וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אילצתי את פארמר לשחק, וזו הייתה טעות"

26.10.2011 / 18:45

לפני פרטיזן (20:50, ערוץ 10), מאמן מכבי תל אביב היכה על חטא. שחורציאניטיס המצונן בספק, המאמן: "הוא יהיה מוכן"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה של היורוליג במילאנו לארמני, מוכנה מכבי תל אביב לקראת משחקה השני בשלב הבתים. הצהובים יארחו ביום חמישי (20:50, שידור ישיר בערוץ 10) את פרטיזן בלגרד, שגם נוצחה במחזור הראשון על ידי אפס איסטנבול. יממה לפני המשחק ביד אליהו, שיהיה הראשון של הצהובים במסגרת זו בבית, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים.

מכבי מגיעה למשחק מול הקבוצה הסרבית לאחר הניצחון הדחוק יחסית שלה בליגה על עירוני אשקלון בחוץ 83:87, שם לא נכללו בסגל ג'ורדן פארמר וסופוקליס שחורציאניטיס, שכבר יקבלו דקות משמעותיות יותר במשחק זה. מה שעוד השתנה מאז אותו הפסד לארמני הוא החתמתו והגעתו של הגארד החדש קית' לנגפורד.

בלאט: "יש לנו חשק להחזיר לקהל במשחק ברמה גבוהה"

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר במסיבת העיתונאים למשחק: "הגיע הזמן לחזור הביתה. לשחק 10 משחקים רשמיים ועוד כמה משחקי אימון בחוץ, זה דבר קשה, ועבורנו לחזור לקהל ולעידוד המאסיבי שלו, זה נותן לנו חשק להחזיר להם ולתת משחק ברמה גבוהה, מבחינת המאמץ והנחישות.

לגבי היריבה אמר המאמן: "היא קבוצה טובה, שעשתה תוצאות יפות. הם הוסיפו את פקוביץ' ורדוליצה, שנותנים להם הרבה. פרטיזן שינתה את פניה לא מעט משנה שעברה, אבל היא עדיין משחקת כדורסל טוב".

על הרכש הטרי של הקבוצה קית' לנגפורד, שהוחתם בסוף השבוע החולף והגיע ארצה ביום שני, אמר בלאט: "לנגפורד שחקן איכותי, הוא בא עם גישה נכונה, אבל קשה לצפות ממנו אחרי שני אימונים שיעשה משהו. הלילה נחשוב אם להלביש אותו למשחק וכמה דקות הוא ישחק. הוא לא מוכן לדקות משמעותיות, אבל הוא יעזור לנו בהמשך הדרך".

בלאט נשאל לגבי ג'ורדן פארמר והכושר שהגארד מה-NBA הציג לאחרונה, ואמר: "אילצתי את פארמר לשחק יותר מדי דקות וזו הייתה טעות. נתנו לו ארבעה ימי מנוחה רצופים, כדי שהוא ייצא מהפציעה. הוא לא שיחק מול שירוקי ואשקלון. החלטנו לא לסכן אותו להמשך והוא עשה שני אימונים חלקיים, בתקווה שנוכל לשתף אותו. הוא שחקן יוצא מן הכלל, רוב השחקנים במצבו לפני המשחק מול ארמני מילאנו לא היו עולים לשחק בכלל. הוא רצה לבוא לפה ולעזור לנו".

לגבי סופוקליס שחורציאניטיס שחולה, אמר המאמן הצהוב: "סופו היה חולה אתמול והיום. הוא עשה אימונים חלקיים. החלטתי לשלוח אותו לנוח ולא להחמיר את המצב. ביום המשחק הוא יהיה מוכן עם כל הכוח".

בלאט התייחס גם לכך שהקבוצה תפגוש את מי שהיה עד לא מכבר שחקנה מילאן מצ'באן: "יהיה מוזר לראות את מצ'באן נגדנו. אני מקווה שהוא יהיה מצוין ואנחנו ננצח. שהוא לא יזכור יותר מדי מהדברים שהוא ראה פה. חוץ ממנו, יש להם מאסה בצבע ויכולת".

מכבי תל אביב מתקרבת לעמרי כספי

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

דייויד בלו: "אנחנו מרגישים שאנחנו בכושר טוב מאוד"

דייויד בלו אמר לקראת המשחק: "אני מרגיש טוב לאחרונה, אני נהנה מהמשחק הרבה יותר, אני לא נותן ללחץ להשתלט עליי ואני בכלל לא מרגיש אותו למעשה. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה מאוד, אנחנו לא לחוצים לקראת המשחק אחרי שהפסדנו לארמני מילאנו בשבוע שעבר, נבוא ונעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות.

"ההפסד הראשון בחוץ קצת דומה לעונה שעברה כשהפסדנו וכולם ראו לאן הגענו בסיום העונה", הוסיף בלו. "אולי לא היינו מוכנים במשחק הראשון למהירות ולצורת המשחק של הירוליג, השנה לא הובסנו כמו שהובסנו מול קאחה לבוראל בעונה שעברה ואנחנו מרגישים עכשיו בכושר טוב מאוד, אנחנו מבינים את המצב ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים לנצח".

גם דווין סמית, שבולט באחוזי הקליעה שלו עד כה העונה, אמר: "זה משחק חשוב, קודם כל זה המשחק הראשון בבית ביורוליג ואנחנו חייבים לנצח ולתת טעם טוב לקהל, אחרי שהפסדנו לארמני מילאנו בשבוע שעבר. היינו צריכים להפיק כמה לקחים ואחרי שעשינו זאת אנחנו צריכים להתרכז במשחק. אנחנו בכושר טוב מאוד לדעתי, הקבוצה חזקה ויש כימיה ואנחנו רק צריכים לבוא בטוחים בעצמו ולנצח".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully