וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "חשוב לשמור על מומנטום לקראת ברצלונה"

24.1.2012 / 9:10

הפורוורד של מכבי תל אביב מאמין שהניצחון על נתניה תרם לביטחון של הקבוצה לקראת המפגש החשוב ביום חמישי

אחרי הניצחון 70:85 על ברק נתניה אתמול (שני), במכבי תל אביב התפנו להכנות לקראת המשחק נגד ברצלונה במסגרת שלב הטופ 16 של היורוליג, ביום חמישי הקרוב. המאמן דיויד בלאט ניסה להימנע מעומס יתר על שחקני המפתח במשחק מול נתניה. דייויד בלו, שהצטיין עם 17 נקודות, סיכם את המשחק: "היו לנו דקות צמודות במחצית הראשונה, אבל לא רצינו להרפות ובסופו של דבר ניצחנו. היה לנו חשוב לשמור על מומנטום הניצחונות שלנו, ולהגיע למשחק ביום חמישי ברצלונה עם ביטחון".

בלו סיפק את הסיבה שלו לעובדה שמכבי תל אביב די התקשתה במשחק נגד ברק נתניה ואמר: "בכל משחק בליגה הישראלית הקבוצה היריבה מגיעה מולנו בדריכות שיא ועם הרבה מוטיבציה, זה יכול להשפיע. אנחנו ניסינו לשמור על הדרך שלנו והצלחנו".

על המחמאות שהוא מקבל בזכות כושרו הטוב, כולל ממאמנו לשעבר פיני גרשון, אמר בלו: "אני מרגיש טוב ואחד המפתחות זה הגוף שלי. ברגע שהגוף מרגיש טוב, זה משפיע גם מנטלית. מול נתניה ניסיתי להיות אגרסיבי- זה משהו שאני משתדל להציג במשך העונה. אני מעריך את מה שפיני אמר עלי, ואני שמח שהוא שם לב".

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, אמר לקראת המשחק נגד ברצלונה: ""זה שהם היו בכושר קצת פחות טוב אתמול זה לא אומר יותר מדי, אנחנו יודעים נגד איזה סוג קבוצה אנחנו עומדים לשחק. לפעמים יותר קל לשחק נגד קבוצות עם אותו סוג סגל כמו שלנו, אבל נהיה סוף סוף בבית, ומעכשיו נהיה בבית הרבה. אין ספק שזה יהיה אתגר גדול משחק מאוד חשוב".

מכבי תל אביב התגברה על פתיחה חלשה וניצחה 70:85 את ברק נתניה

דיוויד בלאט לקראת ברצלונה: "לפעמים קל יותר לשחק נגד קבוצה עם סגל דומה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully