וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון כספי: "סוף סוף גם אחרים ייהנו מעומרי"

15.11.2011 / 12:00

אביו של עומרי כספי מרוצה מחתימתו של השחקן במכבי תל אביב: "מאחל לקבוצה לעלות לפיינל פור ולזכות ביורוליג"

לאחר משא ומתן ארוך ומתמשך, שכלל עליות וירידות, חתם הבוקר (שלישי) עומרי כספי על חוזה במכבי תל אביב, הקבוצה ממנה יצא ל-NBA לפני כשנתיים וחצי והוא יצטרף אליה החל מחודש ינואר ועד לסיומה של השביתה בליגה הטובה בעולם, מה שאינו נראה באופק כרגע.

אביו של השחקן, שמעון כספי אמר לוואלה! ספורט: "קודם כל אני שמח שהוא חוזר לשחק בארץ בכלל, ובמכבי בפרט, זה כיף גדול. סוף סוף נהנה ממנו וגם אחרים ייהנו ממנו. תמיד היו שיחות עם מכבי, זה הבית שלו. היו גם שיחות בעבר וזה לא הסתדר, עתה לשמחתי זה הסתדר וזה מה שחשוב. אני מאחל למכבי שיעלו לפיינל פור ויזכו ביורוליג. כרגע מסתמן שעומרי יצטרף לקבוצה בראשון בינואר, אבל למכבי יש אופציה בחוזה להביא אותו גם לפני".

השחקן עצמו התראיין הבוקר לגלי צה"ל והתייחס לשביתה ב-NBA ואמר: "אנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד קשה. כולם, כולל אותי, העריכו שזה ייגמר יותר מוקדם. השחקנים הוותיקים נלחמים בשביל השחקנים הצעירים, בשביל העתיד. לשחקנים כמו פול פירס או צ'ונסי בילאפס, אין סיבה ללכת למלחמה אלא אם כן זה בשבילנו".

על החזרה להיכל נוקיה אמר כספי: "מכבי קבוצה מצוינת שתמיד הייתה בטופ. אני מגיע לקבוצה שכבר רצה, אבל תמיד הייתי שחקן קבוצתי שרואה את טובת הקבוצה לנגד עיניו. יש שם שחקנים ששיחקו איתי ומכירים אותי ואני חוזר הביתה".

על מטרות הקבוצה העונה, ביניהן פיינל פור היורוליג, אמר כספי: "תמיד היינו צנועים. קודם צריך להגיע קודם לטופ 16 ואחרי זה להסתכל על הפיינל פור. יש קבוצות חזקות כמו ברצלונה ופנאתינייקוס, אבל מכבי תמיד שואפת לפיינל פור".

שי רקנאטי, מבעלי מכבי תל אביב והמחזיק בתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון, אמר היום לוואלה! ספורט: "החזרה של עומרי כספי היא רק במקרה שהשביתה ב- NBA תהיה לכל השנה. אין שום קשר להצטרפות של כספי להתחזקותן של קבוצות אחרות ביורוליג. אני חושב שהמקום הטבעי של כספי הוא אצלנו, במידה והוא לא ישחק ב- NBA".


כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully