וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "כל מה שניסינו לעשות מולם לא עבד לנו"

מאמן נבחרת ישראל נתן לנוביצקי וקיימן קרדיט על הניצחון של גרמניה. גרין: "הם שיחקו כמעט מושלם". בלו: "פשוט לא קלענו"

רויטרס

צילום וידאו: אור שקדי, עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל הובסה הערב (רביעי) בפתיחת הופעתה באליפות אירופה עם 91:64 כואב לגרמניה. הנבחרת של אריק שיבק קיוותה להפתיע את דירק נוביצקי וחבריו במשחקה הראשון בבית ב' ביורובאסקט, אבל קרסה ברבע השני וראתה את כוכב אלופת ה-NBA מפגיז 25 נקודות ואת חבריו קולעים מכל פינה בדרך לניצחון קליל.

בנבחרת ישראל לא אהבו את השיפוט של שלישיית השופטים מקרואטיה, שבדיה ורוסיה, כשהמאמן אריק שיבק זוכה לקבל עבירה טכנית ברגע קריטי ברבע השני אחרי עבירת תוקף מפוקפקת של גיא פניני. גורמים בנבחרת טוענים שלאורך כל המשחק השיפוט היה מגמתי, למרות שבסופו של דבר מספר העבירות שנשרק כנגד הנבחרת עמד על 19 בלבד לעומת 16 כנגד הגרמנים. מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק שלא אהב את השיפוט אמר בסיום: "לא בגלל השופטים הפסדנו, ואני לא רוצה להתייחס לזה".

צפו בגרמניה מביסה את ישראל 64:91

שיבק: "נמחק את המשחק הזה מהר מהראש"

אריק שיבק אמר בסיום: "שיחקנו נגד נבחרת עם שני שחקני NBA ברמה גבוהה מאוד. זה בלט דווקא במחצית השנייה, כשדווקא כשהם היו בחוץ חזרנו. כשהם חזרו, גרמניה שוב ברחה. כל מה שניסינו לעשות מולם לא עבד לנו היום. כשאתה מנסה לעשות כל כך הרבה דברים וזה לא עובד אתה מאבד מהרוח שלך. נוביצקי עשה לנו סלים על שני שחקנים וצריך לתת להם קרדיט על המשחק שהם שיחקו הערב".

"אני חושב שכשחזרנו דווקא ירדתי מהמלכודות ואז ספגנו שלשות", ניתח שיבק את משחק ההגנה של ישראל. "גרמניה היא קבוצה עם הרבה קלעים. ניסינו לעשות ולשבש להם את המשחק, אך הם כפו עלינו את סגנון המשחק שלהם. בשביל שנכפה את סגנון המשחק שלנו, אנחנו צריכים להשיג עצירות וזה לא הלך לנו היום. מגיע הרבה קרדיט ליובל נעימי, אבל הסיבה שחזרנו הוא כי קיימן ונוביצקי לא היו על המגרש".

על יותם הלפרין שאיכזב אמר שיבק: "אני לא חושב שיהיה הוגן להפיל את ההפסד על יותם הלפרין. כל הנבחרת שיחקה פחות טוב היום, אבל צריך לתת קרדיט לגרמנים ששיחקו נהדר היום".

על המשחק מחר מול צרפת אמר המאמן: "אנחנו ידענו לאיזה בית הגענו ולאיזה כיוונים זה יכול ללכת. יש פה אנשים מנוסים וחזקים. נמחק את המשחק הזה מהר מהראש. נתכונן לצרפת. זה הבית ואי אפשר להחליף אותו או להגיד לטוני פארקר לא לשחק. ננסה לשמור אזוריות, למנוע מפארקר את הכדור ונקווה לטוב".

איך נפתחה האליפות בשאר המשחקים?

בורשטיין: "צריך לשים את המשחק מאחורינו"

טל בורשטיין המאוכזב אמר בסיום: "פתאום הגרמנים התחילו לברוח לנו. יש להם שני שחקני פנים דומיננטים שמאוד קשה לעצור באחד על אחד, אם לא בלתי אפשרי. הם מושכים תשומת לב וזה משאיר קלעים שקלעו באחוזים מצוינים. זה יצר לנו הרבה בעיות, לא יכולנו לרוץ ולעשות סלים קלים, התקשינו לשחק בהתקפה מול ההגנה שלהם שצופפה בצבע והכריחה אותנו לזריקות תוך כדי. אין מה לעשות, זה האופי של האליפות, אנחנו צריכים לשים את המשחק הזה מאחורינו ולחשוב רק על צרפת".

דייויד בלו אמר: "איבודי הכדור הרגו אותנו וכמובן אנחנו פשוט הרבה יותר נמוכים מהם. שיחקנו את המשחק הכי טוב שאנחנו יכולים, וזה לא יצא כמו שרצינו. אני לא חושב שהתמוטטנו מנטלית, פשוט לא קלענו את הזריקות שלנו, וכדי שנצליח בטורניר הזה אנחנו צריכים לקלוע את השלשות שלנו. יש לנו זיכרון קצר ונהיה מוכנים למחר. חשבנו שיש לנו סיכוי עד 5 דקות לסוף, אבל אז הם עשו ריצה וגמרו את המשחק. דירק נוביצקי הוא שחקן מצוין, הוא עושה את זה בכל מקום בעולם. אשתי אמרה לי שהיא מקווה שהצלמים צילמו הרבה תמונות כדי שיום אחד אוכל לומר ששמרתי עליו".

יניב גרין הוסיף: "גרמניה שיחקו מהרבע השני בצורה מצויינת ולא הצלחנו לעצור אותם בהגנה. נוביצקי היה מצוין, קיימן שיחק טוב מאוד. היה לנו בעיה גם בהתקפה ולא הצלחנו לרוץ כמו שאנחנו רוצים ולא עשינו סלים קלים והגיע להם לנצח. הם שיחקו כמעט מושלם ואני מאחל להם הצלחה בהמשך".

בצד המנצח היה המאמן דירק באוורמן שאמר: "יש לי המון כבוד לאריק שיבק ולאיך שהקבוצה שלו שיחקה, אבל יש להם בעיה מולנו בגובה, יש לנו שניים מהסנטרים הטובים בעולם. הם ניסו הכל כדי להקשות עלינו, אבל דירק וכריס שיחקו כדורסל לא אנוכי, ועשו עבודה הכי טובה שהם יכולים. השחקנים הצעירים שלנו עשו עבודה טובה".

כריס קיימן הוסיף: "התחלנו את המשחק קצת חלש, הם קלעו זריקות מדהימות והפתיעו אותנו קצת בהגנה עם דברים שונים. זה פגע בנו קצת, אבל נכנסנו למשחק נלחמנו ברבע השני והפעלנו לחץ עליהם, עצרנו את המשחק שלהם, טיפלנו טוב בכדור וסיימנו את הרבע השני בצורה מצויינת. עשינו עבודה טובה בהגנה, נתנו להם לחזור פעמיים, אבל באופן כללי עשינו עבודה טובה וזה ניצחון טוב בשבילנו כדי להתחיל את הטורניר".

יורובאסקט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully