וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בטיאגו ספליטר

התקשורת הברזילאית טוענת כי שש קבוצות חושקות בשחקן סן אנטוניו, ביניהן ריאל, מילאנו וקאחה. סוכנו: "לכולן סיכוי שווה"

מתאים? לא מתאים? בואו לדבר איתנו בפייסבוק

סכסוך העבודה המתמשך ב-NBA הביא למצב בו כמעט מדי יום צצים שמות כאלה ואחרים ומוזכרים כמועמדים לעבור מארצות הברית לאירופה בכלל, ולמכבי תל אביב בפרט. אחרי קווין דוראנט, הצטרף הערב (שני) שחקן נוסף לבורסת השמות והפעם מדובר בטיאגו ספליטר. על פי דיווח בתקשורת הברזילאית, האלופה הישראלית היא אחת מתוך שש קבוצות המעוניינות בפורוורד/סנטר של סן אנטוניו, ולצידה במירוץ יריבותיה לבית ג' ביורוליג ריאל מדריד ומילאנו, וכן ולנסיה, מלאגה וקאחה לבוראל.

כידוע, מספר מהקבוצות ברשימה כבר צירפו במהלך הקיץ שחקני NBA משמעותיים: מכבי תל אביב החתימה את ג'ורדן פארמר, ריאל את רודי פרננדס וסרג' איבקה, ומילאנו את דנילו גלינארי.

"שש קבוצות כבר הביעו עניין בטיאגו", אישר סוכנו של השחקן, "אבל עד עכשיו אף אחת לא הגישה הצעה רשמית. לכל שש הקבוצות אותן סיכויים כרגע, אין פייבוריטית אחת". לעומתו, מאמן נבחרת ברזיל רובן מניאנו הארגנטינאי דווקא מאמין כי מלאגה היא המועמדת המובילה לקלוט את השחקן המצוין: "ככל הידוע לי, הוא ומלאגה מאוד קרובים. אני שמח בשבילו, זה המצב האידיאלי עבורו". לספליטר הצעות גם מהליגה הברזילאית, אך הוא לא מעוניין לשוב לשחק במולדתו לעת עתה.

ספליטר (26, 2.11 מ') הפך לאחד השחקנים הטובים באירופה בקאחה לבוראל, אליה הגיע אי שם ב-2003. שבע עונות מצוינות בקבוצה הבאסקית סידרו לו בקיץ 2010 חוזה גדול של 11 מיליון דולר ל-3 עונות בסן אנטוניו, אך בעונת הרוקי שלו אשתקד קיבל הברזילאי 12 דקות בממוצע בלבד, והשיב עם 4.6 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

באיירות מאשרת: "אנחנו רוצים את דוראנט לכמה משחקים"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully