וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ליאור אליהו שוחרר מבית החולים

20.12.2011 / 12:50

הבדיקות תקינות, אך השחקן לא יטוס לשרלרואה: "צריך כמה ימים להתאושש". סמית: "ההבדל הוא בהכנה ראויה"

מכבי תל אביב תצא מחר (רביעי) למשחק הנעילה של שלב הבתים ביורוליג נגד שרלרואה, שייערך ביום חמישי. ליאור אליהו, הסובל מווירוס בקיבה שהחמיר ביומיים האחרונים, לא טס עם הקבוצה לבלגיה ולא ישחק ביום חמישי. הבדיקות של אליהו נמצאו תקינות והוא שוחרר לביתו, אך יחד עם זאת נצטווה לנוח. רופא הקבוצה ד"ר גיא מורג מסר כי ליאור זקוק למנוחה ולטיפול אנטיביוטי.

"אני מרגיש הרבה יותר טוב לעומת שלושת הימים האחרונים, שבאמת היו קשים עבורי והרגשתי ממש חלש. אני צריך כמה ימים להתאושש ובעזרת השם אחזור לעצמי מהר ככל האפשר", אמר אליהו לאחר השחרור.

קברניטי מכבי תל אביב ינצלו את המסע להיפגש לאחר המשחק מול שרלרואה עם הנהלת המועדון הבלגי ונציגיו של דמונד מאלט, שמתקרב לסיכום במכבי תל אביב.

למרות שהצהובים הבטיחו את המקום השני בטבלת הבית המוקדם, דווין סמית' לא מקל ראש במשחק. "גם אם סיימנו את השלב הראשון ביורוליג במקום השני, העבודה לא הסתיימה ונגיע למשחק בבלגיה דרוכים", מבטיח סמית'. "נכון, המטרה שלנו הייתה להבטיח את המקום השני, אבל אנחנו רוצים להציג משחק טוב ולהמשיך להשתפר ממשחק למשחק. חשוב היה לנו לשמור את המומנטום מול הבקעה וזה חשוב גם ביום חמישי. המפתח הוא להמשיך לשחק חזק".

סמית' נשמע מרוצה התוצאות שהשיגה הקבוצה בתקופה האחרונה. "ניצחנו ביורוליג, באדריאטית ובליגה הישראלית", אומר סמית'. "כל מה שהקבוצה הייתה צריכה זו הכנה ראויה למשחקים. לפני המשחקים היו לנו כמה ימים להתכונן, ואולי זה ההבדל בין הניצחונות שהשגנו לבין ההפסדים שהיו לנו לפני. היה לנו זמן לאימונים, ולכולם היה זמן ללמוד את התפקיד שלהם".

עם זאת סמית' מדגיש ש"אולי לפני הרצף האחרון לא שיחקנו כמו שאנחנו היינו צריכים, ולא הצגנו את רמת האנרגיה שהיינו צריכים".

האמריקאי מייחס חשיבות רבה למשחק הקבוצתי. "אני שמח שבמשחקים האחרונים הראינו שאנחנו משחקים ביחד וחזרנו לזה", אומר סמית', "ריצ'ארד שיחק טוב מול הבקעה, פפאלוקאס שיחק טוב ביום שבת, וכל פעם יהיה מישהו אחר שיבלוט בקבוצה שלנו, אבל מה שהכי חשוב זה שכל אחד פה עובד אחד בשביל השני. זה מה שגורם לקבוצה להיות ולהיראות כקבוצה. כדי להשיג ניצחונות צריך לתמוך אחד בשני וזה מה שאנחנו עושים".

עוד במכבי תל אביב:

ליאור אליהו אושפז בבית חולים כשהוא סובל מהתייבשות

ג'ורדן פארמר מתחיל להתגעגע לתל אביב?

לנגפורד: ”עד הטופ-16 כבר אהיה בשיא הכושר”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully