וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד: "קיבלתי הזדמנות ואני לא מתכוון לבזבז אותה"

24.12.2011 / 20:20

גארד מכבי תל אביב מסביר את השיפור ביכולתו במשחקים האחרונים, ומבטיח: "נגיע חדים ומלוכדים יותר לטופ 16"

אחרי הטיול מול שרלרואה בסיום שלב הבתים הראשון ביורוליג, תחזור מחר (ראשון) מכבי תל אביב לליגת העל למשחק חוץ מול בני השרון/הרצליה (19:45, 5+ לייב), כשבהמשך השבוע מחכים לצהובים עוד שני משחקי חוץ בליגה האדריאטית.

תיאו פאפאלוקאס וסופוקליס שחורצאניטיס שוב יישארו מחוץ לסגל של דיוויד בלאט, ליאור אליהו, שלא יצא עם הקבוצה לבלגיה מכיוון שסבל במהלך השבוע האחרון מקלקול קיבה ומווירוס, ערך אימון חלקי והוא עדיין בספק למחר.

"יש לנו שבוע של משחקים ואנחנו כבר רגילים לכך", אמר קית' לנגפורד. "זה מבחינתו שגרתי ואנחנו באמת מחכים לכל משחק בקוצר רוח ומתכוננים אליו כפי שנדרש. אנחנו תמיד רוצים לנצח, כי הרצון שלנו להצטיין בכל משחק היא תכונה חשובה לכל ספורטאי".

הגארד סיפר על הלך הרוח בקבוצה: "כשסיימנו את המשחק ביום חמישי כולנו ישבנו ודיברנו על כך שעכשיו צריך לעשות מאמץ גדול יותר בכדי להגיע למשחקי הטופ 16 הרבה יותר חדים וטובים, ולעשות את המקסימום כדי להגיע רחוק ככל האפשר. אני מאוד נרגש מכך וכבר מחכה למשחקים האלה".

לנגפורד ,שהצטיין במשחק מול שרלרואה, התייחס ליכולת הטובה שלו: "המטרה שלי מהתחלה היתה לבוא ולהוכיח מה אני יכול לעשות, קיבלתי הזדמנות לשחק במועדון כל כך גדול כמו מכבי ואני לא מתכוון לבזבז את זה סתם. אני צריך רק להיות עצמי ובתקווה שבטופ 16 תהיה התקדמות עוד יותר גדולה כי אני רוצה לעזור למכבי להגיע לכל המטרות שלה. יש לי עוד קצת זמן לעבוד על עצמי ביחד עם הקבוצה לפני השלב הבא אבל אני בטוח שכולנו נגיע חדים יותר ומלוכדים בכדי להגשים את השאיפות שלנו".

דמונד מאלט, שסיכם במכבי תל אביב, צפוי לחתום במהלך השבוע בקבוצה וככל הנראה להגיע לישראל לקראת סוף השבוע. בתוך כך, במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהיכולות המקצועית של ריצ'ארד הנדריקס, וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקבוצה שוקלת שוקלים לפתוח עימו במו"מ על הארכת חוזהו. מאמן הקבוצה דיוויד בלאט ועוזרו גיא גודס כבר המליצו בפני ההנהלה כי יש "לעשות ככל שניתן" בכדי להשאיר את הנדריקס בקבוצה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully