וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "אנחנו באים לראות מה מצבנו על רטוב"

4.8.2011 / 6:57

נבחרת ישראל המריאה לטורניר הכנה בקפריסין, הרכז יודע: "אין הרבה זמן לנסיונות". עומרי כספי החולה לא יצא לטורניר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל המריאה הבוקר (חמישי) ללרנקה בדרך לטורניר ההכנה בקפריסין, לקראת אליפות אירופה שתיערך בסוף אוגוסט בליטא. הנבחרת, שיצאה ללא יותם הלפרין, טל בורשטיין ועומרי כספי שחלה במהלך הלילה, תקיים שלושה משחקי אימון מול נבחרות פולין, יוון ובולגריה, ותחזור לישראל ביום ראשון לקראת המשך ההכנה. ישראל תערוך כבר הערב אימון ראשון בניקוסיה לקראת המשחק הראשון בטורניר מול פולין.

גל מקל, שנופה רגע לפני הקמפיין הקודם אמר לפני הנסיעה: "המטרות שלנו הן להמשיך ולהשתפר עוד ועוד, ולעבוד על הכימיה בינינו. עבדנו עשרה ימים, בכל יום התקדמנו, זה היה יחסית אינטנסיבי, ועכשיו אנחנו באים לראות מה מצבנו על רטוב. המשחקים קשים, כמו שצריך, אין הרבה זמן לעשות נסיונות, האליפות היא עוד שלושה שבועות, אני מקווה שנעמוד באיפה שאנחנו רוצים להיות בו כרגע".

אפיק ניסים, שיצא עם הנבחרת לראשונה מזה חמש שנים, הוסיף: "המטרה העיקרית זה להמשיך ולהתגבש ואחרי זה לשחק טוב ביחד, להתקדם כקבוצה וכנבחרת, להראות טוב, זה גם חשוב. אם נראה טוב בהתחלה זה יהיה יותר קל בהמשך. אני מאמין שנעשה שם תוצאות טובות. תמיד יש מוטיבציה בנבחרת ובכל קבוצה, במיוחד שאנחנו משחקים מול נבחרות חזקות, כולם רוצים לשחק טוב, גם כיחידים וגם כקבוצה, זה מקום טוב להראות את היכולת. אני מאוד נהנה ומצפה להמשך פה".

משחקי הטורניר ישודרו ב-5+ לייב

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully