וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית: "לא כל משחק ננצח ב-40 הפרש"

9.1.2012 / 21:57

מכבי ת"א התקשתה בפתיחה מול בני השרון, דווין סמית ריאלי, בלאט מרוצה מהתעוררות: "ידענו להשתלט על המשחק בזמן"

שבוע לפני פתיחת משחקי הטופ 16 של היורוליג, הבטיחה אתמול (שני) מכבי תל אביב את מקומה ברבע גמר גביע המדינה, לאחר שהביסה בחוץ 68:90 את בני השרון/הרצליה. למרות התוצאה הגבוהה, הצהובים שדווקא נראו טוב בשבועות האחרונים לא הרשימו, ונאלצו לרדוף אחרי המארחים לאורך חלק נרחב מהמחצית הראשונה. גם את השלב הבא צפויים הצהובים לצלוח בקלילות, אז יפגשו את הפועל עפולה מליגת המשנה.

"הלך קשה כי האמת שבני השרון שיחקה טוב", אמר מאמן הצהובים, דיוויד בלאט בסיום. "אריאל הצליח לארגן אותם ולהביא אותם למצב טוב ממה שהם היו וכל הכבוד לו. משחקי גביע נורא מפחידים, כי יש הזדמנות אחת וזה משחק חוץ במגרש שלא היטיב איתנו בעבר. שיחקנו מחצית שנייה מצוינת ואני רוצה לתת קרדיט לג'ון שייר, שעשה כמה מהלכים והביא לנו את הניצחון. ידענו להשתלט על העסק ולשחק מצוין מתי שהיינו צריכים".

ג'ון שייר עצמו, שמתחיל לקבל דקות מהמאמן בתקופה האחרונה אמר: "זה מרגיש מצוין לנצח. זה משחק שהיה חשוב לנו מאוד. הם קבוצה טובה, יש להם הרבה כישרון וקשה לשחק נגד קבוצה פעמיים בשבועיים ולחזור על אותה תוצאה. הם עשו התאמות ואנחנו עשינו עבודה טובה מול זה". על יכולתו האישית אמר האמריקאי: "אני תמיד מוכן לשחק. הקבוצה שלנו מאוד מוכשרת ותמיד צריך להישאר מוכן".

דווין סמית הודה ש"זה לא היה קל. לא התחלנו קל את המשחק, אבל לא כל משחק נסיים בארבעים נקודות הפרש. אנחנו צריכים להגיע ולשחק אגרסיביים מהדקה הראשונה. אחרי המחצית הראשונה שינינו את הדרך של המשחק שלנו, ודרך ההגנה והתחלנו לפתוח פער. ההבדל היה שבמחצית הראשונה הם קיבלו כמה קליעות נוחות, ואנחנו לקחנו זריקות קשות. בחצי השני זה השתנה".

האמריקאי התייחס למשחקי הגביע וללחץ שכרוך במשחק אחד: "יש לחץ במכבי בגלל הרצון והציפיות מהקבוצה להשיג את התארים. בכל משחק אנחנו רוצים לנצח ויוצאים אליו במטרה לעשות את מה שאנחנו צריכים, אנחנו תמיד עושים זאת, ובטח במשחקים חשובים כאלו".

ומה לגבי המשחק מול עפולה ביום חמישי? "נתכונן אליו ונגיע אליו כמו שצריך, אני עדיין לא מכיר את עפולה לעומק, אבל נגיע ונשחק את הכדורסל שלנו. כולנו מודעים שזה משחק גביע וכל משחק הוא חשוב מאוד".

מנגד, בבני השרון לא ממש ציפו להפתיע את היריבה, ורק קיוו להתאושש ולצאת מהתקופה הרעה שאופפת את הקבוצה. "זה ההבדל בין קבוצה מאומנת שמשחקת אותו דבר 40 דקות למה שאנחנו עשינו שזה הספיק ל-20 דקות", אמר בסיום מאמנה החדש של בני השרון/הרצליה, אריאל בית הלחמי. "המשחק הזה לא מדד. יש לנו שבוע ונעבוד טוב. אני מאמין שאנחנו יכולים להשתפר. אני לא לוקח כלום מהמשחק הזה. כשמחליפים מאמן יש אנרגיות והחוכמה היא מה עושים ממחר".

מכבי ת"א הביסה את בני השרון/הרצליה והדיחה אותה מהגביע

הצהובים יפגשו את הפועל עפולה ברבע גמר הגביע

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully