וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל חולון ופיני גרשון מול מכבי תל אביב

שתי הקבוצות ייפגשו בחצי גמר גביע המדינה בנוקיה ב-13 בפברואר. במשחק השני: מ.כ. הבקעה מול מכבי ראשון לציון

הפועל חולון ופיני גרשון יפגשו ב-13 בפברואר את מכבי תל אביב בהיכל נוקיה - כך עלה מהגרלת חצי גמר גביע המדינה שנערכה הערב (שלישי) באולפני הערוץ הראשון. במשחק השני תפגוש העולה החדשה מ.כ. הבקעה את מכבי ראשון לציון.

ארבע הקבוצות הגיעו לישורת האחרונה במפעל, אחרי שבשנה שעברה הייתה זו מכבי תל אביב שזכתה בגביע עם ניצחון קל בגמר על ברק נתניה, וכעת היא תגיע למפגש פיקנטי ביותר של המאמן המעוטר שמשמש כמנהל מקצועי בחולון עם הקבוצה שבה עבד במשך שנים.

מכבי תל אביב העפילה לחצי הגמר אחרי ניצחון על הפועל עפולה מהליגה הלאומית 86:116, מכבי ראשון לציון של אפי בירנבוים הגיעה לארבע האחרונות אחרי 70:79 על הפועל תל אביב, מ.כ. הבקעה ניצחה באשדוד 64:70 והפועל חולון שלחה הביתה את עירוני אשקלון עם 64:83.

למכבי תל אביב יש 38 זכיות בגביע המדינה, כאשר חמש פעמים הצהובים הפסידו בגמר. הפועל חולון זכתה לפני שנתיים בגביע היסטורי, וחמש פעמים נוספות הקבוצה הגיעה לגמר ונוצחה בו. מ.כ. הבקעה הגיעה פעם אחת לגמר, כשאז קראו לה מ.כ. גבעת שמואל, אבל היא הפסידה למכבי תל אביב בעונת 2002/3. גם מכבי ראשון לציון הגיעה פעם אחת בלבד לגמר (1991/2) אבל נכנעה מול הפועל גליל עליון.

העונה מכבי תל אביב כבר פגשה פעמיים את חולון, כאשר בליגה הצהובים ניצחו 75:84 ובגביע צ'אנס שפתח את העונה הקבוצה של דיוויד בלאט לא הרשימה אבל ניצחה לבסוף 74:78 וזכתה בתואר הראשון שלה העונה. מבחינת המפגשים הבקעה עם מכבי ראשון לציון, הרי שבסיבוב הראשון הכתומים ניצחו בבית 66:78 ושתי הקבוצות ייפגשו במחזור הבא.

שלומי הרוש: "למכבי יהיה יותר מה להפסיד"

בהפועל חולון לא היו מרוצים מן הסתם מההגרלה הקשה, אבל דן שמיר, מאמן הקבוצה, נשאר מאוזן: "ככה זה הגרלות. אותי זה לא מבאס, יהיה אחלה משחק. באופן אישי, אני מאוד אוהב לשחק מול מכבי, ואני מקווה שהקהל שלנו יבוא ושיהיה אחלה משחק". שלומי הרוש, שנחשב לתגלית של העונה, אמר: "זה יהיה משחק קשה. למכבי יהיה יותר מה להפסיד מאשר לנו אבל זה משחק אחד ואולי נצליח להפתיע".

גיא פניני אמר: "חולון נמצאת בכושר הכי טוב בליגה, אז אולי אנחנו באים אנדרדוג". על הפציעה שלו אמר פניני: "יש לי קרע קטן בתאומים. אני עובר טיפולים ועכשיו צריך לחזור לאט לאט ולא למהר. זאת פציעה שיכולה לחזור. אני מקווה שמול ברצלונה אוכל לחזור, אבל קודם יש לנו את ז'לגיריס".

במ.כ. הבקעה היו מרוצים מכך שנמנעו ממפגש עם מכבי תל אביב. אבי אשכנזי, מאמן הקבוצה, אמר: "ראשון היא קבוצה מצויינת בדיוק כמו חולון. הפסדנו מולם בליגה אבל בערב נתון הקבוצות הן שוות. אנחנו פוגשים אותם כבר ביום ראשון הקרוב כך שזה יהיה פיקנטי ונוכל להתכונן אליהם. עצם זה שהגענו לחצי הגמר זה כבר הישג בשבילנו". איתי גרינבוים הוסיף: "לא משנה את מי היינו מקבלים, היינו עובדים קשה ומגיעים מוכנים. נבוא לנצח".

מתן חרוש, עוזר מאמן מכבי ראשון לציון, אמר: "יש לנו חזרה גנרלית ביום ראשון. מדובר בשתי קבוצות קשוחות שחרטו על דגלן הגנה. זה משחק אחד שהכל יכול לקרות בו. יש כל כך הרבה דברים שיכולים להשפיע במעמד כזה, ונעשה את המקסימום כדי לתת עוד הצגה לקהל הנהדר שלנו". שחקנה של ראשון, ניצן חנוכי: "היה לנו קשה איתם בליגה, וזאת הגרלה לא קלה. נבוא מוכנים בתקווה לעלות לגמר".

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully