וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמונד מאלט: "נוסע לדאלאס, ומשם אחזור לתל אביב"

23.12.2011 / 0:13

דמונד מאלט מאשר שסיכם עם מכבי תל אביב. בלאט על שלב הבתים: "נצטרך לשחק הרבה יותר טוב בטופ 16 כדי להתקדם"

במכבי תל אביב דיברו הרבה לפני המשחק מול שרלרואה על כך שבאימפריה הענקית שבנו כל ניצחון חשוב. הצהובים, שסיימו את שלב הבתים במקום השני, לא רק דיברו, אלא גם עשו את זה כשטיילו הערב (חמישי) ל-69:86 קל במיוחד על שרלרואה, שסיימה במקום האחרון בבית. במכבי תל אביב יכולים להתחיל להתכונן לשלב הטופ 16 בשקט, ועכשיו יחכו בעיקר להגרלה על מנת לראות מי היריבות האפשריות שלהם.

דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק: "אני מבסוט שהקבוצה שלנו עלתה לשלב הבא בצורה הזאת, מקום שני בבית ועם מאזן 3:7 וכמה תוצאות מאוד יפות, אני פחות מרוצה מהמשחק היום למען האמת. יכולנו לשחק הרבה יותר טוב ונצטרך לשחק הרבה יותר טוב בטופ 16 כדי להתקדם הלאה.

"לסיכום שלב הבתים אני חושב שניהלנו מצוין את המחצית הראשונה של העונה. נאלצנו להתמודד עם אי יציבות בגלל ההחתמה של ג'ורדן פארמר ואז העזיבה שלו וכל סיפור פארגו, שאני שמח שכבר משתלב יפה ב-NBA וצפיתי שזה מה שיקרה. בסך הכל מצאנו עד כה את הדרך להצליח ולנצח, אבל בהמשך אנחנו צריכים להיות יותר יציבים. ברור שיהיו לנו עוד הרבה רגעים טובים וגם לא מעט רגעים קשים, אבל הכי חשוב שנהיה עקביים בדרך שלנו כקבוצה".

ראשי מכבי תל אביב והמאמן בלאט נפגשו הלילה עם ראשי הקבוצה הבלגית ועם הרכש המיועד דמונד מאלט בכדי לסכם סופית על העברתו. "הנציגים שלי נפגשים הלילה עם מכבי", אמר מאלט בסיום המשחק, "יש רק דברים קטנים לסגור. אני נוסע לדאלאס לחופשה, ומאמין שבינואר כבר אהיה בתל אביב. אולי אחזור לבלגיה בעונה הבאה, כי הקבוצה הזאת חשובה לי".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully