וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירות: "אנחנו במגעים עם דוראנט כבר 3 שבועות"

המדורגת 14 בגרמניה רצינית מאוד בחיזוריה אחר כוכב ה-NBA. דיווח: השחקן דחה הצעה של כחצי מיליון דולר לחודש מברצלונה

הדיווחים בארצות הברית אמש (ראשון) לפיהם קווין דוראנט שוקל הצעות מהיבשת הישנה ממשיכות להכות גלים בכדורסל האירופי. כזכור, אחד הכוכבים הגדולים ביותר בעולם אמר כי הוא שוקל הצעות ממכבי תל אביב, ולנסיה ובי.בי.סי באיירות מגרמניה, ולאחר שגורמים בשורות האלופה הישראלית מיהרו להכחיש את הדברים, הגיע הערב תורה של באיירות' הקטנה להתייחס לפרסום המפתיע.

"זה נכון. אנחנו, ולנסיה ומכבי תל אביב הן הקבוצות שמנסות להשיג אותו", אישר דובר הקבוצה הגרמנית, מיכאל בירקאן. "אנחנו בשיחות עם נציגיו של דוראנט כבר שלושה שבועות והגשנו לו הצעה טובה. כעת אנחנו מחכים לתשובה מהירה מארצות הברית". עוד הוסיף הדובר של המדורגת 14 בליגה הגרמנית הראשונה כי המגעים הם על "מספר משחקים בלבד", ולא על חתימה עד תום העונה.

באיירות עלתה לליגה העליונה בגרמניה לפני שתי עונות, ולמרות שמדובר בקבוצה שמייצגת עיר עם 72 אלף תושבים בלבד, דומה כאילו כסף לא מהווה בעיה. "הצענו לדוראנט הצעה טובה ומאוד אפשרי שהוא יסכים. זהו לא תעלול יח"צני או שיווקי", הבהיר מנהל הקבוצה יאן פומר.

אגב, דיווח שעלה מוקדם יותר היום בתקשורת הספרדית טען כי ברצלונה - היעד המועדף של כוכב אוקלהומה סיטי ת'אנדר - הגישה לפורוורד הנהדר הצעה של 475 אלף דולר לחודש, אך דוראנט דרש כ-200 אלף דולר יותר.

בלאט: "מחמיא שדוראנט רוצה לבוא למכבי תל אביב"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully