וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: רודני גרין עשוי להגיע

25.7.2011 / 19:58

שחקן גלבוע/גליל ועירוני אשקלון בעונה שעברה, הוא אחד המועמדים הבולטים לקבוצה המתחדשת של דן שמיר ופיני גרשון

בשבוע שעבר הכריזה הפועל חולון במסיבת עיתונאים על התחלת ההכנות לקראת העונה הבאה ועל החתמתם של המאמן דן שמיר והמתאזרח דן גרונפלד. בינתיים, החל הצוות המקצועי בראשות שמיר והמנהל המקצועי פיני גרשון לעבוד על הרכבת הסגל, כאשר אחד המועמדים הבולטים הוא רודני גרין, שחקן עירוני אשקלון בעונה שעברה הנחשב לפוטנציאל גדול.

גרין (23, 1.96), בוגר מכללת לה סאל, היה מועמד לשחרור מגלבוע/גליל לפני פתיחת העונה שעברה לאחר שלא הרשים במשחקי האימון, אך פתח את העונה בסערה, עם שישה משחקים ראשונים בהם הוביל את קלעי ליגת העל, כולל סל ניצחון על הפועל חולון באולם הפחים במחזור השישי. לאחר מכן החל פיחות במעמדו של השחקן שרשם ב-18 משחקים, 12.2 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בממוצע למשחק, ובאמצע העונה הועבר לעירוני אשקלון. במדי קבוצתו החדשה קיבל יותר קרדיט, ובארבעת משחקי הפלייאוף התחתון העמיד ממוצעים של 20 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

בגזרת הישראלים, מלבד גרונפלד מנסים בחולון לסגור את הארכת חוזהו של מורן רוט, כשכרגע עדיין קיימים פערים בין הצדדים למרות הרצון של שני הצדדים להמשיך בהתקשרות. שון דניאל, בנו של המנכ"ל מוטי דניאל, צפוי לחתום בימים הקרובים. גם דרור דוידי שגדל בחולון ושיחק באליצור רמלה בעונה שעברה, וארז מרקוביץ' ששיחק בחולון ב-2009/10 מועמדים להצטרף.

פיני גרשון הציג את הפרויקט החדש בהפועל חולון

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully