וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.כ הבקעה הביסה את עירוני אשקלון 74:93

מולית הטבלה נחלה הפסד כואב. גלבוע/גליל ניצחה את בני השרון/הרצליה 82:84, ראשל"צ גברה על ברק נתניה 69:79

בואו לדבר על המשחקים בפייסבוק

המחזור השביעי בליגת העל שנפתח אתמול עם ניצחונה של הפועל חולון על מכבי אשדוד, המשיך הערב (ראשון) כשמ.כ הבקעה, ללא דנילו פינוק ששוחרר, הביסה את מוליכת הטבלה עירוני אשקלון 74:93 במשחק נהדר. מכבי ראשון לציון, שהפסידה את שני משחקיה האחרונים, גברה על נועלת הטבלה, ברק נתניה 69:79 והותירה אותה ללא ניצחון העונה, בעוד בני השרון/הרצליה קיבלה משחק עצום מאפה אודו שסיים עם 22 נקודות ו-16 ריבאונדים לפני שיחזור ל-NBA, אבל גם זה לא הספיק מול גלבוע/גליל שהשיגה ניצחון חוץ 82:84.

מ.כ הבקעה – עירוני אשקלון 74:93

לפני המשחק אמר אבי אשכנזי כי קבוצתו עד כה ניצחה בבית רק בשניות האחרונות, וכי בסופו של דבר היא עוד עלולה להפסיד במצבים שכאלה. אם כך, לא פלא שהערב שחקניו של אשכנזי עשו את העבודה במאני טיים, וטסו ל-3:23 במחצית השניה כדי להבטיח לעצמם את הניצחון המרשים מול מוליכת הטבלה, לה הנחילו את ההפסד השני בסך הכל העונה. מצידה של אשקלון, לא ממש ברור מה בדיוק קרה באותם רגעים. הקבוצה נראתה נורא בהתקפה, פשוט לא מצאה את הטבעת, וועם יכולת שכזאת, אי אפשר באמת להשיג ניצחון מול קבוצה איכותית ועמוקה כמו הבקעה.

המארחים פתחו נהדר, ונהנו מיכולת טובה של ראשון פרימן שהעלה אותם ליתרון 6, אבל אז נפצע פרימן בברכו בהחלקה לכיוון הסל ונאלץ לרדת לחדרי ההלבשה. אשקלון לא ממש הצליחה למצוא את הקצב שלה, ומלבד התעוררות של מיטשל לא היה לה הרבה מה למכור בעוד הבקעה הוליכה 15:25 בסיום הרבע הראשון. אשקלון ניסתה לחזור בפתיחת הרבע השני, ועבירה טכנית שנשרקה לחובתו של אבי אשכנזי סייעה לה לעשות זאת, וריצת 0:9 של טוני סקין וחבריו הביאה אותם עד פיגור 30:28. אשקלון לא נבהלה ופתחה בריצת 0:9 משלה בדרך ליתרון 28:39, בזכות פרימן, שחזר מאושש יותר. ניר כהן הוסיף ארבע נקודות רצופות, ויחד עם דילייני הוריד את הבקעה ביתרון 34:45 במחצית.

לימונד חימם את היד בפתיחת הרבע השלישי עם שלשה, וקילינגסוורת' עוד צימק את הפיגור של האורחים לארבע בלבד, אבל יחזקאל סקוורר עם חמש נקודות מהירות והתעוררות של פרימן העלו את הבקעה בחזרה ליתרון 11. הריצה המטורפת של הבקעה נמשכה, והגיעה עד 3:23, בזכות שלשות של דילייני ופרימן שהעלו את המארחים ליתרון 46:72. ניב ברקוביץ' עם חמש נקודות רצופות עוד הפיח תקווה אצל האורחים, אבל שלשה של גרינבוים ונקודות של דילייני העלו את היתרון ל-26. לימונד המשיך לנסות והשיב בשמונה נקודות רצופות עם שתי שלשות, והוריד ל-16, אבל פרימן וסקוורר עם שלשות נוספות לא נתנו ליריבתם להתקרב, והבטיחו לעצמם ניצחון מתוק במיוחד על המוליכה.

קלעו למ.כ הבקעה: פול דילייני 20 (5 מ-14 מהשדה) ו-9 אסיסטים, דיון דאוול (10 ריבאונדים) וראשון פרימן 17 נקודות כל אחד, יחזקאל סקוורר 13 (3 מ-4 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, איתי גרינבוים (4 אסיסטים) וניר כהן 9 נקודות כל אחד, שמוליק ברנר 4 ו-7 אסיסטים, איתי לב 3, חן שרעבי 1, עמרי אלעזר וטל כהן שיחקו ולא קלעו.

קלעו לעירוני אשקלון: ניב ברקוביץ' (7 מ-9 מהשדה) ורביב לימונד 15 נקודות כל אחד, דווין מיטשל 13 (4 מ-14 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, עמית שמחון 8, טוני סקין 7, מרקו קילינגסוורת' 6, דודו שמריז 5, יוני ניר 3, ריימר מורגן 2, אחיעד בוקרא שיחק ולא קלע.

בני השרון/הרצליה – הפועל גלבוע/גליל עליון 84:82

אפשר רק לדמיין עד כמה מאוכזבים בבני השרון/הרצליה מעזיבתו של אפה אודו. הבחירה השישית בדראפט של 2010 שייאלץ לחזור לארצות הברית כבר לאחר משחק אחד בשל סיום השביתה ב-NBA הראה ניצוצות מהפוטנציאל שלו, סיים עם 22 נקודות ו-16 ריבאונדים, ורועי חגאי יכול רק לשער מה היה קורה אם היה יכול להנות משירותיו של אודו עד תום העונה. אלא שכל זה לא ממש עניין את גלבוע/גליל. קבוצתו של ליאור ליובין המשיכה להיראות כמו קבוצה, השיגה ניצחון רביעי ברציפות בליגת העל, וכל זה ללא דגן יבזורי שלא שיחק בגלל פציעה, וללא קורטני פלס שעדיין בארצות הברית. בהחלט הישג מרשים.

ארז כץ פתח טוב עבור המארחים והעלה אותם עם שלשה ליתרון 4, אבל ג'ונס מן העבר השני שמר את גלבוע/גליל קרובה. אפה אודו ידע כי הזמן דוחק והראה עד כמה בני השרון היתה צריכה אותו. אודו פשוט היה בכל מקום וכבר העלה את קבוצתו ליתרון 14:19, אבל שלשה של פרחי ונקודות של טראוויס הורידו את האורחים ביתרון 21:22 בסיום הרבע הראשון. יודו המשיך לעשות ככל העולה על רוחו בהתקפה, ונקודות של דאן העלו את המארחים ליתרון 4. קוז'יקרו וטראוויס כפו שיוויון, ושלשה נדירה של טישמן העבירה את היתרון לידיה של גלבוע/גליל, שלא איבדה אותו עד המחצית והוליכה 38:40.

לייסדריוס דאן פתח מבערים בפתיחת הרבע השלישי, ועם 7 נקודות רצופות העלה את בני השרון ליתרון 5. פרחי שמר את קבוצתו בתמונה עם עוד שלשה, ושתי שלשות נספות של גליל- אחת של אלן ואחת של תומאס, השלימו את המהפך של קבוצתו של ליובין, והורידו אותה ביתרון 62:63 לפני הרבע האחרון. ארבע נקודות רצופות של אלן ויכולת טובה של טראוויס עם פתיחת הרבע הרביעי הריצו את האורחים ל-0:10 ויתרון 11. טוויטי קרטר צלף שלשה חשובה ונקודות של אודו כבר צימקו את הפיגור ל-73:70 בלבד. כריס תומאס ואלן בסדרת קליעות עונשין העלו ל-75:81, אבל קרטר לא ויתר, ובחדירה טובה צימק שוב ל-3. תומאס החזיר ל-5 מהעונשין, וגם שלשה של אודו שניות מהסיום כבר לא שינתה דבר. גלבוע/גליל עם ניצחון רביעי ברציפות.

קלעו להפועל גלבוע/גליל עליון: צ'ייסון אלן 24 (9 מ-15 מהשדה), רומאו טראוויס 14 (6 מ-16 מהשדה), 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ג'וזף ג'ונס 13 ו-8 ריבאונדים, כריס תומאס 12 ו-8 אסיסטים, עידו קוז'יקרו ואופיר פרחי 9 נקודות כל אחד, נמרוד טישמן 3, אבישי גורדון ויאן מרטין שיחקו ולא קלעו.

קלעו לבני השרון/הרצליה: טוויטי קרטר 26 (10 מ-17 מהשדה) ו-8 אסיסטים, אפה אודו 22 (10 מ-12 מהשדה) ו-16 ריבאונדים, לייסדריוס דאן 18 (4 מ-12 ל-2) ו-9 ריבאונדים, קני לאוסון 8, גיא לביא 5, ארז כץ 3, ג'ראד מינץ ורועי בוכבינדר שיחקו ולא קלעו.

מכבי ראשון לציון – ברק נתניה 69:79

זה בוודאי לא יפתיע איש, אבל גם הערב הזה הסתיים עם הפסד של ברק נתניה, וקבוצתו של דני פרנקו ניצבת בתחתית ליגת העל עם שישה הפסדים וללא ניצחון אחד. בשונה משאר המשחקים עד כה, נתניה היתה הערב בתמונה, אבל זה אולי צריך להדאיג אותה עוד יותר. נראה שקבוצתו של פרנקו פשוט לא טובה מספיק להתמודד עם יריבותיה, ואם לא יגיע אליה חיזוק בקרוב, היא עלולה להישאר עם המאזן העלוב הזה עוד הרבה זמן. ראשון לעומת זאת מתאוששת מההפסד לאשקלון בעיקר בזכות משחק טוב של הצמד אדריאן יוטר וג'ו קרופורד שהרגו את האורחים בצבע.

אור סולומון עלה בחמישייה, וסל ועבירה שלו בצירוף שלשה של בן דוד קבעו 2:8 למארחים. נתניה התעוררה עם נקודות של בנקס ורנדל שצימקו ל-4 בלבד. בן דוד צלף את השלשה השלישית שלו, ויוטר המשיך להיות פעיל מאוד, אבל נתניה נותרה צמודה הודות לרנדל שקבע פיגור מינימלי, 21:20 בסיום הרבע הראשון. חנוכי פתח מצויין את הרבע השני, והוביל את הריצה של ראשון שעלתה ליתרון 26:33. יוטר וקרופורד המשיכו את המומנטום של המארחים וכבר העלו את היתרון של קבוצתו של בירונבוים ל-10, אבל ווטסון וחכמון הצליחו לצמק מעט, וראשון לציון ירדה אל המחצית כשהיא מוליכה 35:42.

קרופורד וחנוכי עלו טוב אל המחצית השניה וכבר הטיסו את המארחים ליתרון 39:54, אבל אז התעורר יהוא אורלנד, צלף שתי שלשות, רנדל הוסיף אחת משלו ועוד אחת של אוסברי השלימה את הריצה של נתניה שקירבה אותם עד פיגור 58:53, לפני הרבע האחרון. ג'ו קרופורד המשיך להיות האיש של בירנבוים בחלק ההתקפי, ועם פתיחת הרבע הרביעי העלה את המארחים ליתרון דו ספרתי. בנקס בסדרת קליעות עונשין עוד צימק ל-5 בלבד, אבל קרופורד שוב העניש וקבע יתרון 8 של ראשון, דקה לסיום, ומשם האורחים כבר לא חזרו.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ו קרופורד 21 (8 מ-15 מהשדה), אדריאן יוטר 18 (6 מ-8 מהשדה), 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 גגות, עמית בן דוד 15 (3 מ-4 לשלוש), ניצן חנוכי 11, ברנדון באומן 9 ו-7 ריבאונדים, אור סולומון 3, איגור נסטרנקו 2, דרווין קיצ'ן שיחק ולא קלע.

קלעו לברק נתניה: אדריאן בנקס 17 (6 מ-7 ל-2), בריאן אוסברי (8 ריבאונדים) וג'רום רנדל (7 אסיסטים) 13 נקודות כל אחד, יהוא אורלנד 9 (3 מ-5 לשלוש), ליאור חכמון 8, כריסטיאן בארנס 7, כריס ווטסון 2, אלירן גואטה, ליאור ליפשיץ שיחקו ולא קלעו.

ומחר בליגת העל: מכבי חיפה מארחת את מכבי תל אביב

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully