וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "מקווים שהסיבוב הבא יהיה אפילו יותר טוב"

18.12.2011 / 21:58

מאמן חולון חגג את הניצחון על חיפה. גורקה: "זה לא היה מחזה יפה לעיניים". טפירו: "לא הטריפל דאבל האחרון שלי בקרייירה"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

הרבה זמן חיכו בהפועל חולון שהקבוצה תחיל להתייצב, שהכימיה תתחיל להשפיע ושהתמיכה הגדולה של האוהדים תישא את המועדון בחזרה אל הצמרת. הערב (ראשון) השיגה הקבוצה ניצחון חוץ על מכבי חיפה 91:104, הרבה בזכות משחק שיא של רון לואיס, שקלע לא פחות מ-38 נקודות על ראשם של הירוקים, בעוד חולון ממשיכה את המומנטום מהניצחון על הפועל ירושלים במחזור הקודם.

מאמן הפועל חולון דן שמיר אמר בסיום: "כמובן שאנחנו מאוד מרוצים, אני מאוד מרוצה. שיחקנו איך שרצינו. זה מתחבר לכל הסיבוב הזה ואנחנו מרגישים טוב איך שהקבוצה נראית גם בימים הפחות טובים". על ההופעה הגדולה של רון לואיס הערב אמר המאמן: "היה משחק ענק שלו, אבל היו לו גם משחקים פחות טובים ותמיד ידענו להתמודד עם זה כקבוצה והקבוצה תמיד עבדה טוב ואנחנו מקווים שהסיבוב הבא יהיה אפילו טוב יותר".

לעומתו, מיקי גורקה היה מאוכזב מאוד, ואף עקץ את השופטים בסיום: "כדורסל זה משחק של מומנטום. היינו במומנטום וחזרנו, אבל איכשהו הוציאו לנו את האוויר, אבל אין תירוצים. שיחקנו הערב עם חצי גבוה. כל הדרך שאנחנו משחקים בה עד היום, עם שון וויליאמס שהיה משנה לנו זריקות וחוסם, השתנתה, והיום לא עשינו את ההתאמות. וכשאתה לא שומר אתה לא יכול לרוץ ואז אתה נראה כמו שנראנו, וזה לא היה מחזה יפה לעיניים היום".

אזולאי: "יש לנו בעיות פרסונאליות"

בני השרון/הרצליה האיומה נחלה הערב (ראשון) את אחת התבוסות הגדולות ביותר שלה בשנים האחרונות, כאשר נדרסה על ידי מכבי אשדוד 89:53. אלא שהסיפור הגדול, לא בפעם הראשונה, הגיע ממאיר טפירו. הרכז הבלתי נגמר סיפק טריפל דאבל נוסף לרפרטואר המפואר שלו, עם 11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. "כנראה שאני אוהב לשחק נגד בני השרון", התבדח הרכז הוותיק בסיום. "אני שמח שברמה האישית היה לי משחק טוב ושעשינו ניצחון שני חשוב בבית, לא חושב שזה יהיה הטריפל דאבל האחרון בקריירה".

"הבעיה שלנו מתחילת השנה הייתה החוסן המנטאלי", הוסיף טפירו. "כל המחציות הראשונות הובלנו ושיחקנו טוב. היו לנו הפסדים שלא הבנתי איך הפסדנו את המשחק. כרגע אנחנו באמת רוצים לצבור כמה שיותר נצחונות, אנחנו במרדף אחרי קבוצות האמצע ובשביל להשיג את זה אנחנו צריכים להשיג הרבה ניצחונות ברצף. עשינו ניצחון שני אבל יש לנו דרך ארוכה".

מנגד, עדי אזולאי המתוסכל ניסה להסביר את ההתפרקות המביכה של קבוצתו: "הרבה אין מה להגיד. בסך הכל באנו עם תוכנית, ידענו את כל התנועות של אשדוד. הרבע הראשון היה הכי טוב הגנתית במשחקים שאני פה, בסוף הרבע השני התפרקנו וזה שוב הפך לבעיה מנטאלית קשה. יש לנו בעיות פרסונאליות, אנחנו צריכים שינויים בתפקודים, אבל שום הסבר שאני אגיד לא ייתן סיבה להפסד כזה. הדרך מאוד מדאיגה, ואשדוד לא היו צריכים להפגין יותר מדי, אחרי 2 דקות בחצי השני הם סיימו את המשחק.

"הקבוצה שלנו לא יציבה, יש לנו את הבעיות שלנו", הוסיף אזולאי. "אני מקווה שג'ייסון (וויליאמס) ייכנס ויוסיף אגרסיביות. אני באופי שלי לקחתי את הקבוצה וידעתי שזאת משימה קשה. אני מאמין שאפשר להוציא מהקבוצה הזאת יותר, אני חושב שלאורך זמן, עם שינויים קוסמטיים, הקבוצה תיראה יותר טוב. ב-30 הפרש שחקנים זורקים להאלי אופים, יש דברים שצריך לשנות אותם. אני מקווה שדברים כאלה לא שוברים, מבחינת אווירה נעשה כל מאמץ לקחת את מעט הדברים הטובים שהיו פה ולא להישבר".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully