וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מ.כ הבקעה 79:89

הבקעה הוליכה ב-11 אבל נכנעה 79:89 למכבי ת”א. חולון ניצחה את חיפה 91:104, אשדוד דרסה את בני השרון 53:89

יממה לאחר הניצחון הדרמטי של הפועל ירושלים על מכבי ראשון לציון, נמשך הערב (ראשון) המחזור העשירי בליגת העל, כשבמוקד השיגה מכבי תל אביב את ניצחונה השלישי בארבעת הימים האחרונים, כשהצליחה להתגבר על מ.כ הבקעה עם 79:89, בעיקר בזכות יכולת טובה של ריצ'ארד הנדריקס. בהמשך קיבלנו הצגה ענקית של רון לואיס, שהוביל את הפועל חולון עם 38 נקודות בדרך לניצחון 91:104 על מכבי חיפה בחוץ. במשחק החד צדדי של הערב דרסה מכבי אשדוד את בני השרון/הרצליה 53:89, עם טריפל דאבל של מאיר טפירו הבלתי נגמר.

מכבי תל אביב – מ.כ הבקעה 79:89

איזה שבוע נהדר עבר על מכבי תל אביב. קבוצתו של דיוויד בלאט רושמת את ניצחונה השלישי בארבעת הימים האחרונים, ולמרות שהפעם זה הלך קשה יותר מאשר מול אפס איסטנבול ודומז'אלה, הצהובים יכולים להיות מרוצים שצלחו את המסע הלא פשוט הזה, והוכיחו שהם מסוגלים להתמודד עם שלוש המסגרות התובעניות. בלאט המשיך לחלק היטב את הדקות בין כל שחקניו כשהפעם הגיע תורו של ריצ'ארד הנדריקס להצטיין, ויחד עם משחק טוב של לנגפורד הביא את הניצחון. בבקעה יכולים להיות מרוצים מאוד מיכולת טובה של פרנק רובינסון, בעיקר במחצית הראשונה, וייאלצו לחפש ניצחון במשחקים פשוטים יותר מול יריבות ברמה שלהם.

שון ג'יימס המשיך את היכולת הטובה שלו מאתמול מול דומז'אלה, ויחד עם אוחיון העלה את הצהובים ליתרון 2:11. הבקעה פשוט לא פגעה בכלום ונתקעה על שתי נקודות בלבד במשך יותר מחמש דקות, לפני שרובינסון עם ארבע נקודות ודילייני עם סל ועבירה צימקו ל-2 בלבד. אוחיון ובלו תקפו היטב מן העבר השני, אבל דלייני עם שלשה ונקודות של כהן על הבאזר הורידו את הבקעה בפיגור מינימלי, 22:19. האורחים עלו טוב לרבע השני, רובינסון המשיך להיות פעיל מאוד ודאנק שלו קבע יתרון ראשון לבקעה, 25:27. רובינסון המשיך להתעלל בהגנה הצהובה העייפה ושלשות שלו ושל דאוול קבעו יתרון שיא לאורחים- 34:43. מכבי המשיכה להיראות רע מאוד בהתקפה, פורת צלף שלשה משלו אבל אז מצא הנדריקס דאנק פנוי, ונקודות של דווין סמית' עם הבאזר הורידו את הבקעה עם 41:46 בלבד.

הצהובים קיבלו צעקות בחדר ההלבשה ועלו טוב יותר לרבע השלישי, כששלשות של בלו ובורשטיין מטיסות את מכבי ל-2:10 ויתרון 48:51. רובינסון המשיך להיות האיש של הבקעה ומתפרצת נאה שלו שמרה את האורחים קרוב, אבל פניני מצא את היד שלו מחוץ לקשת וצלף שתי שלשות ענקיות, כשסל ועבירה של הנדריקס הטיס את מכבי ליתרון 59:67 בסיום הרבע השלישי. ניר כהן לא ויתר על המשחק ותפר שלשה עבור הבקעה עם פתיחת הרבע האחרון, אבל אף אחד לא הצליח לעצור את הנדריקס, ועבירה בלתי ספורטיבית של גרינובים סייעה לצהובים לעלות ל-64:76. קבוצתו של אשכנזי עשתה קולות אחרונים של קאמבק, אבל דאנק גדול של בורשטיין וסל ועבירה נהדר של לנגפורד חרצו את גורל המשחק.

קלעו למכבי תל אביב: ריצ'ארד הנדריקס 18 (7 מ-9 מהשדה, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים), דווין סמית' 16 (7 מ-8 מהשדה, 8 ריבאונדים, 5 איבודים), קית' לנגפורד 15, טל בורשטיין 15 (5 אסיסטים), יוגב אוחיון 8, גיא פניני 8, דייויד בלו 5, שון ג'יימס 4. ג'ון שייר שותף ולא קלע.

קלעו למ.כ הבקעה: פול דילייני 25, פרנק רובינסון 21 (9 ריבאונדים, 4 חטיפות), ניר כהן 13, ראשון פרימן 7 (2 מ-10 מהשדה), יחזקאל סקוורר 5, דיון דאוול 5, גור פורת 3. איתי גרינבוים שותף ולא קלע.

בלאט: "חייבים לתת לחבר'ה טיפ טיפה להתאושש"

מכבי חיפה – הפועל חולון 104:91

שבוע לאחר שהשיגה ניצחון על הפועל ירושלים, ממשיכה הפועל חולון להבהיר כי המטרה שלה היא להתברג בצמרת. הקבוצה של דן שמיר ממשיכה להרשים משבוע לשבוע, והפעם השיגה ניצחון חוץ, בעיקר בזכות ערב ענק של רון לואיס שסיים עם 38 נקודות מטורפות. מורן רוט הניע היטב את ההתקפות של האורחים ולא הותיר סיכוי לגארדים החיפאים שנראו עייפים. ואכן, הירוקים של גורקה חייבים לעשות חושבים כיצד להתקדם הלאה, כשברור לכל עין כי עזיבת ג'רמי וייז ושון וויליאמס הותירה לא מעט חורים בסגל החיפאי, שעד שלא יתמלאו תתקשה הקבוצה להתמודד טוב במשך ארבעה רבעים.

מיטשל פתח בטירוף עבור האורחים, ויחד עם בריאנט דאנסטון הטיס את חולון ליתרון 2:10. פאוול ולנדסברג סוף סוף עלו על הלוח, אבל דאנסטון והרוש המשיכו את הקצב המהיר של חולון, כשסאליבן מוריד אותה ביתרון 19:25 בסיום הרבע הראשון. רון לואיס ומורן רוט כבר הקפיצו את הפער ל-10 בפתיחת הרבע השני, אבל וודס ובן שימול קלעו שלשות חשובות שצימקו ל-35:29. לואיס ורוט שוב התאחדו לשתי שלשות, שון דניאל חדר ללא קושי את ההגנה הירוקה, ורק שלשה של וודס ונקודות של לנדסברג עוד שמרו את המארחים בטווח ראייה, כשירדו בפיגור 58:47 אל המחצית.

הירוקים החלו להתאושש ורצו ל-2:8 בפתיחת הרבע השלישי בעיקר תודות לפאוול שצימק ל-60:55, אבל מורן רוט המשיך להפציץ מבחוץ והעלה את היתרון של האורחים ל-8. חיפה ניסתה ללחוץ אבל לא הצליחה לעצור את לואיס שפשוט עשה ככל העולה על רוחו, ונקודות של שון דניאל עם הבאזר הורידו את חולון ביתרון 69:82 בסיום הרבע השלישי. חיפה עלתה עם הרבה אנגיה לרבע האחרון וצימקה עם דאנק ענק של ווילקרסון, אבל אז הגיעה העבירה החמישית של פאוול, גורקה השתולל וספג עבירה טכנית וחולון ניצלה זאת כדי לעלות ל-74:90. לנדסברג עוד הצליח להחזיר את המארחים לפיגור 8, אבל לואיס חדר פעמיים ללא הפרעה והעלה ל-82:98, משם המארחים כבר לא הצליחו לחזור.

קלעו להפועל חולון: רון לואיס 38 (8 מ-15 מהשדה, 19 מ-20 מהעונשין) ו-6 ריבאונדים, בריאנט דאנסטון 18 ו-6 ריבאונדים, מורן רוט (10 אסיסטים ו-5 ריבאונדים) וטזמין מיטשל (6 מ-6 מהשדה) 15 נקודות כל אחד, פטריק סאליבן 12, שון דניאל 4, שלומי הרוש 2, אלכס צ'רנוביץ' ועודד שעשוע שיחקו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: סילבן לנדסברג 23 (6 מ-12 מהשדה), קינטל וודס 20 (8 מ-13 מהשדה), קרלוס פאוול 13, ג'רמיין ג'קסון (7 אסיסטים) וטיילר ווילקרסון 12 נקודות כל אחד, אבי בן שימול 7 ו-4 אסיסטים, טמיר אריאלי ודניאל איידן 2 כל אחד, שון לבנובסקי שיחק ולא קלע.

מכבי אשדוד – בני השרון/הרצליה 53:89

פשוט אי אפשר לצפות את היכולת של מכבי אשדוד העונה. קבוצתו של עופר ברקוביץ' שהיתה הפתעה העונה שעברה פתחה רע מאוד את העונה הנוכחית, אבל הצליחה להשיג ניצחון בשבוע שעבר, והערב פשוט התפוצצה על קבוצתו האומללה של עדי אזולאי. עד כמה המצב של האשדודים מוזר ניתן להבין כשנזכרים שזהו הניצחון הראשון של הקבוצה העונה בבית. בשונה מהמשחקים הקודמים, הפעם הכל התחבר, כשלמשחק ענק נוסף של ראמל בראדלי הצטרף ניהול נהדר של מאיר טפירו, שסיים עם טריפל דאבל. ובני השרון/הרצליה? מה כבר אפשר לומר על הקבוצה הזאת, שפשוט נראתה נורא, ולא קיבלה כלום מאף שחקן מלבד טוויטי קרטר, שגם הוא לא ממש הבריק. אם היו יורדות העונה, היא היתה בדרכה הבטוחה לליגת המשנה.

דניאל גור אריה פתח טוב עבור המארחים, ויחד עם ג'וש דאנקן הריץ את אשדוד ליתרון 0:7 מהיר. האורחים לא נבהלו ויצאו לריצה משלהם כשטוויטי קרטר ולייסדריוס דאן מובילים את המהפך ומעלים את בני השרון ליתרון 11:13. ראמל בראדלי התעורר, ועם ארבע נקודות שלו ותרומה של אלכס טיוס הצליח להחזיר לאשדוד את היתרון, 17:18 בסיום הרבע הראשון. ארז כץ פתח את הרבע השני עם שלשה גדולה, ועם דאן החזיר את היתרון אצל האורחים, אבל בראדלי וטפירו החלו להפציץ מחוץ לקשת, כששלשה של ג'וש קרטר קבעה יתרון 7 לאשדודים. שחקניו של אזלואי פשוט לא מצאו את הטבעת, ובראדלי וטיוס המשיכו בקצב המהיר שהוריד את אשדוד ביתרון 26:39 אל המחצית.

מי שחשב שהאורחים יצליחו להתאושש בזכות ההפסקה, ואולי ימצאו את הדרך לחזור עלצמם התבדה מהר מאוד עם פתיחת הרבע השלישי. מאיר טפירו היה פשוט בכל מקום על המגרש, הזין מצויין את חבריו בעוד המארחים שייטו ל-5:20 ויתרון מוחץ של 33:60. ג'וש דאנקן חזר אל הפרקט והמשיך את המומנטום כשהוא מוריד את קבוצתו ביתרון 38:70 לפני הרבע האחרון. הדקות העצובות של האורחים נמשכו, אשדוד פשוט לא התחשבה והמשיכה להגדיל את ההפרש גם ברבע האחרון, כשדרור חג'ג' מקבל הזדמנות לשפר את האחוזים והעלה את הפער ל-41, לפני שהאורחים קיבלו כמה דקות לצמק מעט את ההשפלה.

קלעו למכבי אשדוד: ראמל בראדלי 23, ג'וש דאנקן 16, ג'וש קרטר 11, מאיר טפירו 11 (10 ריבאונדים, 10 אסיסטים), אלכס טיוס 8, דניאל גור אריה 4, גלעד קרני 2, אנטון שוטבין 2, ברק חדד 2, בנצי באס וינעם אירם שותפו ולא קלעו.

קלעו לבני השרון/הרצליה: טוויטי קרטר 22 (1 מ-8 ל-3, 6 איבודים), דלרוי ג'יימס 9, אייזק רוזנפלט 6 (9 ריבאונדים), רועי בוכבינדר 5, קני לאוסון 4, לייסדריוס דאן 4 (2 מ-12 מהשדה), ארז כץ 3 (1 מ-7 מהשדה). גיא לביא, תום חבקין וג'ארד מינץ שותפו ולא קלעו.

טפירו הבטיח: "זה לא יהיה הטריפל דאבל האחרון"

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully