וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "השחקנים נתנו הצגה ומפגן אופי מדהים"

3.11.2011 / 23:50

מאמן מכבי ת"א התרגש אחרי ה-82:88 על ריאל מדריד: "היה משחק פשוט ענק". לאסו: "לא הצלחנו לעצור את פארמר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

כנראה שכל מה שמכבי תל אביב הייתה צריכה זה לראות אתגר אמיתי ומשמעותי מול העיניים שלה כדי להציג את מה שכולם מצפים ממנה. הצהובים של דיוויד בלאט ניצחו הערב (חמישי) 82:88 את ריאל מדריד, במסגרת המחזור השלישי של היורוליג ושיפרו את מאזנם לשני ניצחונות והפסד אחד. מישהו אמר שג'ורדן פארמר מאכזב במכבי? הגארד, שחתם במכבי לתקופת השביתה ב-NBA, הפגיז הערב 27 נקודות והיה ברמה אחת מעל כולם בהיכל הספורט ביד אליהו.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט התייחס בסיום לעובדה שהקבוצה שלו הצליחה לנצח למרות העומס: "אנחנו התאמנו חזק ביומיים האחרונים, ואולי מבחינת עייפות זה לא היה נכון אבל היינו חייבים להתאמן. היו לנו שני תרגילים חדשים שהתאמנו עליהם והם הביאו לנו איזה 20 נקודות היום.

"החבר'ה שלנו נתנו הצגה ומפגן אופי מדהים. הקהל הרים את התקרה ובצדק כי היה משחק ענק. אני מקווה שאנשים יבינו שלהגיע לרמה הזאת שלוש-ארבע פעמים בשבוע זה בלתי אפשרי. אם אתה צריך לנצח מדי פעם בשלוש הפרש כדי לנצח את ריאל מדריד בארבע הפרש, זה בסדר".

דיויד בלו, שהיה מהמצטיינים הערב בשורות הצהובים, אמר: "זה היה משחק של מאני טיים, והראנו הרבה אופי. מאוד רצינו לנצח את המשחק הזה, האווירה היתה מדהימה, ואני שמח שלשחקנים החדשים שלנו היתה הזדמנות לטעום מזה. אנחנו מתחילים להתחבר יחד, ויש לנו קבוצה שבכל ערב נתון מישהו אחר יכול לתפוס את המשוכות". על ההמשך אמר הפורוורד: "אני מקווה שנמשיך מכאן ונשתפר. יש לנו משחק קשה מאוד בשבוע הבא באיטנבול, אבל נגיע אליו מוכנים".

דווין סמית', שקלע 15 נקודות, הוסיף: "הייתה אווירה מדהימה, הקהל דחף אותנו ולא נתן לריאל להתקרב. אני חושב שזה ניצחון שמסמל הרבה לקבוצה. יש לנו קבוצה טובה והוכחנו את זה".

מאמן ריאל, פאבלו לאסו, אמר בסיום: "מכבי שיחקה בצורה סולידית לאורך כל 40 הדקות. כשאתה משחק בחוץ ביורוליג אתה צריך להעלות בדרגה את ההגנה שלך ואנחנו אפשרנו להם לקלוע 88 נקודות. ככה קשה לנצח. פארמר תקף את הסל הרבה, דייויד בלו ריווח את המגרש עם הזריקות שלו מבחוץ ובשבילנו זה הפסד מאכזב כי באנו לכאן לנצח. דיברנו על פארמר לפני המשחק, אבל לא הצלחנו לעצור אותו".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully