחר שהתעללה באפס איסטנבול והביסה אותה 68:96. בבית ח' של מכבי תל אביב ניצחה קאנטו את ז'לגיריס קובנה 78:79.

בית ה'

צסק"א מוסקבה - אפס איסטנבול 68:96

שתי המנצחות של הבית במחזור הראשון נפגשו ביניהן, אבל לפחות לפי התוצאה, נדמה שזה כל מה שהיה להן במשותף. הרוסים שמרו בקלילות על מאזנם המושלם, כשברחו ברבע השני ליתרון דו ספרתי ו-36:48 במחצית. הקצב הנהדר של המארחים לא נפגע גם בצמד הרבעים הבאים, השלשות של שבד, חרייפה ותיאודוסיץ' המשיכו לצלול פנימה, והטורקים הפנימו שמהמשחק הזה הם לא הולכים להוציא הרבה.

אנדריי קירילנקו רשם עוד משחק גדול כשהוליך את קלעי צסק"א מוסקבה עם 15 נקודות (5 מ-6 מהשדה) והוסיף להם 8 ריבאונדים, ננאד קרסטיץ' רשם 14, תיאודוסיץ' נעצר על 13, ו-ויקטור חרייפה העמיד משחק נהדר עם 3 מ-3 מחוץ לקשת בדרך ל-11 נקודות תוך שהוא מחלק 8 אסיסטים. את אפס איסטנבול הוליך סשה וויאצ'יץ' עם 21 נקודות (8 מ-12 מהשדה), אך קיבל סיוע רק מסטנקו באראץ' שקלע 15.

בית ו'

ריאל מדריד - סיינה 88:69

האיטלקים פשוט היממו את הבלאנקוס ברבע הראשון. לאברינוביץ' הפציץ מחוץ לקשת, בו מקאלב חדר ללא הפרעה כשמנגד ריאל פשוט לא הופיעה. ג'ייסי קארול לא פגע בכלום, והאורחים ניצלו זאת עד תום וטסו עד יתרון 15:31 בסיום הרבע הראשון. הדשדוש של המארחים בהתקפה נמשך בשני הרבעים הבאים, אבל בפתיחת הרבע האחרון רצה ריאל ל-3:12 ופתאום זה רק 10 הפרש. אלא שדווקא אז הכדורים החלו ללכת החוצה, ומקאלב ואנדרסן הענישו מן העבר השני כדי לקבוע יתרון 18, ולא הביטו לאחור.

מקלאב היה ענק וסיים עם 25 נקודות באחוזים נהדרים (10 מ-12 מהשדה) להם הוסיף גם 6 אסיסטים, קסיסטוף לאברינוביץ' הוסיף 16 (4 מ-6 לשלוש), דייויד אנדרסן קלע 11 ואסף 7 ריבאונדים. לריאל היה את פיליפה רייס עם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים, אבל ג'ייסי קארול קלע רק 12 (5 מ-13 מהשדה).

בילבאו - מלאגה 70:85

המארחים ציינו את עצם העלייה שלהם לטופ 16 כהישג המשמעותי שלהם עד כה, אבל נדמה שהם לא ממש עומדים להסתפק בו. הערב הם רשמו ניצחון ביתי בדרבי הספרדי, ואם הם ימשיכו ביכולת הזאת, אל תתפלאו אם הם עוד יילחמו על המקום השני בבית. בילבאו שלטה ברבע הראשון והוליכה ב-6, אבל פרילנד שחזר מפציעה הגיב מצויין והוריד את מלאגה בפיגור 2 בלבד אל המחצית.

המארחים שוב פתחו פער ברבע השלישי, ואקסל הרוול וראול לופז שיחררו את הנצרה מחוץ לקשת ברבע האחרון כדי להקפיץ את היתרון בחזרה לספרות כפולות ממנו האורחים כבר לא הצליחו לחזור. בילבאו רושמת ניצחון בפער שעוד עשוי להיות משמעותי בהמשך. מלאגה לעומת זאת מתרחקת מאוד מהשלב הבא. קוסטס ואסילאידיס סיים עם 19 נקודות עבור בילבאו, כשאלכס מומברו רושם 18, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ג'ואל פרילנד קלע 18 עבור מלאגה.

בית ז'

פנאתינייקוס - קאזאן 89:83

מי היה מאמין שאלופת אירופה תפסיד בבית, בשלב כל כך קריטי, ועוד לקאזאן? הרוסים חוללו חתיכת סנסציה, ובצירוף הניצחון שלהם במחזור הקודם על פנרבחצ'ה/אולקר, ובהנחה שהם צפויים לגבור פעמיים על מילאנו החלשה בשני המשחקים הקרובים, הם בהחלט עוד עשויים להפוך ליריבה של מכבי תל אביב בשלב ההצלבה, זאת כמובן במידה והצוהבים יגיעו לשם. הירוקים של אוברדוביץ' הוליכו בסיום הרבע הראשון ב-3, אבל משם והלאה המשחק היה כולו של קאזן. רבע שלישי נהדר האורחים בו רצו ל-14:22 הביא אותם אל הרבע האחרון ביתרון 7, דומרקאנט המשיך לאמלל את הגבוהים היווניים, ועבירה טכנית של יאסקביצ'יוס, 4 דקות לסיום איפשרה ללידיי והאורחים להגיע עד 65:78.

דיאמנטידיס עוד ניסה להחזיר את קבוצתו לתמונה, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, והירוקים ייאלצו להתנחם לפחות בהפסד בפער חד ספרתי, שעוד עשוי לקבוע הרבה במפגש הבא של השתיים. הנרי דומרקאנט הוליך את קלעי קאזאן עם 23 נקודות, טרל לידיי הוסיף 16 וחילק 4 אסיסטים. את פנאתינייקוס הוליך מייק באטיסט עם 16 נקודות, סטיב סמית' תרם 15.

פנרבחצ'ה/אולקר - מילאנו 63:65

כמה שהטורקים המאכזבים היו קרובים לסיים את דרכם ביורוליג. קבוצתו של ספאחיה שהפסידה בשבוע שעבר כמעט החליקה בבית מול האיטלקים החלשים, אבל הצליחו לצאת בשן ועין והם עדיין בתמונה. רבע ראשון נוראי של שתי הקבוצות הסתיים ב-10:12 למארחים, וגם ההמשך לא ממש היה יפה לעין. הטורקים כבר הוליכו ב-8, שלוש דקות לסיום, אך כמו בשבוע שעבר, שוב איפשרו ליריבתם לחזור, כששלשה של עומאר קוק חצי דקה לסיום הורידה את הפיגור של האיטלקים ל-2 בלבד.

למילאנו עוד היתה הזדמנות לנצח את המשחק, כשהמארחים איבדו כדור, שניות לסיום אבל ניסיון השלשה של פוטסיס הלך החוצה, והקהל הטורקי היה יכול לחזור ולנשום לרווחה. בויאן בוגדנוביץ' הוליך את פנרבחצ'ה/אולקר עם 17, רוקו לני אוקיץ' חזר וגדול עם 16 ו-6 ריבאונדים. פוטסיס ומייסון רוקה קלעו 16 נקודות כל אחד למפסידים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

בית ח'

קאנטו - ז'לגיריס קובנה 78:79

דרמה גדולה נרשמה גם בין שתי היריבות של מכבי תל אביב מבית ח', שנאבקו ביניהן על הזכות לרשום ניצחון ראשון בשלב הטופ 16. ז'לגיריס נראתה בדרך הברורה לתפוס פיקוד על המשחק בזכות 11:19 ברבע השני, ולפני הרבע האחרון היא כבר הוליכה 49:59. אלא שהמארחים לא אמרו נואש, והחלו חוזרים. מיקוב ולאונן ניצלו דקות ללא נקודות של הליטאים, ו-20 שניות לסיום השלים שמרדיני את הקאמבק כשהעלה את קאנטו ליתרון.

דחואן קולינס ביצע עבירת תוקף, באזילה העלה ל-3 מהקו, אבל סוני ווימס קבע שיוויון דרמטי, שלוש שניות לסיום. שרמדיני סחט עבירה מקלנייטיס, קלע אחת מהקו ואת השנייה החטיא, ופופוביץ' לא הצליח למצוא את הטבעת בניסיון החארון שלו מרחוק. ג'יאנלוקה באזילה הוליך את קלעי קאנטו עם 15 ו-6 אסיסטים, גיורגי שמרדיני הוסיף 12 למנצחים. את קלעי ז'לגיריס הוליך דחואן קולינס עם 15.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully