וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "כל עוד יש שביתה ב-NBA, אני במכבי"

14.8.2011 / 19:33

עמרי כספי "מאמין שבקרוב נודיע רשמית על החתימה במכבי תל אביב", ומבהיר: "החוזה על בסיס חודשי. ההתקרבות באה ממני"

עמרי כספי, שנמצא במגעים מתקדמים עם מכבי תל אביב ועומד להצטרף לקבוצה, מאשר היום (ראשון) כי אם יחתום על החוזה עם הצהובים, יהיה ברור שהוא יחזור ל-NBA ברגע שהשביתה תסתיים.

"מכבי תל אביב זה המקום המועדף עליי, ברור שזה הבית שלי", סיפר כספי בשיחה עם וואלה! ספורט, "מבחינתי לחזור למכבי זה טבעי. נותרו עוד כמה דברים קטנים כדי לסגור את החוזה, ואני מקווה שנודיע רשמית על הצטרפותי בתקופה הקרובה. אולי כבר בשבוע הקרוב".

כספי התייחס להסכם המתגבש עם מכבי תל אביב. "ההסכם יהיה על בסיס חודשי. כל עוד יש שביתה ב-NBA אני במכבי, ואני מקווה שהדברים יתבהרו בקרוב בכל החזיתות, אבל כשהשביתה תסתיים, אני חוזר ל-NBA". כספי הוסיף כי לא כל הפרטים נסגרו. "מכבי בשיחות עם הסוכן שלי. והם מעדכנים אותי. לא הכל נסגר עדיין", אומר הפורוורד.

על המגעים בין הצדדים אמר השחקן: "היינו בשיחות כל הקיץ, אבל רק לאחרונה ירדנו לפרטים קונקרטיים. זה הגיע יותר מהכיוון שלי, אחרי שהחלטתי שאני כן רוצה לשחק באירופה, כי לפני כן הייתי בספק לגבי זה".

כספי התייחס היום למצבו הבריאותי, ולגבי האפשרות שישחק עם הנבחרת באליפות אירופה אמר לרדיו 103FM: "יצאתי בנס שהפציעה לא עשתה נזק למיניסקוס. תהליך ההחלמה יכול להגיע עד שישה שבועות. הזמן לא עובד לטובתנו, כי אנחנו קרובים מאוד למשחק הראשון. אני שחקן מקצוען, וחייב לשמור על הברכיים. בקרסול אפשר לקחת סיכון, בברך לא. זה מאוד מסוכן".

גם פארמר יעזוב באמצע העונה? דייויד בלו לא אוהב את זה

פדרמן: "התנאים הכספיים עם עמרי כספי כבר סגורים"

תיאו פפאלוקאס מגיע למכבי תל אביב, סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully