וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון והפועל ירושלים יועמדו לדין משמעתי

13.12.2011 / 13:22

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל החליט להעמיד לדין את הקבוצות בעקבות האירועים שהתרחשו בסוף המשחק ביניהן

היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, עורך הדין שוקי קרמר, החליט היום (שלישי) להעמיד לדין משמעתי את קבוצות הפועל חולון והפועל ירושלים, בעקבות אירועי המשחק שנערך באולם הפחים שלשום. כזכור בסיום המשחק התחוללה מהומה גדולה בין שתי מחנות האוהדים כשרק כוחות האבטחה והנהלת הפועל חולון מונעים אלימות פיזית.

בנימוקי החלטתו להעמיד את שתי הקבוצות לדין, כותב היועץ המשפטי, בין השאר : "על פי דוח המשקיף מר מנשה ברמן, לאחר סיום המשחק החלה מהומה לרבות השלכת חפצים, קללות ואיומים ע"י שני מחנות האוהדים. למזל כולנו לא היו נפגעים, אולם מהומה כזו יכלה בהחלט להביא לאסון". היועץ המשפטי החליט כי יש להעמיד לדין משמעתי את קבוצות הפועל חולון והפועל ירושלים, על פי סעיף 22 ט"ז לתקנון המשמעת.

שתי הקבוצות צפויות לעמוד לדין בשבוע הבא. כזכור הפועל חולון פתחה את העונה הנוכחית במשחק רדיוס מול מכבי ראשון לציון שנערך באולם באשקלון בעקבות מהומות במשחק סיום העונה שעברה. הקבוצה הסגולה נקנסה בתקופה האחרונה פעמיים על ידי מנהלת הליגה בגלל התנהגות אוהדיה בפעם אחת ובעקבות התקרית בין שון דניאל לאוהד מכבי תל אביב בשבוע שעבר.


בהפועל ירושלים הגיבו להחלטה להעמידם לדין: "הופתענו לקבל את הדוח מהאיגוד ומהחלטתו. לצערנו עדיין לא קיבלנו את הדוח המפורט מהמשקיף ומחברת האבטחה".
ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully