וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ניצחון לצרפת, הפסד לסרביה

ניצחון והפסד ליריבות ישראל ביורובאסקט: פארקר הוליך את צרפת ל-60:82 על בריטניה, קרואטיה ניצחה את סרביה 71:83

שבוע לאחר שניצחה סרביה (יריבת נבחרת ישראל ביורובאסקט) בקרב הלוהט שלה מול נבחרת קרואטיה, נפגשו הערב (שלישי) שתי הנבחרות למשחק הכנה נוסף, הפעם בטורניר לונדון, והקרואטים לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים כדי לנקום עם ניצחון 71:83. במשחק היה צמוד מאוד ברבע הראשון, כשהיתרון עובר מיד ליד, בסיומו הליכו הקרואטים בנקודה בלבד. סרביה התקשתה להיכנס לקצב התקפי, וקרואטיה ניצלה זאת כדי לצאת לריצה שהורידה אותם אל המחצית עם יתרון 36:44. סרביה ניסתה לחזור, אבל בשונה מהמשחק הקודם בו חזרה הנבחרת ברבע האחרון בדרך לניצחון, הפעם קרואטיה לא נתנה לה להתקרב, והשלימה ניצחון מתוק.

קרונוסלב סימון הוליך את קלעי נבחרת קרואטיה עם 17 נקודות, כשהוא מקבל עזרה מאנטה טומיץ' שרשם 13. דונטה דרייפר הוסיף 12. את קלעי נבחרת סרביה הוליך מילוש תיאודוסיץ' שקלע 18 נקודות, בעוד ננאד קרסטיץ' ומילאן מצ'באן, שחקנה של מכבי תל אביב, קלעו 10 נקודות כל אחד.

בהמשך הערב עלתה גם צרפת, יריבה נוספת של נבחרת ישראל באליפות אירופה הקרובה לאולם שבלונדון, כדי להתמודד עם הנבחרת המקומית. בריטניה עוד הצליחה להחזיק מעמד ברבע הראשון, אבל טוני פארקר שניצח על המקהלה הצרפתית פתח מבערים והוליך את נבחרתו לניצחון 60:82. פארקר עצמו סיים עם 23 נקודות עבור צרפת, ג'ואל פרילנד הוליך את קלעי בריטניה עם 16. במשחק נוסף שהתקיים בטורניר מחצה נבחרת אוסטרליה את זו של סין 43:71.

ישראל לא נראית מוכנה לכלום: הפסידה לנבחרת גיאורגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully