וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בקבוצה מתלבטים בין מצ'באן להנדריקס

20.9.2011 / 14:25

הדעות בהנהלת הצהובים חלוקות בשאלת השאלתו של אחד מהשחקנים, בעוד שהמאמן בלאט מתעקש על הישארות הנדריקס

שבוע וחצי לפני פתיחת העונה – ומכבי תל אביב עדיין לא סגרה את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה. לא מעט ויכוחים נסבו בתקופה האחרונה על סוגיית השאלתם של מילאן מצ'באן וריצ'רד הנדריקס: בעוד שבהנהלה היו גורמים שסברו כי יש להשאיל את הנדריקס, שמעון מזרחי סבר דווקא כי מוטב להשאיל את הסרבי. במקביל, המאמן בלאט מתעקש על הישארותו של הנדריקס, והנושא הזה עדיין לא נסגר סופית.

במכבי מחפשים כעת קבוצה שתקלוט את מצ'באן, שסירב כזכור לעבור לקאחה לבוראל. אם יימצא שידוך עבור השחקן, הדבר יפ?נה תקציב לגארד נוסף. מצ'באן עצמו צפוי להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בצרפת לקראת סוף השבוע.

מחלוקת סוערת למדי היתה גם סביב סוגיית צירופו של הרכז הליטאי שארונאס יאסיקביצ'יוס. בעוד קברניטי הקבוצה, דייויד פדרמן ושמעון מזרחי, היו מעוניינים בצירופו של הרכז הליטאי – הצוות המקצועי בקבוצה התנגד למהלך. לכך מצטרפים הדיווחים מיוון על המגעים שמקיים השחקן עם פנאתינייקוס, מה שמרחיק אותו עוד יותר ממכבי.

שחקני הקבוצה נמצאים בעיר אנז'ר בצרפת ומתאמינים לקראת משחק ההכנה הראשון שיתקיים מול שולה במסגרת טורניר אנז'ר שייפתח ביום חמישי. דיוויד בלאט שוהה כעת בכנס מאמנים באיסטנבול, והוא יצטרף לאימונים רק ביום חמישי, אחרי שאת תחילת ההכנה החמיץ עקב השתתפותו ביורובאסקט כמאמן נבחרת רוסיה.

את אימוני הקבוצה מעבירים בינתיים שני עוזריו של בלאט, גיא גודס ודרק שארפ. ליאור אליהו, שנפצע במהלך משחקי הנבחרת בליטא, עדיין לא שב לאימונים מלאים. בקבוצה לא מעוניינים לסכן את השחקן ומסתמן כי הוא לא ישחק בטורניר בצרפת, וימשיך בתקופת החלמה נוספת של כעשרה ימים.

בנושא אחר, הקבוצה תצטרף השנה למשחקי גביע המדינה החל משלב השמינית ולא משלב רבע הגמר, כפי שהיה אשתקד. הגרלת המשחקים לשמינית הגמר תיערך ב-25 בדצמבר, והשנה יש סיכוי שיתקיים דרבי, מכיוון שגם קבוצת הפועל תל אביב/אוסישקין תצטרף גם היא להגרלת שלב שמינית הגמר.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully