וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: פיני גרשון וחולון יוצאים לנס ציונה

25.9.2011 / 15:18

הגרלת סיבוב א' הושלמה. מכבי ראשון לציון מול אליצור יבנה, בני השרון/הרצליה מול עירוני רמת גן, קרית אתא מול מ.כ. הבקעה

הגרלת סיבוב א' בגביע המדינה, שייערך ב-26 לאוקטובר, נערכה היום (ראשון) במשרדי איגוד הכדורסל בתל אביב, ובה הוגרלו 4 קבוצות מליגת העל שלא הגיעו לשלב רבע הגמר בשנה שעברה. הפועל חולון של דן שמיר ופיני גרשון תצא למשחק חוץ לא פשוט מול עירוני נס ציונה, שמחזיקה בסגל כמה שמות מעניינים כדוגמת טל דן ודורי אסף.

יש לציין, שבקשת החנינה של הפועל חולון מעונש הרדיוס שהוטל עליה בעונה שעברה נידונה היום בבית הדין של איגוד הכדורסל, והוחלט לא לקבל אותה. הקבוצה תארח את מחזור הבית הראשון שלה מול מכבי ראשון לציון במרחק של 40 קילומטר מאולם הפחים.

בהתמודדות מעניינת נוספת תפגוש מכבי ראשון לציון את אליצור יבנה של נתי כהן בחוץ. אליצור קרית אתא של שרון אברהמי תארח את מ.כ הבקעה ואילו עירוני רמת גן עם דרור דוידי ויריב יצקן תארח את בני השרון/הרצליה.

ארבעה משחקים נוספים יתקיימו על טהרת הליגה הלאומית: מכבי באר יעקב, אחת הקבוצות החזקות בליגה, תארח את אליצור רמלה, הפועל קרית טבעון/עמק יזרעאל תפגוש בדרבי צפוני את הפועל יקנעם/מגידו, הפועל כפר סבא תארח את הפועל עפולה ובדרבי השרון ייפגשו מכבי הוד השרון והפועל לב השרון.

8 העולות מסיבוב א' יצטרפו ל-7 הקבוצות הנוספות מליגת העל ולהפועל תל אביב מהלאומית בשמינית הגמר שייערך ב-8 לינואר. ארבעה ימים לאחר מכן ייערך שלב רבע הגמר, כשחצי הגמר והגמר ייערכו ב-13 וב-16 לפברואר בהיכל יד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully