וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עדיין מקווה שפארמר ישחק ביורוליג

28.11.2011 / 8:55

סוכנו של השחקן דרש שלא ישחק, פפאלוקאס ישותף במקומו מול מכבי חיפה. סמית' לא מודאג: "בלי פארמר כולם פה יתעלו"

במכבי תל אביב קיוו שג'ורדן פארמר ישתתף בשלושת המשחקים הקרובים המתוכננים לקבוצה השבוע, אך סוכנו דורש שהוא יפסיק לשחק באופן מיידי וישוב לארה"ב עקב סיומה המסתמן של השביתה ב-NBA. למרות זאת במכבי ממשיכים לבדוק את האפשרות שיישאר למשחק היורוליג הקרוב, מול פרטיזן בבלגרד.

בשל כך מכבי, שהודיעה אתמול כי פארמר ישחק מול מכבי חיפה ותיאו פפאלוקאס יהיה זה שיישאר מחוץ לסגל, שינתה את התכנון המקורי, ומי שאמור לעלות במקומו של פארמר הוא הרכז היווני, שלא זכה לשחק במשחקים האחרונים. עוד יתלבשו למשחק: קית' לנגפורד, ריצ'רד הנדריקס ושון ג'יימס.

דווין סמית' נשמע דרוך לקראת המשחק הערב: "חיפה קבוצה טובה, וזה משחק חוץ, אבל ניגש למשחק בצורה הכי מקצועית וננסה להשיג את הניצחון. לא נרצה להיעצר עכשיו".

סמית' התייחס לעזיבתו הצפויה של פארמר: "כולם עצובים שג'ורדן עוזב. כולנו נהנינו ממנו בתקופה שהוא היה איתנו. הוא בחור נהדר ושחקן נפלא". עם זאת, סמית' מאמין בסגל הקבוצה גם ללא פארמר: "ג'ורדן הוא שחקן מצוין, אך יש לנו כמה שחקנים בעמדה הזאת. הם יודעים לעשות הרבה דברים ומאוד כישרוניים. כך כולם יתעלו על עצמם. הקבוצה לא תתפרק כי באמת יש כאן שחקנים באמת טובים. יש לנו סגל רחב כי אנחנו משחקים בשלוש מסגרות ואנחנו נותנים את הכל בכל משחק - אז פשוט נמשיך לעשות את זה".

במכבי מקווים: "עכשיו פפאלוקאס יעשה את הצעד קדימה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully