וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 97:74 בגראבלין

הפועל ירושלים חזרה למציאות הכואבת אחרי שהובסה 97:74 בגראבלין והתרחקה משמעותית ממקום בטופ 16 של היורוקאפ

הפועל ירושלים רשמה הערב (שלישי) תבוסה שניה בתוך שבוע מול גראבלין הצרפתית בבית א' של היורוקאפ. שחקניו של עודד קטש יכלו לפחות להתנחם בעובדה שהקבוצה הצרפתית מנצחת את יריבותיה במפעל בהפרש ממוצע של 23 נקודות. מצד שני, התבוסה הזאת שקרתה הפעם בצרפת פגעה משמעותית בסיכוייה של הפועל ירושלים לעלות שלב לטופ 16 של היורוקאפ. כדי לעלות שלב, ירושלים תצטרך לנצח את דונייצק האוקראינית בהפרש של יותר מתשע נקודות במחזור הבא במלחה. לאחר מכן היא תצטרך לרשום ניצחון שני על ציבונה זאגרב במחזור האחרון, ולקוות להפסד נוסף של דונייצק מול גראבלין.

בי סי דונייצק ניצחה הערב 76:78 את ציבונה זאגרב, ובכך פגעה עוד יותר בסיכוייה של ירושלים לעלות לשלב הבא. הפועל ירושלים תארח את דונייצק ביום שלישי הבא.

מהלך המשחק

הפתיחה של הירושלמים נראתה אופטימית, כשלוק ג'קסון וג'ארוויס ורנאדו קבעו 0:4, אבל ההמשך היה פחות כשהמארחים מצרפת הגיבו בריצת 2:14 בתוך 2 דקות וחצי. בכל פעם ששחקניו של עודד קטש גילו התאוששות, שחקני גראבלין הצליחו לשמור על הפרש סביר ושלשה של ג'ובי ג'ונסון החזירה אותם ליתרון דו ספרתי. ירושלים שוב נתקעה ולא הצליחה לפגוע מעבר לקשת, בעוד שרודי ג'ומבי דייק בשלשה נוספת וקבע את תוצאת הרבע הראשון, 13:27 לגראבלין.

ירושלים פתחה גם את הרבע השני עם ארבע נקודות מהירות יחסית, אבל שחקני גראבלין שוב העלו הילוך והמשיכו להפציץ מהשלוש, כשולנטין ביגוט ורודי ג'ומבי קבעו 21:37. שתי דקות לסיום הרבע, אותו ג'ומבי שהיה בלתי ניתן לעצירה השלים שש נקודות רצופות כדי לקבוע 28:50. בסופו של דבר ירושלים צימקה מעט עד להפסקה, כשגראבלין ירד לחדר ההלבשה ביתרון 33:51.

בתחילת הרבע השלישי הצרפתים רצו לחזור מהר להפרש הממוצע שבו הם מנצחים משחקים ביורוקאפ השנה, ואחרי שתי דקות של משחק, שלשה של ג'ובי ג'ונסון העלתה אותם ל-39:63. דריל סטרוברי סבל מאחוזים איומים מהשלוש, אבל האחוזים שלו מה-2 היו יותר סבירים ואחרי הבריחה הגדולה של גראבלין, הוא הצליח לקדם את ירושלים על לוח התוצאות. בכל מקרה, הצרפתים המשיכו בשלהם והגיעו לשלב שבו רק מעבירים את הזמן בדרך לניצחון. הרבע השלישי הסתיים ב-55:75 לגראבלין. ברבע הרביעי והאחרון, אלישי כדיר ויובל נעמי הצליחו לרכך מעט את המכה הגדולה ולהמנע מתבוסה כואבת במיוחד.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: אלישי כדיר 14 ו-7 ריבאונדים, בריאן רנדל 11, לוק ג'קסון ודריל סטרוברי 10 כל אחד, ג'ון תומאס 7, יובל נעימי (2 מ-8 מהשדה) וג'רוויס ורנאדו 6 כל אחד, גוני יזרעאלי 4, משה מזרחי ודן גרונפלד 3 כל אחד.

קלעו לגראבלין: רודי ג'ומבי 23, חואן קליף אדוארדס 12, אנדרו אלביסי, סיריל אפקומדה וג'ובי ג'ונסון 10 כל אחד, לודוביק ואטי 8, יאניק בוקולו 7, ולנטין ביגוט 6, דוניה איסה 5, עבדולאיי לום 4, כריסליין קאירו 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully