וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "התנאים הכספיים עם עמרי כספי כבר סגורים"

14.8.2011 / 9:35

הבעלים של מכבי ת"א הצהיר: "בהנחה שהוא ירצה לחזור לאירופה, זה יהיה למכבי". אוחיון שלא חתם על חוזהו עשוי לעזוב

למרות ההודעה הרשמית של מכבי תל אביב, יוגב אוחיון עדיין לא חתם סופית על חוזהו בקבוצה. גורמים בסביבת השחקן הבהירו שהסיבה לכך אינה כלכלית ואמרו: "העניין מסובך, יוגב עוקב אחרי ההחתמות האחרונות במכבי, וזה גורם לו לחשש לגבי מעמדו והתפתחותו כשחקן".

מקורביו אוחיון יבחנו מחדש את הצטרפותו לקבוצה בעקבות החתמותיהם של תיאו פפאלוקאס וג'ורדן פארמר, והרכז עשוי לשקול לנצל את העובדה שטרם חתם על החוזה כדי להימנע מייבוש על הספסל העונה. בסביבתו של אוחיון אף בדקו לאחרונה מחדש את האפשרות שישחק בכל זאת בהפועל ירושלים. הקבוצה מהבירה לא פוסלת את האפשרות הזו.

"כבר אחרי החתמתו של פארמר הביע יוגב חשש לגבי מעמדו ודקות המשחק שלו", אמר מקורב לשחקן. "הוא רוצה להתפתח כשחקן וחשוב לו להיות בסביבה בה יוכל לעשות זאת. דיוויד בלאט שוחח איתו מספר פעמים ביום שהקבוצה הודיעה על הסיכום עמו כדי לשכנעו לחתום, כך שמדובר בסוגייה חשובה עבור יוגב ואפשר להבין אותו".

רמז לדאגותיו של אוחיון ניתן למצוא בדבריו של דיוויד בלאט לאחר החתמתו של פפאלוקאס הערב: "אנחנו בונים על פפאלוקאס גם כמדריך ודמות לחיקוי עבור יוגב אוחיון הצעיר והמוכשר, כדי לעזור לו להתפתח להיות הרכז הנפלא שאנחנו רוצים שיהיה". גורם נוסף בסביבתו של השחקן אמר בתגובה לכך: "יוגב נתן את המילה שלו למכבי על כך שישחק שם. אני לא מאמין שיוגב לא ישחק שם, גם אם תאורטית המהלך עדיין אפשרי".

בנוסף עדיין קיימת האפשרות שגם עמרי כספי יצטרף לקבוצה עד לסיום השביתה ב-NBA. גורם בקבוצה הבהיר ששיחות בין הצדדים נערכו לאורך כל הקיץ, ובהנהלת הצהובים לא שוללים את האפשרות שהוא יחתום על חוזה על בסיס שכר חודשי בשל האפשרות שיחזור לארצות הברית עם תום השביתה. כששיחות עם השחקן נעשות גם לאחרונה. כספי עצמו הבהיר לתקשורת לא אחת כי הוא בודק אופציות בארץ, במקביל לחו"ל. "שום דבר לא סגור אבל מאוד ייתכן שהשחקן יצורף לקבוצה", אומר גורם בקבוצה.

הבוקר (ראשון) התראיין דייויד פדרמן לגלי צה"ל ואישר את העובדה שמתנהל משא ומתן עם כספי: "זה נכון שיש לנו דיבור מתקדם עם עמרי כבר מספר שבועות. הוא ואנחנו חושבים על חזרה שלו. חסרים כבר דברים סופיים, אבל כל התנאים כספיים כבר סגורים. בהנחה שהוא ירצה לחזור לשחק באירופה, זה יהיה למכבי".

במקביל בהנהלת הקבוצה שומרים על קשר עם נציגיו של דורון פרקינס ויש גורמים בקבוצה המעוניינים שהשחקן ימשיך. פרקינס ממשיך בימים אלה את תהליך השיקום שלו והצהובים עוקבים אחרי קצב החלמתו.

עדכון ראשון 13.8, 23:20

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully