וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תקיים שלושה משחקים בארבעה ימים

13.11.2011 / 11:33

סופ"ש עמוס במיוחד צפוי לצהובים: יארחו את שרלרואה, לובליאנה והפועל ירושלים בין חמישי לראשון. פארמר מרוצה

מיהו השחקן הכי אהוד עליך במכבי תל אביב?

מכבי תל אביב לא נתנה אמש (שבת) לעייפות להכריע אותה, ובמשחק השישי שלה העונה בליגה האדריאטית, היא ניצחה 69:81 את בודוצ'נוסט.

"זה היה סוף שבוע מאוד מוצלח מבחינתנו עם שני ניצחונות חוץ במגרשים ממש לא קלים", הודה דיוויד בלאט בסיום. "הזענו היום כדי לנצח וטוב שכך, כי זה משאיר אותנו חדים. הייתה כאן אווירה פנטסטית של כדורסל וזה מאוד אופייני לאיזור הזה של יוגוסלביה לשעבר, הקהל מבין עניין, עושה רעש, מכניס התלהבות. חילקנו היום טוב את הדקות. שחקנים ששיחקו קצת פחות בזמן האחרון קיבלו היום הרבה דקות ונתנו לנו תרומה משמעותית, וניצחנו אפילו שחסרנו היום את בלו והנדריקס".

על העומס שקבוצתו חווה, סיפר בלאט: "זה בכלל לא קל לנצח כך תוך יומיים שני משחקי חוץ. תחשבו על זה שרוב הקבוצות כאן רואות אותנו במשך שבוע שלם, מתכוננות אלינו ועושות הכל כדי לנצח אותנו, ולנו יש בקושי יום וחצי ועוד עם טיסה באמצע. לכן מגיעות הרבה מחמאות לשחקנים של מכבי ולצוות העוזרים שלי שמכין את הקבוצה בצורה פנטסטית בזמן כל כך קצר. עכשיו ננוח קצת ונתחיל להתכונן למשחק היורוליג ביום חמישי מול שרלרואה, שמבחינתי הוא אחד ממשחקי העונה שלנו".

גם ג'ורדן פארמר, שממשיך את תהליך ההתחברות המוצלח שלו לקבוצה, נהנה מהניצחון. "זה היה יופי של מסע חוץ", אמר פארמר בסיום, "אנחנו חוזרים עם שני ניצחונות מאוד איכותיים ומשמעותיים. הצוות המקצועי דואג לרוטציה טובה, כך שכמעט כל אחד מקבל את דקות האיכות שלו ויכול להיכנס לקצב. אנחנו פשוט צריכים להמשיך לבנות את מה שהתחלנו העונה ולהתבסס על כל הדברים שתירגלנו ועבדנו עליהם מאוד קשה, זה מתחיל להתחבר בצורה יפה".

בתוך כך הצהובים שמנסים להתרגל לעומס, מתכוננים לסוף שבוע מתיש במיוחד. ביום חמישי הם יארחו את שרלרואה ביורוליג, ביום שבת את לובליאנה בליגה האדריאטית וביום ראשון את הפועל ירושלים בליגה הישראלית.

ליגה אדריאטית: מכבי תל אביב ניצחה 69:81 את בודוצ'נוסט

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 1:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully