וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל לנשים: בריקמן יעמוד בראש המנהלת החדשה

פורום בעלי התפקידים באיגוד הכדורסל אישר את הקמת המנהלת. שי שני: "מודה לבריקמן שהסכים לעמוד בראש הגוף"

פורום בעלי התפקידים באיגוד הכדורסל החליט היום (שלישי) בהמשך לקביעת הנהלת איגוד הכדורסל, להקים מנהלת לליגת העל לנשים, במתווה הדומה למנהלת ליגת העל לגברים. המנהלת החדשה תפעל כחברה לתועלת הציבור, כאשר הדירקטורים בה יהיו 11 נציגי ליגת העל לנשים ושלושה דירקטורים מטעם האיגוד, בהם יו"ר המנהלת החדשה. כל נושא הרגולציה, השיפוט, המשמעת וחוקת הכדורסל נשאר בסמכות איגוד הכדורסל.

פורום בעלי התפקידים החליט כי נציג האיגוד בדירקטוריון והמועמד לעמוד בראש המנהלת החדשה לנשים יהיה הפרסומאי גדעון בריקמן, אשר כיהן בעבר כיו"ר מועצת ההימורים. בריקמן כבר הביע את הסכמתו לתרום בהתנדבות מניסיונו המקצועי לטובת קידום ליגת העל לנשים.

יו'ר איגוד הכדורסל, שי שני אמר לאחר הישיבה: "נפתח עידן חדש בכל הקשור לגיוס משאבים כלכליים לכדורסל הנשים. אני מודה לגדעון על כי הסכים לעמוד בראש הגוף החדש. על פי תפיסת עולמי, איגוד הכדורסל צריך להתמקד בלהעמיק את העשייה בקרב קבוצות התשתיות והנבחרות ואת נושא גיוס המשאבים לליגות המקצועניות. יש לתת לידיים מקצועניות שיתמקדו אך ורק בזה".

המועמד שאושר לעמוד בראש מנהלת הנשים החדשה, גדעון בריקמן, אמר: "הוטלה עלי משימה לא פשוטה אך מאתגרת. אני מודה על האמון שקיבלתי מהנהלת איגוד הכדורסל. ביחד עם ראשי הקבוצות, נמצא את הדרכים לגייס יותר משאבים כלכליים לליגת העל לנשים ובכך לקדם את כל כדורסל הנשים בישראל, דבר שאני רואה בו כמשימה לאומית".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully