וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל ירושלים רוצה לצאת לדרך חדשה

1.1.2012 / 17:52

הקבוצה מהבירה, עם דרוקר לראשונה על הקווים, תצא למשחק חוץ מול בני השרון/הרצליה המאכזבת (ב', 19:35, 5+ לייב)

מגד גוזני

צילום: גדעון צנטנר

עריכה: אמיר קותיגרו

במשחק שינעל את המחזור ה-12, הפותח את משחקי הסיבוב השני בליגת העל, תארח מחר (שני) בני השרון/הרצליה את הפועל ירושלים (19:35, 5+ לייב). הקבוצה של עדי אזולאי מגיעה למשחק לאחר 3 הפסדים רצופים וכשהיא במקום האחרון בטבלת ליגת העל, כשנראה שיהיה לה קשה מאוד לצאת משם, ואילו הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי שבוע סוער שכלל חילופים בעמדת המאמן בין עודד קטש לשרון דרוקר, שיערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים בהרצליה.

היסטוריה ומספרים

- במפגש הראשון בין הקבוצות בירושלים ניצחה הפועל ירושלים 96:99 לאחר הארכה.

- בני השרון ניצחה בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בביתה מול הפועל ירושלים.

- שרון דרוקר היה מאמנה של מכבי רעננה בעונתה האחרונה לפני האיחוד בינה לבין בני הרצליה.

- טוויטי קארטר מוביל את ליגת העל עם 6.1 זריקות לשלוש בממוצע למשחק. חברו לקבוצה לייסדריוס דאן מדורג חמישי בקטגוריה עם 5.4 זריקות לשלוש בממוצע.

הכנות ושאר ירקות

בני השרון/הרצליה:

הקבוצה של עדי אזולאי מגיעה למשחק במצב רוח לא טוב. בשבועיים האחרונים הציגה הקבוצה משחק לא טוב, והובסה מול מכבי אשדוד בחוץ ומול מכבי תל אביב בבית והתבססה במקום האחרון בליגת העל. בבני השרון יודעים כי התקופה הקרובה לא תהיה קלה ממה שחיכה לה לאחרונה, כשלאחר המשחק מול ירושלים הלחוצה מחכה לה משחק קשה בגביע המדינה בבית מול אותה מכבי תל אביב. כרמל בוכמן שוחרר השבוע מהקבוצה לטובת מכבי ראשון לציון

במהלך השבוע ניסו בקבוצה לשדר אופטימיות לשחקנים לקראת המשחק כשעיקר התקווה תהיה לנסות ולשמור את הפועל ירושלים בסביבת ההפרש הסביר כמה שיותר זמן ולתת ללחץ הירושלמי להשפיע. מי שחוזר לסגל הקבוצה הוא לייסדריוס דאן על חשבונו של קני לאוסון שנמצא בדרכו החוצה.

הפועל ירושלים:

אחרי התבוסה הקשה למ.כ הבקעה והיכולת הרעה בתקופה האחרונה החליטו בהפועל ירושלים לבצע שינוי כשהמאמן עודד קטש עזב את תפקידו ובמקומו מונה בסוף השבוע שרון דרוקר לקדנציה שנייה בבירה. דרוקר יודע שעל אף הניסיון של המערכת להוריד את הלחץ עם המינוי שלו, הפסד במשחק הבכורה לבני השרון החלשה לא יתקבל בהבנה, ומצופה ממנו להשיג תוצאות כבר מהמשחק הראשון שלו, למרות שערך רק שני אימונים עם הקבוצה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

שחקן מפתח

בריאן רנדל. איש לא בא בטענות לשר ההגנה של הפועל ירושלים מאז שחזר מהפציעות, אבל בדיוק כמו בעונה שעברה, החזרה של רנדל לא הצליחה להפוך את העונה של ירושלים להצלחה. בניגוד לתקופתו בגלבוע/גליל רנדל של ירושלים הוא לא כלי התקפי מוצלח במיוחד, וכשההגנה הקבוצתית של הקבוצה נמצאת בשפל המדרגה בתקופה האחרונה, אין ספק שמשהו לא מתפקד. אם רנדל יצליח לבצע את העבודה בשני צידי המגרש, לירושלים יהיה קל לחזור למסלול הניצחונות.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully