וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ירושלים: "עודד קטש אינו מתאים למועדון"

המאמן ספג ביקורות חריפות לאחר התבוסה לגלבוע/גליל מגורם במועדון: "אנחנו נראים בושה". יבזורי: "קיבלנו שיעור טוב ממכבי"

לא מעט מתנגדים היו לעודד קטש במהלך הקיץ, כשבישיבות הדירקטוריון עלו לא מעט תהיות על תפקודו בעונה שעברה ועל יכולתו להוביל קבוצה כמו הפועל ירושלים. שני מחזורים בלבד מתחילת העונה, וההפסד המביך אותו ספגה הערב (ראשון) הקבוצה, 89:68 בידי הפועל גלבוע/גליל, הובילה גורמים במועדון לבוא בטענות קשות בנוגע למאמן: "עודד קטש אינו מתאים לקבוצה כמו הפועל ירושלים", התקיף הערב בחריפות גורם בקבוצה. "אני לא חושב שהוא יכול להגיע איתה להישגים. הוא קיבל את כל הכלים להצליח כאן ואני מאוד סקפטי לגבי היכולת שלו להוביל את הקבוצה. כבר כמה משחקים שאנחנו נראים פשוט בושה", סיים אותו גורם.

קטש עצמו אמר בסיום: "הם היו הרבה יותר טובים מהמשחקים האחרונים והגיע להם. אנחנו לא נכנסו למשחק טוב בשום שלב. היינו מאוד מפוזרים, והפעם זה השפיע עלינו בצורה רעה". המאמן נשאל מדוע שלח את גוני יזרעאלי לספסל, והאם היה מדובר בעונש חינוכי: "לא היתה היום סדרת חינוך, פשוט ניסיתי למצוא את השילובים אבל זה לא הצליח". על היכולת החלשה של הקבוצה עד כה אמר קטש: "לא צריך לקפוץ למסקנות מהירות מדי. אנחנו צריכים להיראות הרבה הרבה יותר טוב, ולא באנו כמו קבוצה שצריכה לנצח את המשחק".

ירושלים הביכה את עצמה, גלבוע/גליל הביסה אותה 68:89

צרות גם במכבי חיפה. גורקה: "אני לא עושה את העבודה"

"כשלא מפריעים לי לקלוע, הכל בסדר"

ספק אם מישהו בהפועל גלבוע/גליל עליון האמין שלאחר שהקבוצה הובסה ב-35 הפרש במחזור הפתיחה בידי מכבי תל אביב, תצליח הקבוצה להתאושש דווקא מול הפועל ירושלים של עודד קטש. אחרי הכל, קבוצתו של ליאור ליובין נראתה נורא עד כה, אבל הערב נדמה שמשהו משתנה בגליל: הקבוצה של ליובין השפילה את הפועל ירושלים של עודד קטש 68:89, השיגה ניצחון בכורה בליגת העל, ואם היא תמשיך להיראות כל כך נחושה ובטוחה בעצמה, היא עוד יכולה להגיע רחוק העונה.

ליובין עצמו נשמע מרוצה, אך ניסה לשמור על איפוק, ואמר: "באופן טבעי, אני כמאמן אמור להיות לא מרוצה כל הזמן. אני מרוצה מהתוצאה, מהאנרגיה מהמחויבות. אלה דברים שחייבים להביא בכל משחק. ידעתי שההפסד למכבי הוא לא אינדיקציה ליכולת שלנו. היום היה לנו משחק טוב ואני מקווה שנמשיך כך".

מאמן סגנית האלופה התייחס לאפשרות לחזק את הקבוצה ואמר: "יש כל מיני שמות. אנחנו מתחרים בליגה נוספת וצריכים להאריך את הרוטציה. יש כל מיני שמות ואנחנו רוצים להתחזק. אני מקווה שנמשיך לראות את גליל שראינו היום. אני אעשה את המיטב כדי שזה יקרה".

כוכב המשחק עבור גלבוע/גליל היה ללא ספק דגן יבזורי, שקלע 17 נקודות, ואמר בסיום: "קיבלנו שיעור טוב ממכבי וידענו להוציא ממנו את המקסימום. אני שמח שזה הצליח. היה אצלנו הרבה לחץ, אבל הצלחנו להתמודד עם זה. אני שמח שהצלחנו להראות הרבה אופי. תמיד הייתה לי את הקליעה וכשלא מפריעים לי אז הכל בסדר. אני משתדל להשתפר, עזבו אותנו שני רכזים דומיננטים ואנחנו מחפשים את הזהות שלנו".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully