וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "בלתי אפשרי לנצח את כל המשחקים"

23.11.2011 / 8:21

סנטר מכבי תל אביב לא מאמין שההפסד לירושלים ישפיע על הקבוצה במשחק מול מילאנו: "הפסדים קרו ויקרו, זה לא נורא"

ארבעה ימים שסיימה רצף מתיש של שלושה משחקים בארבעה ימים עם הפסד להפועל ירושלים, תנסה מכבי תל אביב להתאושש מחר (חמישי) כשתארח את ארמאני מילאנו ביורוליג. הצהובים קיבלו בשורות טובות מכיוונו של ג'ורדן פארמר, שנעדר מהמשחקים מול ירושלים ולובליאנה בשל פציעה בכף ידו, וצפוי לחזור מול האיטלקים אחרי שחזר אתמול לאימונים. ליאור אליהו, שסובל אף הוא מפציעה בידו ולא התאמן אתמול, צפוי לערוך היום אימון מלא.

מי שערך אימון חלקי הוא שון ג'יימס, שלא שותף מול ירושלים בשל הפציעה שהוא סוחב מהניצחון על שרלרואה. "נגיע מרוכזים ולא נתעכב יותר מדי על ההפסד", אמר ג'יימס לוואלה! ספורט."זה הולך להיות משחק קשה, והם ניצחו אותנו באיטליה, אבל זה משחק בית ונעשה מה שצריך בשביל לנצח".

על ההפסד לירושלים אמר הסנטר האמריקאי: "לא קלענו מספיק טוב, ואני מקווה שנשפר את זה מול מילאנו. אני לא חושב שהיה לנו קשה בגלל עומס המשחקים, אנחנו פשוט צריכים לשחק טוב וחזק יותר. זה הכל. מול ירושלים לא שיחקנו כמו שרצינו. זו עונה ארוכה, וכמעט בלתי אפשרי לנצח את כל המשחקים אז לא קרה דבר נורא. נפסיד כמה משחקים, זה קרה וגם יקרה, וצריך להבין את זה".

בעקבות הפרסום אתמול על העניין שריאל מדריד מגלה בג'רמי פארגו, שעדיין נמצא בהליך בוררות מול מכבי תל אביב, הבהיר גורם במחלקה המשפטית של פיב"א לוואלה! ספורט: "שני הצדדיים הגישו את הטיעונים שלהם והבורר בפיב"א בודק את החומר, הצפי הוא שההכרעה תתקבל לפני סוף השנה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully