וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינטל וודס חתם במכבי חיפה

5.11.2011 / 1:30

שחקן פרוקום בשנתיים האחרונות, ששיחק חמש שנים ב-NBA, יחליף את טיילר ווילקרסון שנפצע לאחרונה, ויצטרף לירוקים

מכבי חיפה רשמה הלילה (שישי) את אחת ההחתמות הגדולות של העונה כשהחתימה את שחקן ה-NBA לשעבר קינטל וודס. מועמדותו של וודס עלתה לראשונה לאחר שהקבוצה גילתה כי טיילר וויקלרסון ייאלץ להיעדר כחודשיים מפעילות בשל ניתוח שעבר בידו, ובמהלך הימים האחרונים קיימו בקבוצה שיחות ומגעים אינטנסיביים עם השחקן ונציגיו עד שהגיעו להסכם. וודס צפוי להגיע לישראל ביום שלישי ולא ישחק במשחק הליגה הקרוב מול עירוני אשקלון.

"ההזדמנות להחתים שחקן בעל נסיון כה רב כקינטל וודס, שיודע להוביל את הכדור, לקלוע ולהגן כמו שרק הוא יכול, היא נכס אדיר למכבי חיפה", אמר בתגובה להחתמה מאמן הקבוצה מיקי גורקה. סגן יושב ראש הקבוצה ארנון שירן הוסיף: "היינו צריכים לעשות צעד כדי למלא את החוסר שנוצר לנו בסגל בעקבות פציעתו של ווילקרסון, וכששמענו שקינטל וודס פנוי, הרגשנו שישתלב בקבוצה באופן מושלם".

וודס (30, 2.03) נבחר במקום ה-21 של דראפט 2002 על ידי פורטלנד ישירות מהג'וניור קולג', ורשם שנתיים ראשונות מעט מאכזבות במדי הקבוצה, כשאת השנה השלישית פותח רק בינואר לאחר שהואשם והודה בניהול תחרויות של קרבות כלבים בביתו, ושיחק רק שלושה משחקים באותה עונה. את עונת 2005/6 פתח במיאמי אך שוחרר וחתם בניו יורק במדיה רשם עונה טובה עם 6.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אחרי עונה נוספת בליגת הפיתוח חתם וודס בעונת 2007/8 במדי אולימפיאקוס של פיני גרשון בה רשם 10.7 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקיץ נתפס וודס בשימוש במריחואנה, שוחרר מאולימפיאקוס וחתם בפורטיטודו בולוניה בה החזיק מעמד רק עד ינואר לפני ששוחרר וחתם בפרוקום גדיניה. וודס שיחק בשנתיים וחצי האחרונות בהצלחה במדי הקבוצה הפולנית, עם גיחה קצרה לקיריליה סמארה הרוסית באמצע, כשבשיאו בעונת 2009/10 רשם ביורוליג 16.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. באותה עונה אף נבחר על ידי אתר יורובאסקט לחמישיית העונה של היורוליג, ולפורוורד העונה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully