וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי ג'יי היקסון חתם בבני השרון/הרצליה

21.10.2011 / 12:15

הקבוצה מהשרון הפתיעה כשהחליפה את בוקר בפורוורד שהגיע לסקרמנטו תמורת כספי. רשם 13.8 נק’ ו-8.7 ריב’ אשתקד

בני השרון/הרצליה ביצעה היום (שישי) מהלך מדהים כשהנחיתה בארץ את שחקנה של סקרמנטו ג'יי ג'יי היקסון עד לתום השביתה ב-NBA. הקבוצה של אלדד אקוניס פנתה במהלך החג להיקסון, שעבר בחודש יוני לסקרמנטו קינגס בטרייד ששלח את עומרי כספי לקליבלנד קאבלירס. היקסון יעבה את הקבוצה לאחר שזו נאלצה להיפרד לזמן מה מטרבור בוקר שהמריא לארצות הברית לטיפולים בעקבות הפציעה שלו.

היקסון ענה בחיוב להצעה מבני השרון/הרצליה, זאת בתנאי שהפגישה הקרובה בין שחקני ה-NBA לבעלי הקבוצות לא תפתור את השביתה. כידוע, הלילה (בין חמישי לשישי) שוב עלו המגעים על שרטון, מה שסלל את דרכו של היקסון לקבוצה מהשרון.

"היינו חייבים להגיב מהר לאחר הפציעה של בוקר", אמר יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אחרי החתימה. "הבטחנו בקיץ לקהל שלנו שחקן NBA, ואמרנו שכל עוד השביתה תימשך הם יזכו לחוויה שהם לא יכולים לקבל במקום אחר, והיה חשוב לנו לעמוד בזה.

"אני מאד שמח שהצלחנו להביא שחקן ברמתו של היקסון", המשיך אקוניס. "אין לי ספק שהוא יכול לתת שואו וחוויה לקהל בהרצליה ולליגה. אני לא זוכר מתי לאחרונה הגיע לארץ שחקן שרק לפני שנתיים שיחק בחמישייה לצידם של כמה מכוכבי ה-NBA ובקבוצה עם המאזן הטוב בליגה. הוא שחקן אתלטי ומרהיב שכיף לראות ואני מקווה שהוא ייתן לנו מכל זה".

היקסון (2.06, 23), יליד ג'ורג'יה, הפך לאחד השחקנים המובילים בתיכונים בארצות הברית ואף זומן למשחק מקדונלד'ס אול אמריקן בשנת 2007, כשהוא נבחר במספר מקומות לחמישייה השני בתיכונים בכל ארצות הברית בשנת 2007. היקסון שיחק שנה אחת במכללת צפון קרוליינה סטייט, בה שיתף פעולה עם קורטני פלס מגלבוע/גליל, טרייסי סמית' מהפועל תל אביב וחאבי גונזאלס מהוד השרון, ובמהלכה רשם 14.8 נקודות ו-8.5 ריבאונדים, שהספיקו לקליבלנד כדי לבחור אותו במקום ה-19 בדראפט 2008.

היקסון שיתף שנתיים פעולה עם לברון ג'יימס בקליבלנד, כשבעונתו הראשונה הוא משחק רק 60 משחקים, מחמיץ את הפלייאוף בסיום העונה בשל פציעה, ורושם 4 נקודות ו-2.7 ריבאונדים. בעונת 2009/10, העונה האחרונה של לברון בקליבלנד, הפך היקסון לכוח משמעותי בקבוצה שיחק ב-89 משחקים ורשם 8.2 נקודות ו-4.6 ריבאונדים, אך לא עזר לקליבלנד לזכות באליפות. העונה כבר שיחק ללא לברון בקליבלנד, הפך לאחד הכוכבים בקבוצה הכי חלשה ב-NBA וב-80 משחקים קלע 13.8 נקודות והוסיף 8.7 ריבאונדים. ב-30 ליוני נשלח לסקרמנטו תמורת עומרי כספי ובחירת סיבוב ראשון בדראפט.

ליגת העל בוואלה! ספורט

צפו בכמה מביצועיו של היקסון במדי הקאבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully