וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אני חוזר בינואר כדי לא לפגוע במכבי"

16.11.2011 / 10:08

הפורוורד הסביר מדוע לא יצטרף לצהובים מיידית ויחכה להכרעה בנוגע לעונת ה-NBA. בלאט: "לא נתקשה לשלב אותו"

עומרי כספי, שחתם אתמול (שלישי) סופית במכבי תל אביב, פרסם הודעה רשמית בה הודה להנהלת הקבוצה ואוהדיה על שדחפו לשובו לקבוצה."איזה כיף, חתמנו על החוזה ואני הכי שמח בעולם לחזור הביתה ולמועדון נעוריי", כתב כספי. "אני כל כך מתרגש לחזור למשפחה ולקהל הטוב בעולם".

אני רוצה להודות לאוהדי מכבי הנהדרים שתמכו, בראשם אילן השועל, ששמרו איתי על קשר במשך השנתיים שלי בארצות הברית ועזרו לחזרתי הביתה", המשיך כספי. "תודה ענקית להנהלת מכבי בראשות עו"ד שמעון מזרחי, דייויד פדרמן ומשפחת רקאנטי שהפכו את המהלך הזה לאפשרי. אגיע ארצה בינואר הקרוב, זאת במידה ועונת ה-NBA תתבטל. הסיבה שאגיע ארצה בינואר היא בשביל לדאוג לחוזקה של מכבי ולא לפגוע במידה ותיגמר השביתה ושני שחקנים יצטרכו לעזוב את הקבוצה שאני הכי אוהב בעולם".

דיוויד בלאט התייחס הבוקר בראיון לגלי צה"ל לשובו של כספי לקבוצה ואמר: "אנחנו רצים טוב מקצועית וחברתית, אבל להכניס שחקן טוב כל כך ומיומן כל כך כמוהו לא יקשה עלינו. זה שחקן שבא מאיתנו, מבין את הכדורסל האירופי ומבין מהי מכבי. הוא יודע מה המטרות של הקבוצה, ואם וכאשר זה יקרה נמצא לו מקום".

שי רקנאטי, מבעלי מכבי תל אביב והמחזיק בתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון, הדגיש אתמול בשיחה עם וואלה! ספורט כי "החזרה של עומרי כספי היא רק במקרה שהשביתה ב- NBA תהיה לכל השנה". והוסיף: "אין שום קשר להצטרפות של כספי להתחזקותן של קבוצות אחרות ביורוליג. אני חושב שהמקום הטבעי של כספי הוא אצלנו, במידה והוא לא ישחק ב- NBA".

לידיעה על חתימתו הרשמית של כספי במכבי ת"א

איך ישלב בלאט את כספי ברוטציה של הצהובים?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully