וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא צופה שינויים משמעותיים בסגל"

עם זאת, מאמן מכבי ת"א רמז: "לפעמים צריך לבצע דברים נגד רצון חלק מהמערכת". על טורניר אנז'ר: "היה מחנה מאוד מוצלח"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לישראל אחרי הזכיה בטורניר ההכנה באנז'ר, ואנשי הקבוצה נראו מחויכים למדי עם שובם מצרפת. דיוויד בלאט ושחקניו ניצחו את כל שלושת משחקי ההכנה שלהם, הראשון והאחרון בהפרשים גדולים, והמאמן בהחלט יכול להיות מרוצה מהסגל הרחב שבנה ובפרט משחקני הרכש שלו, ג'ורדן פארמר ותיאו פאפאלוקאס, שמשתלבים היטב במכונה הצהובה.

צפו בתקציר המשחק של מכבי תל אביב מול שולה

"היה מחנה מוצלח מאוד, גם האימונים, גם המשחקים עצמם", אמר דיוויד בלאט בשדה התעופה. "זהו מחנה האימונים היחיד שיהיה לנו השנה, אבל הוא היה איכותי ומרוכז עם הרבה עם פוקוס ומוטיבציה מצד השחקנים. התוצאות פחות חשובות אבל הצורה בה שיחקנו והשקענו היא טובה".

שישה ימים בלבד נותרו עד פתיחת העונה הרשמית של האלופה הישראלית, מול נובו מסטו בליגה האדריאטית, ובלאט התייחס גם לכך: "בגלל האופי של פתיחת העונה שלנו, לקחנו בחשבון שחלק המשחקים הראשונים בליגה האדריאטית יהוו הכנה לקראת הליגה הישראלית והיורוליג. אין מה לעשות, זו שנה בה הרבה שחקנים ומאמנים השתתפו באליפויות אירופה. הדבר הטוב מבחינתנו זה שהרבה שחקנים היו כאן גם בעונה שעברה, והשחקנים החדשים שבאו הם אינטלגנטיים ובוגרים שיודעים ללמוד מהר ולבצע".

על השמועות בנוגע לשחרורו האפשרי של מילאן מצ'באן לטובת צירוף גארד כזה או אחר אמר המאמן: "באופן כללי אני לא רואה כרגע שינויים משמעותיים בסגל, אבל צריך להבין שזה עסק מקצועי, זה ביזנס, ובביזנס דברים יכולים לקרות שלאו דווקא קשורים לטיב השחקן או החיבה שיש לנו לשחקנים. לפעמים יש החלטות מקצועיות ויש החלטות עסקיות. כדי לבצע ולהשתפר צריך לפעמים לבצע דברים נגד הרצון של חלק מהמערכת, אבל כקבוצה מקצוענית שמנסה להתנהל באופן מקצועי ועסקי באותה מידה, אנחנו מאפשרים לעצמנו לעשות מה שטוב ברגע הנכון".

ליאור אליהו, שהצטיין בגמר טורניר ההכנה אמש נגד נאנסי, הוסיף: "בסך הכל אנחנו מרוצים. אל האימונים האלה נוסעים כדי להתחבר ועשינו את זה טוב. למדנו להכיר אחד את השני, ובגדול השחקנים החדשים השתלבו טוב. דיוויד דאג לתת לכולם לשחק וכולם עשו את זה על הצד הטוב ביותר. מקווה שנמשיך ככה".

הגארד האמריקאי אסיריס אלדריג' מועמד למכבי ת"א

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully