וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמונד מאלט: "אני יכול להוות מפתח בעלייה להצלבה"

29.12.2011 / 7:52

מאלט נחת בישראל: "לא הגעתי כדי להיות הכוכב של מכבי ת"א, אלא לעזור לנצח". הערב מכבי נגד ורסאץ' (19:00, ערוץ 5)

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעוד מכבי תל אביב עושה בסרביה בציפייה למשחק שלה הערב (חמישי, 19:00, ערוץ 5) נגד ורסאץ' במסגרת הליגה האדריאטית, הבוקר נחת בישראל שחקנה החדש דמונד מאלט.

הגארד האמריקאי, 33, מגיע אחרי שכבר פגש את הצהובים עם שרלרואה בשלב הבתים של היורוליג והוא אמר היום: "מכבי היא קבוצה גדולה עם היסטוריה. היא עלתה לטופ 16 וזה מראה איזה סוג של קבוצה זו. אני חושב שאני יכול להוות מפתח בעלייה להצלבה. זה מקום נהדר לשחק בו. כמובן שהציפיות יהיו גבוהות אבל אני מקבל את האתגר ואני מרגיש שאני יכול לתרום".

מאלט סיפר גם על כך ששוחח עם המאמן דיוויד בלאט: "הייתה לנו שיחה על מה מצופה ממני ועל הכיוון של הקבוצה. אני רוצה להיות שחקן קבוצתי, להוליך אותה לניצחונות. אני פה בשביל זה. לא הגעתי כדי להיות הכוכב, אלא רק כדי לעזור לקבוצה לנצח"

עוד הוסיף הגארד: "הקהל כאן הוא בלתי יאמן. הקהל הטוב ביותר באירופה ולהיות חלק מזה יהיה נהדר. אני מצפה לזה".

מכבי תל אביב כאמור תפגוש הערב את המופארם ורסאץ במסגרת הליגה האדריאטית. דייויד בלו נשמע דרוך לקראת המשחק. "זהו המשחק השני שלנו תוך יומיים ומאוד חשוב לנו להכין את עצמנו, הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית, בכדי לשחק טוב ולבוא בצורה חזקה וקשוחה למשחק הערב",

למרות הניצחון הקליל שהשיגה מכבי שלשום בליגה האדריאטית, כשהביסה את רדניצקי בתוצאה 70:91 , השחקן סבור כי עדיין יש מקום לשיפור. "כמובן אנו שמחים שהשגנו את הניצחון, אך יכולנו להציג הגנה טובה יותר ברבע השלישי". בלו שהצטיין במשחק הקודם (קלע 23 נקודות) התייחס ליכולתו המקצועית: "הסיבה שהצלחתי לקלוע היא שחברי לקבוצה סידרו לי מצבים טובים, וחסמו עבורי ומסרו לי כדורים מצוינים כשהיה לי מצבי קליעה נוחים, השילוב של הדברים הופך את קליעה לקלים עבורי".

הפורוורד התייחס להגרלת היורוליג אתמול: "אנחנו מרוצים בסך הכל מההגרלה ומהיריבות שקיבלנו, מדובר ביריבות טובות ואני בטוח שנתכונן אליהם כפי שצריך. גם מבחינת המיקומים של היריבות וההגעה לשם זה אנו מרוצים, כי קאנטו נמצאת ליד מילאן ויש לשם טיסה ישירה, יש גם טיסה ישירה לברצלונה, ז'לגיריס יהיה מקום קשה להגיע לשם, אבל זה מה שהשגנו".

הדרך לפיינל פור סלולה. הבלוג של גרינוולד
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully