וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "קיוויתי שהשביתה תיגמר תוך חודש"

ארגון השחקנים יצא מאוכזב מהפגישה עם דייויד סטרן בנסיון לסיים את השביתה. פישר: "לא רואה איך הליגה תיפתח כמתוכנן"

שלושה שבועות לפני שמחנות האימונים של קבוצות ה-NBA אמורים להתחיל, נדמה כאילו ליגת הכדורסל האמריקאית כבר מבינה ומסכימה כי עונת 2011/12 לא תצא לדרכה כמתוכנן. הלילה (בין שלישי לרביעי) נערכה פגישה נוספת בין ארגון השחקנים וראשי הליגה, אך הצדדים עדיין רחוקים מהסכם וכרגע עדיין לא ברור מתי ייפגשו שוב.

"אי אפשר לצאת מהפגישה הזאת בהרגשה שמחנות האימונים והעונה יתחילו בזמן", הודה נשיא ארגון השחקנים דרק פישר. הקומישנר של הליגה דייויד סטרן לא נשמע אופטימי במיוחד גם כן, כשהוסיף: "אני חושב שאפשר להגיד שזה לא היה יום טוב. עם זאת, המטרה היא עדיין להתחיל את העונה בזמן ואני מקווה שנמצא דרך לעשות זאת".

מנהל ארגון השחקנים בילי האנטר, אחד הצדדים החשובים ביותר בשיחות עם הליגה, המשיך באותו קו של פישר: "אנחנו די פסימיים ומיואשים כרגע. הבעלים של הקבוצות לא רוצים לזוז מהדרישות שלהם בשלב זה".

חילוקי הדעות הגדולים ביותר בין ארגון השחקנים ונציגי הליגה ממשיכים להיות סביב תקרת השכר, וכרגע, אף שבעלי הקבוצות צפויים להיפגש בליל חמישי ולדון בנושא, קשה לראות את מחנות האימונים (3 באוקטובר) או הליגה כולה (1 בנובמבר) מתחילים כמתוכנן.

הישראלי הראשון ב-NBA עמרי כספי התייחס למצב הנוכחי בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "כרגע שמעתי את החדשות שעדיין לא הושג סיכום. קיוויתי שהשביתה תיגמר תוך חודש".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully