וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר נפרד: "לא תיארתי לעצמי שאקשר לפה כל כך"

26.11.2011 / 20:38

ג'ורדן פארמר נפרד ממכבי ת"א: "תמיד תהיו בלבי, החוויה שינתה אותי". בלאט מודה: "לקחנו איתו סיכון כדי להציל את 2011"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב עברה היום (שבת) יום סוער. בבוקר נודע לקבוצה שהשביתה ב-NBA עומדת בפני סיום, והמשמעות הכואבת היא שכוכב הקבוצה ג'ורדן פארמר עומד לחזור לארה"ב ולעזוב את הצהובים. בהמשך התקשתה מכבי מול צדביטה זאגרב, אך בסופו של דבר הצליחה לנצח 89:96 ולשמור על מאזן מושלם בליגה האדריאטית.

פארמר: "חוויה ששינתה את חיי"

ג'ורדן פארמר החל להיפרד מהחברים: "נראה שזה המשחק האחרון שלי ביד אליהו, וחבל שזה קורה. מצד אחד אני שמח לחזור לבית בארה"ב, אבל אני אוהב את הבחורים פה. יש להם מקום גדול בלב שלי, ולא אשכח את החוויה הזאת לעולם. היו ימים שלא שיחקתי טוב, ותמיד האוהדים תמכו והרימו אותי. אני שמח מאוד שהגעתי לפה ועברתי את החוויה הזו, לא אשכח את מכבי אף פעם.

"לא הייתי בטוח שאקשר כל כך לכולם אחרי תקופה כל כך קצרה, אבל זה קרה לי. הייתי בהרבה מדינות עם מכבי, מדינות שלא חשבתי שאי פעם אגיע אליהן, פגשתי הרבה מאוד אנשים וזו היתה חוויה מדהימה בשבילי. קיבלתי הרבה יותר ממה שציפיתי.

"זו חוויה ששינתה את הגישה שלי לחיים והדרך שהסתכלתי עליהם, לחיות במדינה אחרת ולראות איך אנשים חיים בה ועושים דברים בצורה כזו או אחרת. אהבתי לגלות שאנשים בכל רחבי העולם אוהבים כל כך כדורסל. אהבתי לגלות כמה האווירה של הכדורסל פה טובה וכמה אנשים אוהבים את מכבי תל אביב, אני מאוד שמח על התקופה הזו. אני מרגיש שאני אדם ושחקן טוב יותר אחרי החוויה שלי פה במכבי, בשבילי זו חוויה חיובית לכל החיים".

פארמר נשאל איך מכבי תסתדר בלעדיו: "יש פה קבוצה נהדרת, זה לא רק אני. יש מאמנים מצוינים, הנהלה מעולה, והרבה אנשים עושים כאן עבודה נפלאה. אם לא אני, אחרים ישחקו ויצליחו. אני סומך עליהם".

לוואלה! ספורט נודע כי המאמן דייויד בלאט ייפגש היום עם דורון פרקינס, ששב לישראל, וידון עמו לגבי עתידו בקבוצה. כידוע, פרקינס הגיע היום לארץ כדי לעבור בדיקות רפואיות ולסגור פרטים מול הביטוח, והודה: "לא יודע מתי אשוב לשחק".

בלאט: "מקווה שנראה פה את פארמר שוב"

דייויד בלאט החמיא ליריבה: "אמרתי גם לפני המשחק שזו קבוצה מאוד טובה. זו קבוצה ברמה של יורוליג, הם שיחקו כדורסל מצוין, הם ידעו בדיוק מה לעשות על המגרש וזה אחד מהמשחקים היותר קשים שהיו לנו השנה. היה כיף להיות חלק ממשחק כזה היום.

"אני מקווה ומאמין שכולם נהנו, לא בכל שבוע רואים שני משחקים ברמה הזאת. לא יודע אם נשאר למישהו פה כוח. אני מצדיע לשחקנים שלנו שידעו להרים את עצמם פעמים ב-72 שעות כדי לנצח שני משחקים קשים מאוד, ואני חושב שמגיע להם כל הקרדיט. זה לא דבר של מה בכך".

על העזיבה של פארמר: "ידעתי שהשביתה תיגמר, זו הייתה שביתה דבילית. רציתי שהיא תימשך יותר זמן. שמחתי שפארמר היה פה ובא לשחק מרצון, נהנינו מהכדורסל שלו מאוד מאוד. שמחנו לקבל אותו ואני מקווה שמתישהו נראה אותו שוב. זו הייתה המטרה, יחד עם דבר אחד חשוב: נכנסנו לברוך בקיץ עם העזיבה של פארגו, שהיה אמור להיות העוגן. השקענו בזה כדי שנקבל אותו, אבל הוא נפל, ולזה אני לא אכנס.

"היינו חייבים להביא שחקן בעל שיעור קומה כדי להשיג מטרה עיקרית של 2011 וזה להגיע לטופ 16. לקחנו סיכון, זה השתלם, ועכשיו אנחנו עומדים בפני דילמה. ניסינו בתקופה הזו למצוא שחקן במקומו, אבל מי שהיה לקחת היה יותר מדי יקר, וגם לא היו הרבה שחקנים לקחת ברמה הזו. עכשיו אנחנו נראה מתי ג'ורדן באמת יצטרך ללכת. זה יכול להיות מחר או עוד עשרה ימים, בקרוב מאוד נדע. נכון לעכשיו אין חתימה ב-NBA ואין סוף לסיפור הזה. לגבי ג'ורדן, קשה לי לתת תשובות עד שאדע מתי הוא הולך".

על המחליף לפארמר: "אנחנו נגביר בצורה משמעותית את החיפוש, כי יש רכבת שבאה ממול עכשיו, ואנחנו צריכים לפתור את זה ולמצוא מסלול עוקף. הבאנו את קית כתגבורת לעמדת הגארדים שלנו, ולכן הוא היה במשחק בחמש הדקות האחרונות. אני חושב קדימה וחשבתי שהוא צריך לשחק, הוא עשה שתי פעולות טובות וחשובות. קיבלנו תרומה גם מהקפטן ואנחנו נמשיך לחפש פתרונות והוא בטח אחד מהם.

על הסגל: "אני לוקח בחשבון שאשחק ללא מחליף בתקופה מסוימת, ואני כבר אומר לאוהדים שלנו: לקחנו החלטה על ג'ורדן כדי להציל את שנת 2011, רצינו לגמור את הסיבוב הזה במצב טוב ביורוליג, שזה היה הכי חשוב לנו, רצינו לשים את עצמנו בעמדה של להגיע לפיינל פור באדריאטית, ואנחנו בדרך לשם. רצינו להישאר בתמונה בליגה, אבל עם השיטה שיש - צריך לתת פרופוציה ולשים את הדברים בצורה נכונה כדי להצליח".

על פפאלוקאס: "זו החלטה מקצועית בלבד למה פאפאלוקאס לא משחק. היה להם פוינט גארד מהרמה הגבוהה והיחידי שיכול היה לעמוד מולו במהירות ואתלטיות זה פארמר וזו היתה הסיבה לכך".

על פניני: "גיא היה היום גיא פניני הישן, הוא היה נראה מצויין, הוא היה בזון. אם לא גיא פניני, אנחנו לא מנצחים את המשחק הזה. אמרתי שהוא יחזור, אבל לא תיארתי לעצמי שבכזה מבול. הוא השאיר הרבה מאוד בקנה אז הכל יצא בבת אחת כמו צרור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully