וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "איזו סיבה יש להפסיד כך?"

מאמן הפועל ירושלים זעם אחרי ההפסד לגלבוע/גליל: "השחקנים מתעוררים רק במינוס 18, זה מטריד וכואב". ליובין: "אני גאה"

שתי הקבוצות המאכזבות ביותר של גביע המדינה, הפועל ירושלים וגלבוע/גליל עליון, נפגשו הערב (ראשון) במלחה במטרה לשוב למסלול הנצחונות, אלא שבסיום 40 דקות לא מותחות במיוחד רק אחת מהן חזרה לתלם: סגנית האלופה מהצפון. הקבוצה של ליאור ליובין העמיקה את המשבר של האדומים מעיר הבירה, כשניצחה 67:79 והראתה שהיא לא מוכנה לוותר על תואר הקבוצה השניה בטיבה במדינה. וירושלים? כנראה שחילופי המאמנים והגעתו של שרון דרוקר במקום עודד קטש לא פתרה את שלל הבעיות שקיימות במועדון.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר אמר בסיום: "הפסדנו את המשחק מנטאלית בכמה דקות של החטאות, לא יורדים להגנה. רק במינוס 18 פתאום נאבקים ומזנקים על המגרש. שאלתי את השחקנים מה הבעיה לעשות את זה מההתחלה? לא עשינו את זה, זה מטריד וכואב לראות את השבירות המנטאליות האלה.

"אני חושב ומנסה ומאמין שאפילו שהגעתי רק לפני שבועיים הקבוצה הזו יקרה לי, אני לא אוהב את מה שאני רואה. אני לא מדבר על שנה הבאה, אני אומר לשחקנים שלי שהשנה לא נגמרה, צריך לשחק עם הרבה יותר קשיחות ונחישות, צריך לבוא לאימון כמו שצריך, יש המון פרמטרים שאני מנסה להנחיל להם. צריך לשחק ביחד וכרגע אנחנו משלמים על בעיות מנטאליות. איזה סיבה יש לנו להפסיד ככה לגלבוע? אנחנו צריכים לעשות שינוי מנטאלי.

"אלה השחקנים שיש וחייבים להפיק מהם את המקסימום. כל הדברים שאנחנו עושים זה בניסיון להבין מה קורה פה, למה אנשים ישר מוותרים ונשברים ואלה דברים שאני מקווה שיעברו. אנחנו בסוף נראה מה שאנחנו יכולים. מה שאני רוצה זה שלא יקחו לנו ריבאונד על הראש".

על חזרתו הצפויה של יובל נעימי אמר המאמן: "יובל נעימי זה עוד גארד איכותי והוא גם קשור לקבוצה, אני מניח שאחרי חמישה שבועות לא יהיה לו קל להיכנס לשצף של משחק, נצטרך לשמור עליו ולהכניס אותו לאט לא הוא שחקן שחשוב לנו מאוד".

בריאן רנדל אמר: "הייתה לנו התחלה טובה, היינו עם הרבה אנרגיה אבל אחרי זה הכל היה סיפור אחר לגמרי. התקשינו בריבאונד, הם פתחו פער והתחילו לרוץ, ניסינו להילחם בחזרה אבל לא הצלחנו. אני באמת לא יודע מה הבעיות שלנו, הלוואי והייתה לי תשובה לשאלה הזו לעצמי וגם עבור אנשים במועדון הזה והקבוצה עצמה. אני באמת לא יודע להגיד את הסיבה לכך".

"אני מאוד גאה בשחקנים על מה שעשו כאן", אמר המאמן המנצח ליאור ליובין בסיום. "הם היו מצוינים לכל אורך 40 הדקות וחייבים לעשות זאת כדי לנצח כאן במלחה. אי אפשר לשמור על מאזן מושלם כל הזמן, אבל ניצחנו בזכות המשחק הקבוצתי". על ההצגה המצוינת של קורטני פלס, שהפציץ 23 נקודות, הוסיף המאמן: "שמח שהוא נתן הופעה כזו, הוא צריך לשמור על עקביות".

קורטני פלס עצמו, שלא שותף בהפסד של גלבוע/גליל להפועל תל אביב בשמינית גמר הגביע, אמר: "המאמן רצה שאנוח בגביע. ככה אני רוצה לשחק בכל משחק. אנחנו מקווים שהתקופה הרעה מאחורינו, נשחק חזק ונקווה לטוב. אנחנו במקום השני, ומאוד רצינו להישאר שם".

נמרוד טישמן: "באנו מאוד מוכנים למשחק, עשינו הכנה טקטית וידענו להתכונן לשחקנים המובילים שלהם. רצינו את זה יותר מהם מהשניה הראשונה וזה בסופו של דבר הביא לנו את הניצחון שרצינו. האמת שקיבלנו את ההפסד להפועל תל אביב בגביע מאוד קשה אבל ליאור דיבר איתנו ואמר לנו שלשקוע עכשיו לא יעזור לנו, אנחנו צריכים להגיע לפיינל פור בליגה שלנו, התחברנו עם הרבה שיחות בתוך הקבוצה ושחקנים ידעו מה הם צריכים לעשות, באנו עם לב גדול והאמנו שזה המשחק שלנו ולקחנו אותו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully