וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "הלחץ מסביב רק משפר אותנו"

24.11.2011 / 7:21

הרכז לא מתרגש מהביקורות על היכולת של מכבי תל אביב: "יהיו לנו עליות ומורדות וזה טבעי, צריך רק לוודא שנישאר מאוחדים"

כחודש אחרי שפתחה את עונת היורוליג שלה עם הפסד במילאנו, תנסה הערב (חמישי) מכבי תל אביב לנקום באיטלקים עם ניצחון ביתי (21:00, ערוץ 10). דיוויד בלאט הצהיר אתמול במסיבת העיתונאים שג'ורדן פארמר וליאור אליהו הפצועים ותיאו פפאלוקאס החולה ישחקו, והצהובים ירצו להתאושש בזירה האירופית מההפסד הביתי להפועל ירושלים בליגה.

בעקבות היכולת הרעה שהפגינה הקבוצה במשחקים האחרונים ניסה הצוות המקצועי לשפר באימונים האחרונים מספר אלמנטים במשחק ההתקפה, ובלאט חזר והדגיש בפני שחקניו את חשיבות השליטה בריבאונדים.

פארמר, שיחזור לשחק הערב אחרי שנעדר מהמשחקים מול ירושלים ולובליאנה בשל פציעה בכף ידו, נשאר על הפרקט אחרי האימון אמש וערך אימון קליעות אישי עם דרק שארפ. "אני מרגיש טוב, מצב הפציעה שלי משתפר", אמר הרכז לוואלה! ספורט. "היה לי קשה לא להשתתף במשחקים האחרונים ולראות את הקבוצה נאבקת, הרי באתי לכאן בשביל לשחק".

"אני אוהב ורוצה לשחק ולתרום יותר מהכל", המשיך פארמר. " לא עבורי, אלא בשביל הקבוצה, אז היה לי קשה שלא לשחק, כי זה התפקיד שלי וזה מה שאני רוצה - לעשות את הקבוצה לטובה יותר. אנחנו מאוחדים ביחד כמו משפחה ורוצים להצליח".

לקראת המשחק אמר פארמר: "אני מקווה שנשוב למסלול הניצחונות מול מילאנו. יש כאן שילוב של כמה גורמים שחשובים למשחק הזה, קודם כל אנחנו משחקים בבית וחשוב להציג משחק טוב ולנצח, זה משחק חשוב גם בגלל שנהיה ראש בראש מול מילאנו בגלל ענייני מיקום בבית כי הם ניצחו את המשחק הראשון, זה הולך להיות משחק טוב".

על הביקורות שספגה הקבוצה לאחרונה אמר פארמר: "זה חלק כמעט טבעי של להיות בקבוצה שנמצאת בטופ. אם לא תצליח לדקה או לא תציג את היכולת שאנשים רגילים לראות ממך, אז יתחילו לשאול 'מה קורה?'. אין לי או לנו בעיה עם זה, אנחנו חיים בסדר עם הלחץ מסביב, זה אפילו משפר אותנו. יהיו עליות ומורדות במשחקים שלנו ואנחנו צריכים רק לוודא שנישאר מאוחדים ביחד גם אחרי הפסדים. בסופו של דבר צריך לזכור שאנחנו מצליחים בכל מסגרת: גם ביורוליג, גם באדריאטית –שם אנחנו במקום הראשון ובליגה הישראלית אנו עם הפסד אחד. אז בסך הכל המצב שלנו לא גרוע".

מכבי תל אביב תנסה לנקום במילאנו בהיכל (21:00, ער' 10)

שחורציאניטיס יפגוש הערב יריב מוכר בדמות יואניס בורוסיס

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully