וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: רוסיה ניצחה 68:72 את מקדוניה וזכתה בארד

עוד הישג נהדר לדיוויד בלאט ונבחרתו, שבסיומו של משחק צמוד גברו על המקדונים המפתיעים וסיימו את האליפות במקום השלישי

במשחק האחרון לפני הגמר התמודדו רוסיה ומקדוניה על מדליית הארד. הרוסים של דייויד בלאט הפסידו בחצי הגמר לצרפת אחרי משחק צמוד ואילו מקדוניה, שהדהימה את היבשת עם ניצחון ענק ברבע הגמר על המארחת ליטא, הפסידה בחצי לספרד החזקה, אחרי שמתחה גם אותה.

במפגש הקודם ביניהן בטורניר, במשחק שנעל את שלב הבתים השני, שלשה של סרגיי מונייה ניצחה את המשחק לרוסיה עם הבאזר. גם היום זה הלך צמוד מאוד, עד לשניות הסיום. מונייה עלה חד ויחד עם טימופיי מוזגוב הענק, שחגג מתחת לסלים, רוסיה סיימה את עשר הדקות הראשונות ביתרון 13:17. בו מקאלב עלה לרבע השני במטרה לשמור את מקדוניה בעניינים ותרם 15 נקודות עד המחצית, אבל הרוסים לא ויתרו והגדילו את יתרונם ל-30:36 עד המחצית.

מקאלב לא עצר גם ברבע השלישי והמשיל לקלוע מכל מצב בדרך להיות, אולי, מלך הסלים של הטורניר. מהצד השני אנדריי קירילנקו גם החליט שהוא חושק במדליה ושבע נקודות שלו שמרו את היתרון אצל הרוסים, 50:52 בסוף הרבע השלישי. שלשה של ולאדו אילייבסקי העלתה את המקדונים ליתרון ראשון במשחק, מיד עם פתיחת הרבע המכריע, כשהרוסים לא מוצאים את הסל. שתי שלשות של קירילנקו, שהמשיך להיות בכל מקום על הפרקט, החזירו את רוסיה למשחק. 15 שניות לסיום, שתי נקודות של סרגיי ביקוב נתנו יתרון לרוסים. המקדונים יצאו להתקפה מכריעה וסטויאנובסקי החטיא, שווד קלע שתיים מהקו וחתם את הניצחון הרוסי.

את המנצחים הוביל קירילנקו עם 18 נקודות, כשורונטסביץ', מוזגוב ומונייה תרמו 10 כל אחד. בו מקאלב חתם את טורניר חייו עם 22 נקודות, 16 לאילייבסקי ו-13 לפרו אנטיץ', לא הספיקו למקדונים החביבים, שמסיימים את הטורניר עם המון סימפטיה, אבל בלי מדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully