וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גורקה: "שון וויליאמס הוא נכס לכל מאמן"

20.11.2011 / 22:11

מאמן מכבי חיפה הילל את החסימה של השחקן שהובילה לניצחון על אשדוד. פרנקו אחרי עוד הפסד של נתניה: "לא הכדורסל שלי"

איזו הופעת כדורסל נהדרת קיבלנו הערב (ראשון) באולם שבאשדוד, אבל לצערם של האוהדים המקומיים, מי שיצאה עם ידה על העליונה היא מכבי חיפה, שגברה על מכבי אשדוד 85:86 לאחר הארכה, במשחק שהיווה הצהרה עבור קבוצתו של גורקה שהיא נמצא כיום בדרך הנכונה. "ההרגשה מצוינת", אמר מיקי גורקה בסיום, "אחרי שהפסדנו שלושה משחקים בנקודה וקיבלנו סלים מטורפים, זה כיף להיות בצד השני. קרדיט אדיר מגיע לשחקנים שלי ולכל הקבוצה. הראינו אופי וידענו לנצח למרות שדברים לא הלכו בכיוון שלנו בסוף".

על המהלך האחרון במשחק, בו חסם שון וויליאמס את ניסיון הזריקה של ג'וש דאנקן, אמר המאמן: "החסימה של שון וויליאמס ניצחה את המשחק. הוא בחור נהדר, כיף לאמן אותו, הוא בחור שמגיע למשחקים ונותן את כל כולו, גם בימים שהוא לא ממש קיבל כדורים בהתקפה, הוא עדיין לא נח לרגע בהגנה, הוא נכס לכל מאמן, ואני שמח שיש שחקן ברמה שלו בצד שלנו".

ג'רמיין ג'קסון, שרק חזר בימים האחרונים לקבוצה בה שיחק בעונה שעברה, אמר בסיום: "הרגשה מצוינת לראות את השחקנים נלחמים. החטאנו כמה זריקות אבל נשארנו כל הזמן במשחק. ברבע האחרון מסרנו טוב והבלוק הגדול של שון וויליאמס ניצח את המשחק". על התרומה שלו לסגל אמר ג'קסון: "אני לא אגיד שאני אהיה הדבק של הקבוצה, אבל התפקיד שלי זה להפוך את העבודה של כולם ליותר קלה. כולם קוראים לי בוב הבנאי, אני בא ומתקן דברים".

באשדוד כצפוי היו מאוכזבים מאוד, ומאמן הקבוצה, עופר ברקוביץ' אמר: "עשינו מהלך הגנתי מסוים, והם הצליחו להעביר את הכדור לצד השני, ואבי בן שימול קלע שלשה גדולה. זה כדורסל אין מה לעשות. בחצי הראשון היינו יותר טובים, אבל המשחק לא היה בידיים שלנו, לא ידענו לנצל את היתרון שלנו כדי לברוח, ובחצי השני התפתח משחק צמוד ועיקש. המשחק הוכרע בשיניים ולצערי לא ידענו לסיים את המשחק אבל אין מה לעשות". על חזרתו של דאנקן אמר המאמן: "ההרכב התייצב עכשיו עם דאנקן שחזר ונתן עבודה מטורפת, אני מניח שעם קצת זמן וחדות, נוכל ללכת קדימה. יש לנו קבוצה טובה, וברגע שנשתחרר עם ניצחון יהיה לנו יותר קל להציג יכולת יותר טובה".

פרנקו: "מה שהיה פה היום לא נראה עוד הפעם"

משחק סוער נוסף נערך בנתניה, וגם שם הקבוצה האורחת יצאה עם ניצחון. אלא שבשונה מחיפה, חולון לא נאלצה להתאמץ יתר על המידה, כשדרסה את הנתנייתים 75:98, והתאוששה מההפסדים האחרונים שלה. "אני מאוד מאוד שמח", אמר מאמן הפועל חולון דן שמיר. "ההגנה השאירה אותנו יציבים לאורך המשחק בעליות והירידות. הדבר המשמעותי מבחינתי הוא שהשתמשנו בהרבה שחקנים ולא נגמר לנו הדלק. היו לי יותר שחקנים רעננים לאורך כל המשחק וקיבלנו יותר מהם.
התכוננו הכי טוב למשחק הזה כדי לנצח". על היריבה אמר שמיר: "אני חושב שנתניה קבוצה טובה מאד שפתחה את העונה עם הגרלה קשה. יכול להיות שהיינו באים גם ללא ניצחון אם היתה לנו את ההגרלה שלהם".

טזמין מיטשל, שהיה מהבולטים בשורות חולון, היה מרוצה מאוד מניצחון החוץ של הקבוצה: "באנו לפה כקבוצה ועשינו ניצחון גדול". כשנשאל מה הביא את הנציחון אמר מיטשל: "אני חושב שההגנה עשתה את הניצחון כי הבעיה שלנו היא בטח לא בהתקפה. היינו עם המון אנרגיה טובה, שלטנו בקצב והצלחנו לנצח".

בדיוק כמו במחזורים הקודמים, גם הערב נותרה נתניה ללא ניצחון, והיא היחידה בליגה שלא ניצחה העונה. "יש פה שחקנים טובים, שרוצים לנצח", אמר בסיום מאמן נתניה, דני פרנקו. "זה לא היה הכדורסל שלנו היום ולא הכדורסל שלי. לא אהבתי את מה שראיתי. לא היינו מרוכזים מהפוזשן הראשון לצערי וזה התגלגל קדימה. היינו להוטים מדי. רצינו מהר מאד לנצח, מהר מאד להוביל וזה לא עובד ככה. מה שבא בקלות הולך בקלות, ולא היתה לנו סבלנות. הרבה שחקנים באו מאד מאד נחושים לנצח את המשחק, לחלק גדול מהם זה התפוצץ בפנים". כשנשאל המאמן האם הוא מאוכזב מהמערכת ומשחקניו, אמר פרנקו: "אני מאחל לכל מאמן שיגיע לעבוד פה. אנחנו נשב ביחד ולא נוציא את האקדחים ונירה לכל הכיוונים. יש פה מערכת בריאה וטובה ואת מה שהיה היום על המגרש לא היה נראה עוד פעם".

אשכנזי: "זה פשוט היה משחק רע"

קבוצת הבית היחידה שניצחה הערב היא הפועל גלבוע/גליל עליון, שגברה 67:75 על מ.כ הבקעה מהצמרת. קבוצתו של ליובין רשמה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות, ונראה שהיא הולכת ונהיית כוח בלתי ניתן לערעור בליגת העל. "במחצית הראשונה לא היינו מרוכזים כל כך", אמר המאמן, ליאור ליובין, "למרות שהיה מאמץ של כל השחקנים. בחצי השני היינו יותר חדים, שיחקנו הרבה פנימה כמו שרצינו והיינו עקביים. ביצענו כמו שצריך, חוץ מה- 5 הדקות האחרונות של המשחק שבהן הפסקנו לשחק וזה לא מצא חן בעיני, אבל הפער הספיק בשביל לנצח". על רומאו טראויס אמר ליובין: "היה לנו חשוב לשחק פנימה, הרגשנו שאנחנו יכולים לבוא לידי ביטוי, רומאו הרגיש טוב היום וקלע מבחוץ. ידענו להשתמש בו, אני שמח שהוא תרם גם בהגנה וגם בהתקפה".

מן העבר השני, הבקעה, שהרגישה בעננים במחזורים האחרונים עם ניצחונות דרמטיים ומקום בחלק העליון של הטבלה, פתאום לא נראתה כל כך מאיימת, ואיבדה את עצמה ברבע האחרון, וכתוצאה מכך את המשחק. "זה היה פשוט משחק רע. אני חושב שנתקלנו ביריבה טובה במגרש הביתי שלה", אמר מאמן המפסידה, אבי אשכנזי. "לא שיחקנו טוב, יש לנו את הבעיות שלנו. משחק ההתקפה שלנו רע מאוד ונעבוד על זה. אין לי מה להגיד מעבר לזה".

לכל התוצאות, כל הקלעים וכל הדרמה של המחזור השישי

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully