וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו די מוכנים לטופ 16"

16.1.2012 / 21:25

מאמן מכבי ת"א חושש מהפציעות של סופו ומאלט: "מקווה שכולם יעמדו לרשותנו". לנגפורד: "יש לי כימיה מדהימה עם הקבוצה"

מכבי תל אביב ערכה את ניסוי הכלים האחרון שלה לקראת פתיחת הטופ 16 ביום חמישי הקרוב מול ז'לגיריס, כאשר לא התקשתה להביס 75:108 את עירוני אשקלון המסכנה. האלופה פתחה יתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, ומדקה לדקה רק הגדילה אותו עוד ועוד. ברור כי מול קבוצת הפאר הליטאית זה כבר יהיה הרבה יותר קשה, אך לעת עתה נראה שהצהובים יכולים להיות מרוצים מתקופת ההכנה שלהם לרגעי האמת.

החדשות הרעות מבחינת דיוויד בלאט היו פציעות של דמונד מאלט וסופוקליס שחורציאניטיס, ובסיום התייחס מאמן מכבי תל אביב למצבם: "אני מקווה שדמונד מאלט בסדר לקראת המשחק הבא, נדע את זה מחר. הוצאנו אותו בגלל בעיה בשריר הירך האחורי, אני מקווה שזה לא משהו רציני. גם סופו הרגיש משהו בברך ונבדוק גם את זה. כל הפציעות האלה גורמות לדאגות, אבל מצד שני יש סגל רחב ואנחנו מצליחים להתגבר על זה. אני מקווה שכולם יעמדו לרשותנו".

לקראת פתיחת הטופ 16 מול ז'לגיריס הוסיף המאמן המנצח: "עברנו תקופה ארוכה בין משחקי היורוליג, התכוננו בצורה טובה ואני חושב שעשינו את כל מה שיכולנו כדי להמשיך את המומנטום וגם לנסות הרכבים שונים ולחלק את העומסים. הכל כדי להגיע לטופ 16 במצב טוב, אני חושב שאנחנו די מוכנים". על יכולתו המצוינת של קית' לנגפורד, האיש של המשחק הערב, אמר בלאט: "לנגפורד נכנס לקבוצה בצורה טובה והיה השחקן הבולט, אחרי חודש ראשון של התאקלמות. הוא הראה למי שהיה אורך רוח שהוא שחקן מצוין. הוא חזר עכשיו בצורה טובה אחרי שסבל מנפיחות בקרסול, והוא בהחלט מוכן לחמישי".

קית' לנגפורד עצמו הוסיף: "אני מרגיש טוב יותר - לא מאה אחוז אבל זה משהו שהציק לי קצת, אני נותן קרדיט לצוות המקצועי בנושא. יש לחץ אבל החבר'ה כאן יודעים שהעונה הזו ארוכה, אנחנו צריכים לעקוב אחרי הדברים ולתת את המאמץ הגדול ביותר. יש לי כימיה מדהימה עם הקבוצה, אני עדיין חושב שיש עוד דברים לעבוד עליהם אבל אני באמת חושב שאני בתקופה טובה. שיחקתי בעבר הרבה מול ז'לגריס, זו קבוצה טובה. יש להם שחקנים מצויינים, הקבוצה שלנו תעשה את ההכנה הנכונה ויהיה בסדר".

לימונד: "קבוצות גדולות מאיתנו הובכו כאן"

מנגד, אריק אלפסי ניסה להסביר את ההתפרקות של קבוצתו כשאמר: "אני חושב שההתחלה המוחצת של מכבי עשתה את ההבדל. לא עשינו עבירות חכמות כדי לעצור אותם, הם שיחקו בצורה מדהימה וקלעו באחוזים אדירים. ההפרש גדול, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ואני מרוצה שהשחקנים המשיכו להילחם ולא נשברו. בשבוע הבא יש לנו את ירושלים בבית למשחק חשוב מאוד. זו הליגה שלנו".

רביב לימונד הוסיף: "מכבי הולכים קדימה מן הסתם אבל אני לא חושב שהלכנו אחורה, מכבי בבית זה תמיד יותר קשה, קבוצות גדולות מאיתנו הובכו כאן. בחיים של קבוצות יש עליות ויש ירידות אבל אנחנו צריכים לנצח ולעשות רצף כלשהו, במחזור האחרון בליגה ניצחנו את אשדוד, אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו וזה מה שחשוב".


כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully